LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sanders Meubelman slecht en onbeleeft

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
gerarddorst

Sanders Meubelman slecht en onbeleeft

Ongelezen bericht door gerarddorst »

In mei heb ik bij Sanders in Breda voor EUR 5000 meubels gekocht. ik ben keurig geholpen in de winkel. Tijdens de levering eind september bleek iets misgegaan. Ik had een halve hoekbank in plaats van een hele. Ik had een dag eerder in de winkel al betaald. Sanders zou direct naleveren. Ik heb 4 keer op eigen inititiatief moeten om op een rij te horen te krijgen dat, ik geen geld terug krijg omdat ik al wat meubels heb staan, de levering komt in week 50, de levering is in week 52, de levering is week 3. Tot zover nog niks gehoord. Nu maar de rechtbijstand inschakelen.

het grote probleem met meubelman is dat je al consument zijnde niet kan klagen. De mensen van de klachtenservice zijn net zo hulpeloos als wijzelf.

als met al. Meubelman en Sanders is not done

Jannes22

Re: Sanders Meubelman slecht en onbeleeft

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Ze gaan het toch naleveren? Dan heb je toch straks in huis wat je gekocht hebt? Fouten maken is menselijk toch?

gerarddorst

Re: Sanders Meubelman slecht en onbeleeft

Ongelezen bericht door gerarddorst »

Een fout maken is menselijk. het probleem zit hem ook niet meteen in de fout, maar de afwikkeling van de fout. Sanders heeft zelf niet 1 keer contact op, het initiatief kwam steeds van mijn kant. Als Sanders belooft in week 50 te leveren, en ik moet in week 51 zelf opbellen om te horen te krijgen dat het niet is gelukt, dan is dat niet correct.

Ook is nooit enig excuus aangeboden. Een fout maken is niet erg, maar 3 keer achter elkaar de zelfde fout, is niet goed

Gesloten