Ik zou persoonlijk niet snel een vriezertje elders zetten. Dan zou ik eerder andere spullen buiten de keuken zetten. Een vriezer wordt in ons huishouden elke dag gebruikt, voor bv. brood, en bijna dagelijks voor groente en/of vlees/vis en/of een aardappelproduct. Als ik dan bedenk dat ik ook genoeg spullen in de keuken heb die ik nog niet eens eens per week gebruik, dan zou ik eerder die andere spullen de keuken uit doen dan het vriezen.
Maar wellicht kun je beter bij jezelf nagaan wat je vaak gebruikt of wilt gaan gebruiken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat vinden jullie van deze indeling?
Re: Wat vinden jullie van deze indeling?
Allen bedankt voor de bruikbare tips!
Omdat we er toch zelf niet helemaal uitkomen gaan we dit weekend op pad om een advies en offerte te krijgen. Ik zal dan weer laten weten wat het heeft opgeleverd. (qua indeling bedoel ik)
Iemand nog goede adressen in de buurt van Rotterdam / Zoetermeer?
Luuk
Omdat we er toch zelf niet helemaal uitkomen gaan we dit weekend op pad om een advies en offerte te krijgen. Ik zal dan weer laten weten wat het heeft opgeleverd. (qua indeling bedoel ik)
Iemand nog goede adressen in de buurt van Rotterdam / Zoetermeer?
Luuk
-
zelfstandigste
Re: Wat vinden jullie van deze indeling?
Probeer eens: www.dekeukenprinses.nl , hele aparte benadering!
Anders van der Ham of van Reeuwijk in Zoetermeer, voor de meer doorgewinterde zaken..
Anders van der Ham of van Reeuwijk in Zoetermeer, voor de meer doorgewinterde zaken..