LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oplichting door simpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janwens
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:58

oplichting door simpel

Ongelezen bericht door janwens »

Ben medio febr.2008 een 2 jarig sim-only contract aangegaan bij Simpel en kan mij aansluiten bij een groot deel van die negatieve reacties.Heb van alles meegemaakt met onterechte blokkeringen,te hoge incasso,s etc etc.
Wat mij nu echter bijzonder in het verkeerde keelgat is geschoten is de naar oplichting riekende niet gevraagde premium sms berichten.
Deze berichten worden met een wekelijkse regelmaat,in de vacantieperiode,s naar Belgie,rond 12.30 uur,6 x per minuut a 1,50 euro,verzonden zonder dat ik dit weet en wil.
Dat is nu in Augustus,September en Oktober 64 x gebeurd a 1,50 euro dus ben voor ca. 96 euro opgelicht.
Navraag bij Simpel levert niets op,alleen een uitgebreide dig.factuur met de "premium"afzender erbij als nr. 5028 en bij verder zoeken kom ik een adres tegen in Amsterdam,Thomas R.Malthusstraat 3C.
Wist tot voor vandaag niet beter alsdat Simpel in Woerden gevestigd was met een Postbus in Driebruggen??
Via Google kom ik er zojuist achter dat onder dat afz.nr.5028 Simpel Amsterdam huist ??!!
Voel me zwaar bedonderd door die die oplichters en vraag mij af of Radar iets voor mij kan betekenen.Wil die 96 euro terug en wil ook van hun af,heb er absoluut geen vertrouwen meer in.[/b][/i]

Gesloten