inderdaad,U leest het goed, mooie boel.
Ik ben verzekerd bij OZ Zorgverzekeringen,na een scheiding ben ik verhuisd en heb vervolgens via de verhuisservice van TPG-post een adreswijziging opgegeven aan de diverse instanties en bedrijven die op de kaart vermeld staan, bij al deze bedrijven is dit goed gegaan behalve bij voornoeme verzekerings maatschappij.
Na enkele maanden kreeg ik dit door en heb vervolgens een kaart van OZ verstuurd met de correcte gegevens in de hoop dat hiermee alles opgelost is.
vervolgens hoor ik enkele weken niet,tot op het moment dat zich er een deurwaarder meld(op het JUISTE adres) met een fikse rekening.
Ik heb hierop het OZ gebeld met de vraag waarom mij geen herinnering is toegezonden op het juiste adres,het antwoord hierop moest men mij schuldig blijven.
nu vraag ik mij dus af,kan dit zomaar? en is er iets dat ik hier aan kan doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mooie boel met OZ zorgverzekeringen
Re: mooie boel met OZ zorgverzekeringen
Is het goed als ik binnenkort eens langskom om dit zeer uitvoerig met je te bespreken.
Denkt u dat hier iets aan te veranderen valt,of heeft u eenzelfde ervaring?
Ik heb precies dezelfde ervaring en ben ook gescheiden. Misschien kan het wel wat worden tussen ons en OZ zorgverzekeringen.
Anders moet ik een contact-advertentie plaatsen, heb ik geen zin in. Is het goed als ik u een e-mail stuur.
Peter.
Anders moet ik een contact-advertentie plaatsen, heb ik geen zin in. Is het goed als ik u een e-mail stuur.
Peter.
-
Tja, en dan lees ik dat er steeds meer illegalen, daklozen, vakantiegangers en mensen die wegens religieuze- danwel kostenposten redenen ONVERZEKERD door ziekenhuizen worden geholpen...... DIE krijgen GEEN deurwaarder ! Er wordt zelfs al besproken tussen ziekenhuizen en zorgverzekeraars over een potje waaruit dit allemaal betaald moet worden. (Reken maar, dat de verzekerden dat weer moeten gaan betalen) Ik denk, na het lezen van de verhalen van Mike en Gast dat ze beter ONVERZEKERD de zorg kunnen gebruiken en niet alleen die twee, maar gewoon iedereen..... OF moet de samenleving uit oogpunt van gelijke behandeling de onverzekerden botweg de zorg onthouden ? Moeilijk vraagstuk:Als het gevoel van menslievendheid groter is dan het belang van de pegels die toch ergens weg moeten komen (Bij de WEL verzekerden), dan kunnen we toch met z'n allen toch gewoon ook stellen, dat we uit kostenoverweging of religieuze motieven geen premie willen betalen ? Hoezo TOPPUNT van HYPOCRIET zijn ?