LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Treiterijen door de buren

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Ongelezen bericht door sjoegel »

Heel vervelend. Heb het in mijn studententijd meegemaakt met een asociale benedenbuurman. Ik ben verhuisd. Vaak zit er niets anders op. Tussen gelijk hebben en krijgen zit een groot verschil. :cry: Het enige wat ik je nog kan adviseren is de klachten samen met andere buren bijhouden in een logboek. Dan geef je de instanties een instrument er iets mee te doen.

rens1987
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2008 20:46

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door rens1987 »

Ik ken het verhaal! vriend van mij heeft dit ook meegemaakt! arrogant klotte buren! enige wat je kan doen is blijven zeuren bij politie en woningbouw! ze worden dat gezeur van jou zat en nemen ze vanzelf wel stappen!

Esther8
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2008 22:03

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door Esther8 »

Hallo XXXX,

Wat een vreselijk verhaal.Ik zit in een soortgelijke situatie en voel me er net zo onder als jij. Mijn buurman is zwaar gestoord, maar een lafaard. Ook hij zorgt dat er geen getuigen (en bewijs) zijn.Geen enkele instantie, uiteraard inclusief de woningstichting, doet iets en geloof me, ik heb er al heel wat aangeschreven. Bij jou komt de politie tenminste nog, bij mij allang niet meer.
Ik las gisteren op een ander forum de opmerking van iemand: "Wordt nooit een slachtoffer, maar wordt een potentiele dader. Naar slachtoffers luistert niemand, maar naar potentiele daders wel".
Ik heb de ervaring dat dat waar is en heb me voorgenomen zelf actie te ondernemen. Niet meer negeren, dat werkt toch niet, maakt het alleen maar erger, want dit soort gestoorde mensen willen een reactie en gaan door tot ze die krijgen.
Nou dan geef ik die toch, maar dan wel een heftige!
Ik ga het i.i.g. een tijdje zo proberen, moet toch wat......

Heel veel sterkte n laat je niet gek maken!
[/b]

G.D.
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2008 00:25

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door G.D. »

Hier ben ik na twee jaar laksheid van de woningbouwvereniging (en ja advocaat ook al geprobeerd, buurtbemiddeling waar de overlastveroorzaker verscheen stinkend naar de alcohol en geloof me ik heb het een kans gegeven, zo vak, zo vaak, maar kan nu niet meeeer verder de normale weg, te lang, nu in hongerstaking, dag 9 inmiddels. Woningbouw blijft erbij dat IK met harde bewijzen moet komen, hebben het over samenwerken, maar ondertussen hebben zij hun belofte niet nagekomen om geluidsmetingen te doen, had ik het zelf maar gedaan, nu kan ik niet meer. En wat de wb me aanbied? Urgentie aanvragen en ja tuurlijk zonder een verhuiskostenvergoeding.
Ik volhard in mijn hongerstaking om mijn recht te krijgen en voor een beleidswijziging die eindelijk eens naast de aandacht die er zoveel is voor de veroorzakers er aandacht komt voor de slachtoffers. Desnoods ga ik door tot mn dood. In Nedderland is nog nooit iemand gestorven aan een hongerstaking, nee ze zullen me straks wel gek verklaren (ja hallo ben inmiddels al compleet labiel, zo ik dat al niet was na 2 jaar grote ellende). Andere buren hebben geen last, nee die schreeuwen zelf de boel bij elkaar en hebben ook niet alleen een enkelsteens muurtje. Bouwkundigonderzoek wil de wb ook niet doen.
Het is echt van de zotte hoe woningbouwverenigingen continue goede sier lopen maken, totdat goedwillende huurders hun recht op rustig woongenot op eisen, is het een blok beton waar je keihard je hoofd an stoot.
Moet aandacht voor komen,moet veranderen, maar ja, allen die het aangaat hebben al vast zoveel aan hun hoofd, dat die strijd er niet meer bij kan. is het dan echt hopeloos? RADAR?
Heb gisteravond in labiele toestand (mail gekregen van wb terwijl ik duidelijk had aangegeven alleen nog contact op te nemen met mijn woordvoerder aangezien ik verdere communicatie niet aankan met hen) burgemeester, betrokken wethouders en politie bedankt, tsss nee meneeeeeeer ik ben niet gek, ja ik ben wel gek, maar niet wat dat betreft alleen labiel, u krijgt mijn adres niet, hoef geen politie aan mn deur, moet zo weg, wilde alleen jullie allen bedanken, ja ik ben alleen thuis alsof dat er wat toe doet, ik ben zo weg (dat krijg je dan als je labiel opbelt, stom, stom).
Ik wil niet eens leven in zo'n onrechtvaardige wereld, bha, mijn buurman doet alles wat God en de wet verboden hebben en kan daar lekker mee doorgaan, wordt door iedereen de hand boven het hoofd gehouden.

G.D.

Esther8
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2008 22:03

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door Esther8 »

G.D.

Ik zou tegen je willen zeggen wat ik zelf ooit gelezen heb en wat mij gesterkt heeft (ik hoef ook van geen enkele instantie iets te verwachten, vooral niet de woningstichting): Word NOOIT een slachtoffer, maar word een potentiële dader. Niemand luistert naar slachtoffers in Nederland, maar wel naar daders.

Ik heb dit zelf vorige week tot mij door laten dringen en handel er nu naar. Na 1½ jaar ellende en getreiter heb ik eindelijk eens zelf echt actie ondernomen. Of het op lange termijn gaat helpen weet ik niet, maar het voelde wel verdomde goed om er eens op te meppen. Als het niet via de officiele weg kan (en ik heb ze echt allemaal bewandeld), dan maar met zinvol geweld. Ik ga er ook mee door en pak mijn buurvrouw nog een keer veel harder. Uiteraard zorg ik dan dat ZIJ geen getuigen heeft.
In haar eentje is het niet zo'n held, alleen een stiekemerd.

Succes en laat je niet kisten! Hoe erg ook, dit is NIET, NOOIT EN TE NIMMER je leven waard!

groet,
Esther

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

XXXX, Ik weet niet of je hier iets aan hebt:

in veel huisreglementen staat, dat je geen (overmatig) geluid mag produceren buiten bepaalde uren, dus boren om 4 uur ''s nachts ofzo.

Vaak wordt 22.00 uur als grens gehanteerd, maar dit is volgens mij niet waar.

Geluidsoverlast is ook geluidsoverlast als het midden op de dag zo wordt ervaren.

Algemeen wordt bijvoorbeeld afgesproken dat boren na een bepaalde tijd niet is toegestaan, en voor die tijd wel.

Nu moet altijd wel iemand een schilderij ophangen, dus (vooral in een flat) zul je daarmee moeten leven.

Maar het is beslist niet zo, dat je niet mag klagen, wanneer iemand overdag steeds maar aan het klussen is, en dit bovendien ook nog eens behoorlijk hoorbaar doet.

Geluidsoverlast melden is niet verplicht, als iemand boort, en jij hebt daar geen last van, dan is er ook geen sprake van overlast.

Kortgezegd, geluidsoverlast is niet aan een bepaalde tijd gebonden, midden op de dag kan dat harde geluid even erg storen dan midden in de nacht. De politie hoort ook overdag op een melding te reageren.

Wellicht is er iemand die thuis is in de APV's zoals die ook in jouw gemeente van kracht moet zijn.

Mijns inziens is het dus een fabeltje, dat je pas NA 22.00 uur zou mogen klagen over geluidsoverlast.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

een luidruchtige ara nemen??
Ik vrees voor jou dat die duurder is dan een verhuizing.


Nee, hier schiet zowel de woningstichting als de politie ernstig tekort. Ze weten hoe ze moeten handelen, maar ze doen het niet.

Misschien een idee om de telefonische hulpdienst om raad te vragen of een gesprek aan te vragen bij het Maatschappelijk werk? naar HEN zal de gemeente, de politie en de woningstichting wel luisteren. Hun laksheid in deze is hen ernstig te verwijten.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb zoiets ook in de flat wonen, alleen veroorzaakt die man geen geluidsoverlast, maar gedraagt ie zich als de koning van de flat, ik heb vaker, ook zelf, gehoord dat hij zich in een winkelcentrum hier in de buurt uitgeeft als huismeester.

Die man verveelt zich te pletter, en gaat dus anderen lastig vallen hier in de flat, maar ook iemand in het flatgebouw hiernaast. Hij bemoeit zich met iedere wind, en bepaalt ook dat zijn buurvrouw op haar eigen balkon niet mag roken, omdat hij daar last van zegt te hebben.

Je bent niet de enige die last heeft van deregelijke, met zichzelf ingenomen figuren.

Je hebt nu even gedaan wat je moest doen. Houd er rekening mee, dat je buurman woedend zal worden omdat ie wordt benaderd via een advocaat. Maar misschien begaat hij daardoor wel een fout, waardoor hij WEL aan te pakken is.

Esther8
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2008 22:03

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door Esther8 »

Hallo XXXX,

Wat ik bedoel met potentiele dader is inderdaad zelf herrie maken. Niet ook muziek aanzetten als HIJ dat doet, maar op een tijdstip waarvan je verwacht dat hij rustig TV kijkt of zoiets (misschien onder een belangrijke voetbalwedstrijd?) keihard muziek draaien. Je zegt zelf dat zijn bovenbuurman niet vaak thuis en jij de enige bent die last heeft van hem. Nou dan is hij de enige die dan last heeft van jou.
Ik zeg niet dat het uiteindelijk iets oplost, maar het voelt wel goed een keer wat terug te doen (dader) i.p.v. afwachten tot je last hebt van hem (slachtoffer). Als mijn buren mij 's avonds/'s nachts wakker maken of houden, zorg ik wel dat zij 's ochtends om 06.30 als mijn wekker gaat ook wakker worden. Niet dat bij zulke lui het kwartje dan valt hoor, maar negeren werkt net zo goed niet en je blijft zelf maar in die slachtofferrol zitten.

Met de wooncommissie wens ik je veel succes. Ik heb zelf een mooie schriftelijke uitpsraak van de onafhankelijke klachtencommissie van
mijn woningstichting. Zij laten geen spaan heel van de woningstichting en verwijten ze laksheid en gebrek aan het nemen van verantwoordelijkheid in een ernstig probleem/geschil tussen hun huurders. Zij stellen zelfs dat het mede dankzij de woningstichting zover is gekomen.
En wat doet de woningstichting hiermee? Juist:NIKS!
De gemeente kan niks doen want de woningstichting is geen gemeentelijke instelling en kan wel informeren bij ze, maar ze niks opleggen. Het overkoepelend orgaan voor woningcorporaties Aedes kan ook niks doen. Slachtofferhulp ingeschakeld, die hebben geprobeerd te helpen, maar krijgen ook geen voet tussen de deur bij de woningstichting.
En de woningstichting meldt dat als ik niet tevreden ben, ik maar naar de rechter moet stappen. En waarom zeggen ze dat? Omdat ze weten dat ik bot ga vangen. As je de enige klager bent kom je niet ver. Je komt ook niet ver als er meerdere klagers zijn. Wil een rechter in zo'n situatie ingrijpen, moet er echt heel wat aan de hand zijn en de zaak aangespannen worden door meerdere buurtbewoners.

Toch hoop ik voor je dat het jou beter zal vergaan.


groet Esther

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Kan het CAD niets voor je doen? Je zegt dat ie zo stoned als een garnaal is, van tijd tot tijd? Misschien dat ze van daaruit iets kunnen bereiken.


Als ie van verschillende kanten op de huid gezeten wordt, geloven ze je misschien eens. Anders een journalist inschakelen, die bij jou thuis komt luisteren?

Ik snap Maatschappelijk werk niet, zij zijn er juist voor om dit soort dingen op te lossen, maar iedereen schijnt zich maar achter de rug van de ander te verschuilen.

Esther8
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2008 22:03

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door Esther8 »

Ik ben bang dat het CAD daar helemaal niks aan kan doen. Mensen komen daar vooral terecht op basis van vrijwilligheid, of het moet een zeer ernstig overlast veroorzakende junk zijn. Dit klinkt meer als iemand die overdag werkt en 's avonds en in het wekeend drinkt en blowt. Dat doen heel veel mensen in Nederland.
Maatschappelijk werk zal best willen helpen waarschijnlijk, maar zij hebben ook geen invloed op een woningcorporatie. Mijn contactpersoon van slachtoferhulp had zelfs een verklaring van mijn huisarts bij een brief aan ze gedaan, maar dat kon ze ook niet schelen. Ze blijven volharden in halsstarrigheid en niks doen aan de situatie.

XXXX, sorry, het was niet mijn beoeling je te ontmoedigen, ik weet zelf hoe het is. Helaas zijn de feiten er gewoon. Als je op andere forums posts over dit onderwerp bekijkt, is het overal zo'n beetje hetzelfde.
Vanuit jouw woningstichting gezien heben ze geen enkele reden jou en verhuisvergoeding te geven. Ze wachten liever af tot jij zo wanhopig bent dat je toch maar uit jezelf gaat (ook al kun je je het niet veroorloven en heb je geen alternatieve woning).
Dat jij niet gelukig bent in hun woning boeit ze niet, ze zijn wat dat betreft oppermachtig.

In mijn vorige woonsituatie had ik ook aso's naast me wonen (ja, hoe krijg ik het 2x voor elkaar). Die woningstichting heeft destijds wel gezamelijke gesprekken belegd en afspraken gemaakt, maar dat heeft niks uitgehaald. Ik vond dat de buren zich niet aan de afspraken hielden, zij vonden van wel. Hun woord tegen het mijne en andere omwonenenden die in een eerder stadium wel over mijn buren tegen mij hadden lopen klagen, hielden ineens hun mond.
Uiteindelijk ben ik verhuisd......om na een jaar te horen dat die aso's alsnog hun huis uit moesten vanwege een wietkwekerij!! Zouden ze bij die woningstichting nog even aan mij gedacht hebben en dat ik misschien toch gelijk had gehad dat het k.taso's waren die buren van mij?

Succes in ieder geval! Het is een verschrikkelijke situatie, ik weet er alles van en leef met je mee. Helaas weinig bruikbare tips. Wist ik ze maar, dan had ik ze zelf allang benut.

Esther

G.D.
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2008 00:25

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door G.D. »

Hoi XXXX, zoek eens op Matron, deze is geschikt voor hard bewijs, bij B&K leverancier kun je opvragen wie in jouw buurt daarover beschikt. ik heb fout gemaakt dit aan de wb te vertellen waarna zij belofte deden daar achteraan te gaan (nee zei de provincie, maar verder zoeklen ho maar en mij dat ook niet laten weten zodat toen ik nog op normale manier verder kon er zelf achter aan had kunnen gaan). Jaja, zovele beloftes die al verbroken zijn, nu weer de wijkagent (was gestuurd door burgemeester om te kijken of ik wel helemaal goed snik was met mijn hongerstaking -13e dag- en hahaha die kwam net op moment dat buurman muziek HARD had staan, maar verder beoooftes doen die hij de volgende dag al liet zien noooit na te komen(beloof je echt mij morgen te bellen? ja wat ik beloof doe ik, dus ik bel, is de man er die dag helemaal niet). Aangifte doen, agenten zijn doof en/of lui (nee die achtergrondruis kunnen wij niet weghalen, buurman kan net zo goed vragen of je vanmiddag op de koffie komt ipv kapot ga je, mijn broer had hebt binnen 5 minuten voor elkaar. En ach hoe vaak bent u nu al bedreigdd? Is erooit wat geberud? weet u hoe vaak wij in ons werrk befreigingen en beledigingen naaaar ons hoofd krijgen? u moet gewoon wer gaan eten.Ze houden hun knuffeljunks graaaaaag het hand boven het hoofd.
Mijn woordvoerders hebben nu vrijdag gesprek met wb en mail richting burgemeessssstttter als hoofd politie over falende werkwijze. ze moeten verdorie eens hun verantwoordelijkheid nemen met z'n allen, gelanterfand.
In nederland is nog nooit iemand dood gegaan aan een hongerstaking, nee wijkagent hheeft me al verteld dat hij indien nodig mij laat afvoeren naar ziekenhuis en ik daar zonder pardon sondevoeding zal krijgen, WGBO geld ook niet meer opeens??? Laaaaat ze lekker, doe het niet alleen voor mezelf, maar voooor iedereeeeen in gelijkke vervelend situatie, voorlopig iiig in deze stad waar veelplegende junks het hand boven het hooofd worden gehouden.
nu moe, sorry vooor de typefouten, laat wel weeeer wat van me hoooren

Veel sterkte allemaal en wens jullie veel vechtlust toe.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Net als XXXX was ik dus ook op zoek naar mogelijkheden. Dat het Cad niet veel kan, of beter gezegd, helemaal niets, tja, het is weer een van die instanties, die als het erop aan komt, helemaal niets doen. Maar wat ik ermee wil zeggen: als er overal klachten over doe meneer neergelegd worden, dat er dan eens iemand bij zo´n instantie wakker wordt, en XXXX op het juiste spoor zet, juist dat telefoonnummer geeft, waar ze iets aan heeft.

Zo te lezen wordt er ook nog gedealed in die woning, want het lijkt me sterk dat die jongen zijn rotzooi allemaal aan huis bezorgd KRIJGT.

Vanuit die insteek zou er toch iets gedaan mogen worden......

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door rene117 »

als jij vermoed dat er een kwekerrij in de berging is dan moet je dat kunnen ruiken en als dat zo is dat er inderdaat een kwekerij in zit dan heeft ie een groot probleem

stap eens naar de brandweer in die plaats en vraag even off zij tijd hebben om met een warmte beeld camera kijken
heeft ie daar dan echt wat in die schuur staan ja dan heb je een stok om mee te slaan want dan brengt ie het leven van een ander in gevaar
dus als jij een raare lucht ruik die jij niet thuis kan brengen
en die jij niet vertrouw gewoon de brandweer laten komen voor een vreemde lucht

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door rene117 »

gewoon bellen als uw een vreemde lucht ruikt dan zeg uw dat uw de lucht niet thuis kan brengen komen ze kijken als er inderdaad een kwekerij is dan zou ik ook maar eens me stroom indegaten gaan houden en ja ook dat ruikt uw als er niet word gerookt een kweekerij
ruik uw ook

Laurent D.
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2009 22:44

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door Laurent D. »

In dit soort gevallen kan er heel wat tijd en energie mee gemoeid gaan.
Wat natuurlijk veel stress met zich mee brengt.

Keer op keer het gevoel te hebben tegen de lamp te lopen. Teleurstellingen etc.

Ikzelf zit in een soortgelijke situatie. Na ruim 1.5 jaar heel veel angstige momenten, slapeloze nachten, treiterijen, bedreigingen en vernieling van opstal. Met een burnout en een relatiebreuk als gevolg aangezien het op een gegeven moment mijn leven beheersde...

Is er nu eindelijk een kort geding gestart. Welke weer uitgesteld is omdat gedaagde geen advocaat heeft die hem helpen wilt...

Soms is het gewoon beter je trots en pricipes aan de kant te zetten. En te kiezen voor jezelf. Als je de mogelijkheid hebt ga verhuizen. Zie het dan niet als vluchten. Maar ga genieten van je nieuwe omgeving en gebruik de tijd die je anders kwijt bent in de hele proces aan leuke dingen. Leven is te kort om met dit soort aso-volk bezig te zijn...

Lang leve het Nederlands rechtsysteem...

daysday
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 15:33

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door daysday »

hoi XXXX..ik heb hetzelfde probleem..ik word bedreid en de buurvrouw ook
en het is elke avond schreeuwen en dreigen en vol huis en vaak tot half 6 smorgens..
hij woont bovn me en ik heb m vorige week voor bedreiging op laten pakken..de maat was vol dus heb ik 112 gebeld..die hebben m een nacht opgesloten
de wijkagent is al 6 keer geweest in een maand
nu zijn we allen naar de woningbouw geweest..en die heeft m een laatste waarschuwing gegeven..
als hij doorgaat gaan ze m eruit zetten denk ik.
iedereen is bang ook voor wraak..
maar ken je die nieuwe wet niet?
kijk op lastpost.nl
daarin staat dat de woningbouw iets MOET doen anders kun jij schadevergoeding krijgen of minder huur betalen!!!
dus als ze nix doen wrijf ze dat die wet onder hun neus..ze moetn iets doen anders kun je ze aanklagen..
ik wacht nu ook in spanning af...
gaat hij nu ophouden na de laatste waarschuwing?
ik denk t niet maar ik wacht af..
succes en laat je niet kisten!!

daysday
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 15:33

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door daysday »

vind het echt vervelend voor je XXXX!!
hier is het ook zo ver gekomen dat ik op dit moment met een giga-mes in mn nachtkastje slaap en een kleintje onder mn kussen!!!
mn naaste buurvrouw vertalde me laatst dat ze met een eind hout (knuppel) naast haar bed slaapt!!!!
en dit wisten we niet eens van elkaar tot recent!! zo bang en gestressed zijn we hier..
maar hier is het balletje echt aan het rollen en hij heeft zn laatste waarschuwing gehad..ook heeft mn buurvrouw alles opgenomen(geluid)
en houden we een dagboek met alle data van overlast bij..
ik denk dat t hier niet lang meer duurt..hoop ik..
maar in jouw geval..ze moeten actie ondernemen!!!
die nieuwe wet!!
en probeer aub toch 1 of 2 buren zover te krijgen om de woningbouw te bellen of politie..dit maatkt zoveel uit!! als je niet de enige bent kunnen ze er niet meer omheen..
stop briefjes bij de buren id bus en vraag of ze ook last hebben..
ik woon hier pas een jaar maar op dit moment is het een vloek om hier te wonen..!!!
ga alsjeblieft niet zelf teveel lawaai maken want dan heeft hij of zij een reden om terug te knokken!!
hou vol!!ga naar de rechtswinkel en snij die wet aan!!!
succes hou vol en laat je niet verlagen tot hetzelfde gedrag..
weet je hoe vaak ik iemand heb willen inhuren om hem in elkaar te slaan?
ontelbaar..maar het word alleen erger als ik dat doe..
ik heb glukkig mn buren mee die ook opstaan tegen die gek..
hou vol en bliif knokken!!!ik voel met je mee..ik ben er ook deprie van wat hier gebeurd in de flat...
laat weten hoe het gaat!!
gr days

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door foxman »

Ik weet niet welke WB je hebt maar jij kan wel degelijk de Wb aanklagen omdat jou woongenot kapot gaat
Tegenover mij woont namelijk een Vietnamees gezin en die veroorzaken veel overlast
Ik heb daarover bij de WB geklaagd en ze hebben toen een brief gekregen dat de WB aangeklaagd kan worden als ze hier mee bezig bleven
Dus dat misschien eens proberen?
Veel sterkte er iig mee

daysday
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 15:33

Re: Treiterijen door de buren

Ongelezen bericht door daysday »

wow ...hij klint als een smerig mannetje XXXX!!
net zo een als die boven mij zit!!
mijn buurman let ook op of de bovenburen weg zijn en dan gaat hij pas beginnen!!
ook als er mensen bij mij zijn hoor je nog geen speld vallen!!
hij durft wel tegen mij en de buurvrouw omdat we beiden alleenstaand zijn!!! wat een held he?
op dit moment is tie toch weer aan het zieken...maar net niet te errug..maar erg genoeg voor mij!!
ik voel me zo bedreigd hier..en ik kan verhuizen maar dat wil ik dus niet..deze woning is te cool!!
hij is bezig met allerlei criminele activiteiten..maar hij probeert mij nu de schuld te geven van alles..omdat ik vroeger nogal een feestbeest was ..dus nu ben ik de junk en hier komen dealers!!!!het is te gek voor woorden!!! maar de politie staat vierkant achter me!! ze weten dat dat nergens op slaat en mn andere buren ook!!
KOM OP ZEG!!! dalijk ben ik nog de schuldige haha!! nou daar trapt dus echt niemand in !!!
iedereen loopt hier met stress rond ..het is errug hoor...dus ik weet absoluut hoe jeje voelt!!!
ik kan alleen zeggen...blijf proberen en blijf knokken!!
das wat ik ook doe!!
succes laat je nie kisten!!

Gesloten