LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN oplichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
saskin

KPN oplichters

Ongelezen bericht door saskin »

Medio december belde ik naar de KPN om mijn abonnement te veranderen (had internet plus bellen economy) in draadloos.
Met de medewerkster daar werd, nadat ik verteld had wat ik wilde, het volgende aangeboden en mondeling overeengekomen: Internet plus bellen draadloos, 8mb, met bellen onbeperkt in het weekend á 42,50 per maand. Mét gratis monteur en modem. fijn, dank u voor de fijne service!
Een aantal dagen later krijg ik een bevestigingsbrief: Dank voor het omzetten naar: Internet plus bellen Extra á 50 euro per maand! Plus nog eens 10 euro voor uw telefoonnummer (?).
Bellen: Nee mevrouw, dat abonnement wat u heeft willen afsluiten bestáát helemaal niet! (Enne die 10 euro op uw overeenkomst dat is een foutje van de KPN, dat is op alle brieven verstuurd maar wordt niet in rekening gebracht).
HUH? En uw medewerkster heeft gezegd....? enzovoorts,
Toch maar accoord gegaan met de duurdere variant. Wat moet je anders als je draadloos wilt.

Vandaag, 8 januari, maar weer eens gebeld waar het modem blijft en de gratis installateur. Want gisteren de telefoonrekening gekregen en het blijkt dat ik al sinds eind december flink betaal voor het opgehoogde abonnement....
Na weer het eindeloze keuzemenu waarbij je tenslotte toch via een receptie bij iemand uitkomt aan wie je weer het hele verhaal kan doen, werd mij verteld dat de transactie al afgehandeld was. Hé? Maar ik wilde draadloos!?
Even vragen mevrouw.
Mevrouw u heeft nu toch ook al een modem, die is ook geschikt voor draadloos.....
Wátte? Waarom verteld mij niemand dit al aan het begin? Als ze het nu in de computer kunnen zien dan toen toch ook??

In dat geval wil ik de gratis draadloze telefoon erbij die op de internetsite van KPN staat aangeboden als je dit abonnement neemt!
Even vragen mevrouw.
Hallo mevrouw, nee die is alleen als je het abonnement via internet afsluit, staat in de voorwaarden mevrouw!

Nou dan wil ik wel de gratis installateur!
Even vragen mevrouw.
Hallo mevrouw, nee dat is alleen als u helemaal nieuw een abonnement afsluit mevrouw, niet als u veranderd van abonnement...

Daar kan ik het mee doen.
Dit is de zóveelste keer dat ik me opgelicht voel door de KPN.
Eindeloze keuzemenus, slecht geïnformeerd personeel, en een belabberde service! Het enige dat qua hoogte 'voldoet' is de telefoonrekening!

Bedankt voor nix KPN!

geluid

Re: KPN oplichters

Ongelezen bericht door geluid »

Kpn klantenservice is inderdaad 1 grote bende. Ze zijn onbeschoft aan de telefoon, verbinden je onnodig veel door, laten je erg lang in de wacht. En als ze een vraag niet weten, hangen ze zonder pardon op. Ze hebben geen productkennis.

Ik heb deze ervaringen meerdere malen gehad. En dat zou absoluut niet mogen voor de prijs p.m die ze vor deze "hulp" dienst vragen!!
Als ik dat geweten had had ik nooit Interactieve TV en Internet genomen van KpN de service is ronduit slecht.

Gesloten