LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advocaat omg.Haarlem

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door villa_cees »

Ik verwacht binnenkort de eerste brief van incassoburo, dus het zal nog wel even duren voordat de dagvaarding komt.
Omdat ik me toch goed wil voorbereiden zou ik van jullie willen weten of iemand in de buurt van Haarlem (Heemstede, Hoofddorp) een advocaat weten die van de materie op de hoogte is.

Ben tevens al bezig een Verklaring van Inkomen en Vermogen (VIV-formulier) aan te vragen bij Sociale Zaken op het gemeentehuis.
Deze heb ik nodig omdat mijn inkomen waarschijnlijk te laag is om zelf een advocaat te bekostigen en om zodoende toch mijn recht te kunnen halen. Door zo'n VIV vergoedt de gemeente (het Rijk) voor het grootste gedeelte de kosten van een advocaat. Als je denkt daarvoor in aanmerking te komen: ook proberen!

Ik hoop in ieder geval dat iemand mij kan helpen voor wat betreft een naam van een advocaat in de buurt.

vr.gr. Cees


Middelvinger
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2003 21:32

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Middelvinger »


Wajong
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2003 21:09

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Wajong »

Je moet eens kijken op http://www.rechten.nl

Dit middelgrote advokatenbureau houdt zich vooral bezig met Dexia zaken. Het schijnt dat ze al tweehonderd gedupeerden door het hele land helpen. Ze werken geloof ik niet op toevoeging. Het schijnt dat ze goed op de hoogte zijn.

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Andrea »

Rompelberg neemt allang geen zaken meer aan. Bovendien komen ze hun afspraken niet na.

Dus,

Andrea.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Andrea,

Just curious, maar wat is Rompelberg aan afspraken niet nagekomen?

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Andrea »

weg
Laatst gewijzigd door Andrea op 01 apr 2004 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door villa_cees »

Advocaat Molenaar uit Haarlem doet geen Dexia-procedures op subsidiebasis (VIV-verklaring (zie boven)).

vr.gr. Cees

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Is er in Amsterdam dan geen advocaat die deze zaken kan behandelen?

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Ja wel hoor.

bo39
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 jul 2003 16:14

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door bo39 »

stel je vraag hier eens

http://www.prikpagina.nl/list.php?num=844

mvg

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Albert weet dat wel.

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Mij heeft hij keurig geholpen :D :wink:

Rompelberg & Ruiter a
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2003 17:39

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Rompelberg & Ruiter a »

Beste Andrea,



Zojuist las ik je bijdragen die handelen over ons kantoor. Sta mij toe het volgende op te merken.

1. Graag nemen wij zaken in behandeling op het gebied van aandelen-lease. Het aantal juristen dat zich op ons kantoor bezig houdt met aandelen-lease is recent uitgebreid tot vijf. Verdere uitbreiding is waarschijnlijk.

2. Zodra een dossier fysiek bij ons binnenkomt is de doorlooptijd kort. Binnen twee weken wordt de eerste uitgebreide brief aan de bank (en zonodig ook aan de tussenpersoon) verzonden. Voorafgaand aan verzending wordt de concept brief met de cliënt besproken. Het antwoord van de wederpartij(en) laat overigens lang op zich wachten, maar dat is ons niet aan te rekenen.

3. Dagelijks bereiken ons per mail vele vragen van gedupeerde leasebeleggers. Wij besteden veel zorg en tijd aan de beantwoording. Tussen januari en oktober is het aantal juristen op kantoor dat zich bezighoudt met aandelenlease gegroeid van twee naar vijf. Door de aanvankelijk beperkte capaciteit is op enig moment een stuwmeer van te beantwoorden vragen ontstaan. Intussen is dit gelukkig vrijwel geheel weggewerkt en kunnen vragen op korte termijn worden beantwoord.

4. Kennelijk heb jij ons kantoor gevraagd om een prijsopgave voor het in behandeling nemen van je zaak. Dit is een overzichtelijke vraag waarop eenvoudig een antwoord te geven is. Spijtig dat je de gevraagde gegevens niet tijdig hebt ontvangen. Daardoor zijn wij een mogelijke cliënte kwijtgeraakt en dat is echt niet de bedoeling van onze dienstverlening. Overigens heb ik aan al mijn collega’s gevraagd hoe dit nou mogelijk is geweest, maar niemand op kantoor kan zich je vraag herinneren. Vreemd. Als e.e.a. zo gebeurd is als door jou beschreven dan is dit niet goed. Mag ik echter eenieder wiens vraag niet op korte termijn door ons wordt beantwoord, verzoeken een herinnering te sturen (en desnoods nog een)?

5. De door ons gehanteerde prijzen voor het in behandeling nemen van aandelen-lease zaken zijn overigens vandaag bekend gemaakt op onze site.

Dank voor de kritische opmerking, we zullen voortaan nog zorgvuldiger te werk gaan. In elk geval veel succes met de behandeling van de zaak.

Michel Rompelberg

http://www.rechten.nl

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Cees,

Je kunt Advocatenbureau v. Roest en Singh in Hoofddorp benaderen.
E-mail [email protected]
Telnr. 023-5563790.

Mr. Oversier van dit advocatenbureau heeft al meerdere aandelenlease zaken in behandeling.

Succes en groeten,

Piet

M. Rompelberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2003 13:20

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door M. Rompelberg »

-Verwijderd door redactie-

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Dit hierboven lijkt mij niet het taalgebruik van een advocaat.

Rompelberg & Ruiter advoc

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Rompelberg & Ruiter advoc »

Het bovenstaande bericht, geplaatst onder de naam M. Rompelberg is beslist niet van mij afkomstig en ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor de inhoud er van.

Aangezien zich kennelijk iemand ten onrechte bedient van mijn naam (daarbij ten onrechte suggererend dat het om een advocaat gaat) en onder deze naam en hoedanigheid onjuiste berichten verspreidt, verzoek ik de moderator van dit forum de desbetreffende bijdrage te verwijderen.

met vriendelijke groet,

Mr. M.M.H.J. Rompelberg

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Dat had deze Gast dus goed gezien.

En Gast was?

Gast3

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast3 »

Luc natuurlijk

Gesloten