Wie heeft er ook ervaring gehad met 'Slimmingdrops dé revelatie uit Hollywood"? Zelfs op Oprah geweest? Bette Middler verloor er 10 kg mee, Julia Roberts 7 en Sean Connory zelfs 17 kg???!!!!
Heb er 70 euro voor betaald en het hielp voor geen meter, ja ben er niet echt meer van aangekomen maar ook geen gram van afgevallen en het smaakte slecht, kreeg zelfs last aan mijn maag, dus nu staat het in mijn medicijnkastje en het is er niet meer uitgekomen..., maar ja mijn geld krijg ik toch niet terug en die site heeft niet meer dan een bestelvak ...
Sinds 3 weken ben ik begonnen met mijn crosstrainer én het werkt, ben al 3 kg verloren door elke avond een half uurtje te trainen, en ben op mijn voeding beginnen letten....

Verder kreeg ik ook nog reclame van CIR+ met foto's en al, want de dame van de advertentie zou 24 kg na 8 weken tijd zijn verloren..... én zonder dieet of bewegen??? Volgens mij weer een truuk uit de zoveelste trukkendoos...

Wie heeft hiermee al ervaring gehad, en werkt het allemaal wel..
Weet je op den duur ben je zo wanhopig, dat je alles gaat proberen om af te slanken ...
En idd de beste manier om af te slanken is veel bewegen, daar krijg je energie van én vetarm en gezond eten...
Wie zou me hiermee ongelijk geven??
Grtz
K