LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bericht Stuntkraker terug !!!!!!!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
linda67

Bericht Stuntkraker terug !!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door linda67 »

Hoi hoi

Na aanleiding van dit topic

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=66229
heb ik gisteren mij terug laten bellen door stuntkraker.Heb mijn woordje gedaan en ook gezegd dat ik het online contact formulier heb ingevuld.Daar ik ook vermeld heb dat er meerdere personen met het zelfde pakket dezelfde klachten hadden.Vonden ze heel vreemd :roll: en heb gezegd kijk dan maar op Radar.nl :mrgreen: en warempel krijg ik net via email bericht terug :shock: :shock:

Geachte heer ,
De abonnementskosten worden aangepast en de extra kosten zullen verrekend worden.
Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Namens Stuntkraker.nl

Zou het dan toch geholpen hebben, eerst maar weer op telfort wachten of het inderdaad zo is
Mocht er nog iemand willen mailen dit is het emailadres :lol: :lol:
[email protected]

fbroecks

Re: Bericht Stuntkraker terug !!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door fbroecks »

Hallo Linda,

Ik ben ook gedupeerd door stuntkraker en weet niet goed wat de beste weg is om te bewandelen kun je me misschien wat meer vertellen?
en is het bij jou al opgelost?

Gr, Ferdie

linda67

Re: Bericht Stuntkraker terug !!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door linda67 »

Hoi hoi
Nee het is nog steeds niet opgelost :roll: :roll: , Stuntkraker is er mee bezig :evil: (zeggen ze), maar ik blijf ze gek mailen/bellen :lol:
Je kunt naar onderstaand emailadres mailen

[email protected] en vermeld dan in je eigen (harde :wink: ) woorden dat je je opgelicht voelt door hun en dan je van hun eist dat ze het in orde maken voor je.Vraag wel om een leesbevestiging :!: en stuur je email met een hoge prioriteit :!: :!:
Of je kan ze bellen via 0900-0904 en dan optie 2 ,dan bellen ze je terug .
Zeblijven mensen bedonderen, want in de nieuwe Veronicamagazine, staat nu weer een andere telefoon met dezelfde aanbieding.
Wees brutaal, wilt nog wel eens helpen :wink:

Gesloten