"Geplaatst op 16 Jan 2009 00:35 door RvanderV
--------------------------------------------------------------------------------
Peter Peter Peter toch. Ik vind het heel jammer voor je dat je papegaai is overleden. Ik zal je ook niet veroordelen voor het feit dat je hem weggebracht hebt naar het NOP, want je had er vast een goede reden voor.
Maar dat geeft je niet het recht om zulke posts te posten:
Quote:
Geplaatst op 15 Jan 2009 23:17 door Peter1111
Quote:
ik heb het zelf thuis ook meegemaakt dat er in twee dagen tijd volkomen onverwacht drie dode vogels in de voiliere lagen.
Dus behalve in de zogenaamde "opvang" zit je zelf ook in de kweek?
Zullen wel geen roodstaarten of amazones zijn, denk ik, maar het betere werk.
en je zult van Tonnie toch gelijk wel nieuwe meekrijgen?
Dus één van onze "dode"papegaaien kan ook bij jou zitten?
Dit is pure laster. Dat wordt ook niet aan jouw adres geuit. Het is logisch dat mensen daar wat heftig op reageren.
Dus als je mentaal niet in staat bent om realistisch te blijven of kritiek te verduren. Ben ik blij dat je ermee op houd en ik hoop dat je hier dus geen onrust meer zal stoken. Maar waarschijnlijk lees je dit alsnog en reageer je vervolgens weer door moord en brand te schreeuwen.
Ik heb het recht om te plaatsen wat ik wil, dat bepalen jullie niet.
Ik constateer slechts dat NOP'ers papegaaien thuis hebben. Dat is toch heel crimineel volgens jullie eigen theorieën? En bovendien: ik verzin het niet. Het valt rechtstreeks uit jullie geschrijf af te leiden.
Het is ook gewoon te zien hoor: http://nop-is-oke.hyves.nl/
Frappant hoeveel NOP-medewerkers papegaaien thuis hebben.
Cadeautjes van oom Tonnie?