Ik ben bang dat ik andere ervaringen heb met het uiteindelijk voorleggen aan de geschillencommissie.
Op 22 augustus is een geschil tussen Oxxio en mij behandeld door de SGC. De uitspraak was in mijn voordeel. Dit geschil duurt al 2,5 jaar.
Alle vorderingen door Intrum Justitia zouden worden gestopt, er zouden geen incassokosten worden berekend, er zouden geen boetes voor vroegtijdige beeindiging worden geeist, en ik heb een (kleine) vergoeding van €250,- voor het ongemak gekregen van Oxxio. Ik heb, voor de commissie, de hand geschud van iemand van Oxxio op een goede afwikkeling van de afspraken die gemaakt zijn in bijzijn van de geschillencommissie.
Intussen nog een keer persoonlijk telefonisch contact gehad iemand van Oxxio. Hij heeft mij nogmaals beloofd alle vorderingen te stoppen en mij hiervan schriftelijk te informeren. Noooit meer iets van gezien of gehoord.
Echter nog steeds vallen de vorderingen en bedreigingen van Intrum Justitia binnen en de vorderingen lopen de pan uit.
Het hele verhaal tot aan 22 augustus is te lezen op mijn website:
http://members.ziggo.nl/ronbeket
Ik blijf echter hopen dat de SGC in staat zal blijken om Oxxio te corrigeren maar mijn vertrouwen in alles is tot een dieptepunt gezakt!
Ik wens iederen succes met hun dienstverleners in Nederland. Geef nooit een incasso-toestemming en wordt nooit klant van Oxxio!!
Groet, Ronnio