LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNS tincode->digicode & dan geen papieren afschriften

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
thirza99
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2008 21:45

SNS tincode->digicode & dan geen papieren afschriften

Ongelezen bericht door thirza99 »

Afgelopen week brief gekregen dat de tincode bij de sns internetrekening (effecten/bank) wordt omgezet door digicode.
Veel bla bla alles wordt beter, sneller. De SNS klant heeft tot 1 mei 2009 de tijd maar wees er snel bij...want wat staat daar ineens in een alinea. Het opsturen van rekeningafschriften behoort met deze vorm van internetbankieren tot het verleden.
Vervolgens als je inlogt via tin kom je in een tussenscherm waarin er aftgeteld tot 3x en dan MOET je een digicode hebben.
SNS bespaart daarmee binnen 1 week direct duizenden euro's aan porti/papierkosten.
Nu maar hopen dat SNS meer aan zijn koers gaat doen want die is dadelijk nog maar 1 euro waard.
Ben ik nou de enige die dit iets te gortig vind? Alvast bedankt voor het reageren.

C200K
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:48

Re: SNS tincode->digicode & dan geen papieren afschriften

Ongelezen bericht door C200K »

Zoals de SNS Bank in Arnhem (Kronenburg) tegen ELKE klant zegt:

"Nee, wij kunnen niets meer voor U doen, wij worden een internetbank, alles via de computer."

Zelfs zeer oude mensen die vreemd tegen een computer aankijken zie ik ze op dit kantoor gewoon doorwijzen naar zo'n kreng.

Ikzelf ben er na 35 jaar!!!!!!!!! weg, overgestapt op DSB. Werd echt compleet ziek van de SNS Bank.

vivilari
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 okt 2008 19:15

Re: SNS tincode->digicode & dan geen papieren afschriften

Ongelezen bericht door vivilari »

Zou ik ook doen naar die andere internetbank DSB. Schijnbaar moeten er toch andere reden zijn.

Ik ga nooit naar een bankkantoor, jij wel?

Ik beleg in bijna alle financials (AEGON, ING, SNS REAAL en Fortis), heb verliezen moeten nemen......ben weer kleine plukjes aan het bijkopen.
Laat de koers van SNS REAAL maar dalen tot 1 euro, vervolgens nog minder paieren afschriften sturen naar, kosten dalen en dan hopen dat de koers gaat stijgen :lol:

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: SNS tincode->digicode & dan geen papieren afschriften

Ongelezen bericht door Noble »

ja, ja, zoals al eerder vermeld in andere topics...

het worden uiteindelijk allemaal INTERNET banken...

Maar waarom dan nog wél de klanten pesten met EXTRA kosten?? en niet zoals andere INTERNETbanken GRATIS pasjes etc?? en gewoon RENTE vergoeden over salaris rekeningen??


Ja, ja, sommige zeggen/zeiden dat die gratis banken het op de lange duur moeten opgeven
al dat GRATIS gedoe... KAN niet.. zeggen/zeiden ze...

Maar waar lijkt het nu heen te gaan??

Die GROTE banken hebben allemaal DIKKE problemen..

tot nu toe is mijn keuze met Argenta en DSB zo slecht nog niet...

heb al lekker wat kunnen genieten van de verkregen rente
- op mijn GEWONE salaris-betaal rekening...
ook de afgelopen rente was weer VLOT bijgeschreven....

DANK U gratis bank.... :lol: ga zo door en ik blijf HEEEEL lang klant bij jullie...

VENCO dropje
Berichten: 382
Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41

Re: SNS tincode->digicode & dan geen papieren afschriften

Ongelezen bericht door VENCO dropje »

:D LOL, kopie van mijn reactie op ASN betaalrekening:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=66345

Kijk, ik wil graag iDEAL hebben en in ieder geval een Wereldpas waarmee ik soms meer/vaker op een dag geld kan opnemen. Plus, in bijzondere gevallen, een buitenlandse overboeking kunnen doen indien de situatie zich voordoet (zoals een overboeking naar een camping in het buitenland). Dan kom ik tot nu toe automatisch uit op de grootbanken. Ik bankier al een tijd bij SNS en zie dus tot nu toe niet echt een reden om over te stappen. De prijsverschillen tussen de grootbanken zijn tot nu toe niet echt groot.

Papieren afschriften? Doe me een lol, is dit nu echt een probleem? Heb thuis nog bergen papier liggen aan oude afschriften (hoezo bomen) en heb ze vorige maand aan m'n schoonvader gegeven die ze in de kachel kon doen (liever niet op straat), afschriften kosten uiteraard geld voor een bank maar ik heb ze ook liever electronisch.[/b]

Gesloten