Na een paar weken kreeg ik een mail dat er een rekening van mij open zou staan, ik heb toen telefonisch contact opgenomen en het verzendbewijs verstuurd want het pakket was naar hun zeggen niet aangekomen.
In Januari kreeg ik onverwachts een nieuwe woning en heb deze in februari 2007 betrokken.
Nu, 2 jaar later, staat er in ene een deurwaarder voor de deur dat ik door Esprit word gedagvaard omdat ik niet betaald heb voor een pakket wat ik retour heb gestuurd!
In Mei 2007 en diverse malen daarna had ik vanaf mijn nieuwe adres weer besteld bij ze dus ze hadden mijn nieuwe adresgegevens.
Esprit heeft dat bewijs natuurlijk nooit binnen gekregen, om moe van te worden want dat zegt immers elk bedrijf als het hun uitkomt.....
Ik ben al via een rolzitting in verweer maar hoop dat ik via deze site nuttige en zinvolle informatie tot mijn beschikking kan krijgen zodat de zaak geseponeerd word daar ik naar mijn mening niet degene ben die voor deze kosten aansprakelijk ben. In die 2 jaar tussentijd heb ik dit verzendbewijs weggegooid omdat ik niet verwachtte dit nog nodig te hebben.
Wie kan mij helpen