Zijn hier ook gebruikers van een internetverbinding via Solcon (en BabyXl)
Wat zijn jullie ervaringen ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Solcon
Re: Solcon
Ja ben eigenlijk ook wel benieuwd.
Ja, heb al 6 jaar verbinding via Solcon waarvan de laatste 4 jaar ADSL. Fijn bedrijf, niet al te groot, altijd aandacht voor de klant en eerlijk in de voorlichting.
Technologisch behoorlijk innovatief, zo waren ze heel vroeg met VOIP.
Technologisch behoorlijk innovatief, zo waren ze heel vroeg met VOIP.
Tip-top bedrijf, klein maar fijn, wordt wel groter. O.a. 2 omroepen hebben meen ik internet via hen. Ik kan niet bij mijn huidige provider weg, kon dat wel dan werd het Solcon!
Solcon is niet goedkoopste, maar klachten hoor ik nooit!
Ik weet afhankelijk van woonplaats eventueel een goedkope kleinere die ook erg goed is.
Stuur onder vermelding Solcon Uw postcode en huisnr naar mijn envelopje naast naam en ik informeer U vrijblijvend of deze leverbaar is!
Niet op elk adres is elke provider helaas leverbaar, maar ik noem tenminste ook altijd alle nadelen voor ik iemand vrijblijvend advies geef.
Ik weet afhankelijk van woonplaats eventueel een goedkope kleinere die ook erg goed is.
Stuur onder vermelding Solcon Uw postcode en huisnr naar mijn envelopje naast naam en ik informeer U vrijblijvend of deze leverbaar is!
Niet op elk adres is elke provider helaas leverbaar, maar ik noem tenminste ook altijd alle nadelen voor ik iemand vrijblijvend advies geef.