L.S.
Ik heb een aantal jaren met Pretium Telecom gebeld en geinternet als
provider. In dec.2006 ben ik overgestapt naar Home. Ikheb mijn account bij Pretium opgezegd.
Nu sturen zij mij een nota voor contributie à € 80.- Het bedrag was al afgeschreven maar ik heb het terug gevorderd.
Wat moet ik daarmee aan ,heeft iemand ervaring hiermee ?
groeten M.M.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium telecom
Re: Pretium telecom
Pretium levert o.a. internet en telefonie.
Wat de meeste mensen echter niet beseffen is dat er ook een soort "paspoort" (Pretium PRIVILEGES) abonnement wordt afgesloten.
Na het annuleren van internet en telefonie blijft dit abonnement echter actief.
Controleer eens goed of dit ook bij jou het geval is.
Indien dit zo is raad ik aan z.s.m. een aangetekende brief te sturen voor ook het "paspoort" abonnement op te zeggen.
Groet,
Taz-Man
Wat de meeste mensen echter niet beseffen is dat er ook een soort "paspoort" (Pretium PRIVILEGES) abonnement wordt afgesloten.
Na het annuleren van internet en telefonie blijft dit abonnement echter actief.
Controleer eens goed of dit ook bij jou het geval is.
Indien dit zo is raad ik aan z.s.m. een aangetekende brief te sturen voor ook het "paspoort" abonnement op te zeggen.
Groet,
Taz-Man
Re: Pretium telecom
@M.A. Manders en t.a.z. man:
Je moet je destijds wel aangemeld hebben als 'privilege-'klant, anders brengen ze je geen € 80 in rekening. Ik ben wel Pretium-klant, geen privilege-klant. Communicatief vind ik Pretium bar slecht, ik zou dus een brief aangetekend met bericht van ontvangst zenden en meedelen dat je die € 80 niet wilt en zult betalen. Stuur je zo maar een brief... wel die komt vast en zeker niet aan dan wel hebben ze geen zin om die te beantwoorden dan wel hebben ze de een of andere smoes die ik in de loop der jaren nog niet heb gehoord.... Succes er mee!
Laat nog even weten wat de reactie is geweest!
Je moet je destijds wel aangemeld hebben als 'privilege-'klant, anders brengen ze je geen € 80 in rekening. Ik ben wel Pretium-klant, geen privilege-klant. Communicatief vind ik Pretium bar slecht, ik zou dus een brief aangetekend met bericht van ontvangst zenden en meedelen dat je die € 80 niet wilt en zult betalen. Stuur je zo maar een brief... wel die komt vast en zeker niet aan dan wel hebben ze geen zin om die te beantwoorden dan wel hebben ze de een of andere smoes die ik in de loop der jaren nog niet heb gehoord.... Succes er mee!
Laat nog even weten wat de reactie is geweest!