LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik krijg gewoon een lening

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
schapekop

ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door schapekop »

hallo ik ben ook nu al zon anderhalf jaar bezig met dexia en heb ook de vrieven gehad dat ze mij bij het bkr gingen registreren nou dat hebben ze mooi niet gedaan ik kan gewoon bij de bank geld lenen toch vreemde allemaal ggn ook gehad en die geven alles terug aan dexia maar die laten ook totaal niets meer horen van zich ik mag me dus gelukkig prijzen groetjes schapekop oja stond onder ander naam hier maar ga toch maar voor zichtiger geworden

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door willem »

Schapekop bedoel je, dat jouw contract reeds anderhalf jaar afgelopen is of loopt jouw conract nog?

schapekop
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 sep 2003 20:47

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door schapekop »

mijn contracten zijn al die tyd al afgelopen

schapekop
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 sep 2003 20:47

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door schapekop »

wel vreemd iedereen loopt te zeuren van ik krijg geen lening of wat dan ook en ik zeg dat ik dat wel krijg en niemand reageer doet iedereeen zich anders voor hier soms ik heb van het bkr zelf een brief gehad en dexia komt daar echt totaal niet op voor ze hebben mij ook meerdere malen gedreigt met we gaan je registreren nou dus niets van waar

Jan Egel
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 sep 2003 19:38

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door Jan Egel »

Vind je het gek dat ze jou niet serieus nemen met zo'n naam en ditto verhaal.

Ik geloof je wel, wat fijn dat je er weer lening bij hebt. Zit je weer iets dieper in de schulden. Hopelijk is het een fors bedrag dat je geleend hebt.

Als je niet meer kunt terugbetalen, laten die banken dan maar een geitekop krijgen van schapekop.

Boe.l

schapekop
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 sep 2003 20:47

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door schapekop »

nee jan egel is een naam schapekop is een naam voor de inwoner van de plaats wara ik woon maar wie zeg ik een lening heb genomen he ben aan het informeren geweest ervoor ik weet mijn bkr status nu tenminste

Jan Egel
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 sep 2003 19:38

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door Jan Egel »

Schapekop is Jeff Moret. Hallo Jeff.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door onnozel »

Geplaatst op 02 Oct 2003 22:53 door onnozel


--------------------------------------------------------------------------------

Dat jij toegeeft dat je Moret bent en idd je hebt een schapekop anders was je er niet ingetuind

Onnozel

Mensen hier opnaaien en dan zeggen wie zegt dat ik een lening heb. En dan ga je jezelf nog uitschelden ook door te zeggen dat je een schapekop hebt.

Onnozel idd onnozel.

schapekop
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 sep 2003 20:47

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door schapekop »

dat maak jij ervan maar ik spreek de waarhijd en ik betweijfel van zeer veel andere dat die dat wel doen hier

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: ik krijg gewoon een lening

Ongelezen bericht door onnozel »

Je taalfouten bevestigen je identiteit nogmaals. Dus dubbel onnozel. Je moet gewoon niet reageren.

Onnozel.

Gesloten