Heb nu ruim een maand internet 20 MB van Telfort. Vandaag de eerste factuur gekregen en deze klopt. De administratie deugt dus ook gewoon. En het mooie is, de snelheid wordt alleen maar beter. Ik zit nu rond de 24 MB.
Telfort is perfect dus waar die azijnzeikerds over zeuren is mij een raadsel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort is echt een toppertje
Re: Telfort is echt een toppertje
HOOO! Eddie! Hold your horses!,
In jouw situatie werkt Telfort gelukkig goed, maar..., wanneer er bij deze provider iets misgaat gaat het meestal goed mis!,
Dit resulteert meestal tot fouten en miscommunicatie bij de provider,
En dan ben je mooi klaar met een helpdesk van € 0.70 per minuut,
Onthoudt een ding, je hebt nu een prachtig goedkoop pakket te pakken, en deze werkt gelukkig goed, maar krijg geen problemen er mee, dan staat er zeer waarschijnlijk een ander berichtje van jou op dit forum over Telfort,
Veel internet plezier toegewenst,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
In jouw situatie werkt Telfort gelukkig goed, maar..., wanneer er bij deze provider iets misgaat gaat het meestal goed mis!,
Dit resulteert meestal tot fouten en miscommunicatie bij de provider,
En dan ben je mooi klaar met een helpdesk van € 0.70 per minuut,
Onthoudt een ding, je hebt nu een prachtig goedkoop pakket te pakken, en deze werkt gelukkig goed, maar krijg geen problemen er mee, dan staat er zeer waarschijnlijk een ander berichtje van jou op dit forum over Telfort,
Veel internet plezier toegewenst,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Telfort is echt een toppertje
Waar het bij twee mis gaat hebben twee schuld.Dit resulteert meestal tot fouten en miscommunicatie bij de provider
Re: Telfort is echt een toppertje
Helaas niet altijd!,
Het is erg makkelijk om dit te schrijven, wanneer je een internetabbo afsluit mag je verwachten dat de provider haar best doet om de aansluiting zo snel mogelijk in goede banen te leiden,
Helaas leert de ervaring dat dit niet altijd goed gaat, en dat er te veel medewerkers over één order gaat, dit leidt vaak tot misverstanden tussen de medewerkers van de provider zelf, en dan zijn al snel de problemen geboren, en dan mag de klant bellen naar het service nummer die € 0.70 per minuut kost!, lekker!...
Gelukkig is het bij jou goed gegaan, bij mij helaas toen des tijds met KPN met enige problemen, dit door de fout van KPN zelf,
De klant hoeft in principe alleen maar de formulieren in te vullen, en de provider doet de rest,
Er zijn natuurlijk gevallen bij dat de computer van de klant zelf niet goed ingesteld staat, en dan kan natuurlijk de provider er niks aan doen,
Twee kijven twee schuld gaat dus zeker niet altijd op,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Het is erg makkelijk om dit te schrijven, wanneer je een internetabbo afsluit mag je verwachten dat de provider haar best doet om de aansluiting zo snel mogelijk in goede banen te leiden,
Helaas leert de ervaring dat dit niet altijd goed gaat, en dat er te veel medewerkers over één order gaat, dit leidt vaak tot misverstanden tussen de medewerkers van de provider zelf, en dan zijn al snel de problemen geboren, en dan mag de klant bellen naar het service nummer die € 0.70 per minuut kost!, lekker!...
Gelukkig is het bij jou goed gegaan, bij mij helaas toen des tijds met KPN met enige problemen, dit door de fout van KPN zelf,
De klant hoeft in principe alleen maar de formulieren in te vullen, en de provider doet de rest,
Er zijn natuurlijk gevallen bij dat de computer van de klant zelf niet goed ingesteld staat, en dan kan natuurlijk de provider er niks aan doen,
Twee kijven twee schuld gaat dus zeker niet altijd op,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Telfort is echt een toppertje
"Waar het bij twee mis gaat hebben twee schuld."
Heb je al die die reacties over je provider gaan wel echt gelezen? Volgens mij niet, anders zou je niet zo'n domme uitlating doen! Bijna steeds ligt de fout bij de provider. Onderzoeken hebben dat al vaak uitgewezen.
Overigens: ben je nog steeds zo tevreden?
Heb je al die die reacties over je provider gaan wel echt gelezen? Volgens mij niet, anders zou je niet zo'n domme uitlating doen! Bijna steeds ligt de fout bij de provider. Onderzoeken hebben dat al vaak uitgewezen.
Overigens: ben je nog steeds zo tevreden?
