LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoop Bellen (Tips)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

Geef hier je tips voor goedkoop bellen.
De aanbieding die ik gisteren heb genomen:

www.gsmtopdeal.nl

Gekozen toestel: LG KC550 black + LG BT headset
Toestelprijs: 0,00
Abonnement en contractsduur: Relax 200 SIM Only - 2 jaar
Actie: 24 maanden €24,50 beltegoed voor €7,25 per maand
Ingangsdatum contract: direct bij activatie

ik heb eerst T-Mobile gebeld of het goedkope abonement klopte hiervan kreeg ik positieve bevestiging.

Dus ik kan straks bellen voor 7,25 per maand 200 minuten incl.gratis toestel.

Is denk ik wel een topdeal????

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door D1RK »

1 Wat kost elke minuut extra?

2 Wat kost het bellen naar en uit het buitenland?

Daarom neem ik dit niet!
Verder is over 2 jaar vergeten opzeggen erg duur, dan word 3e jaar volle prijs!

Verder is reclame verboden en zijn er nog voordeliger Sim Only aanbiedingen die 200 minuten voor maar 2,95 aanbieden, dus duur toestel als je 24 maanden lang teveel moet betalen!

johannes02
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2004 22:31

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door johannes02 »

welke aanbieding is dat 200 min voor €2.95??
Laatst gewijzigd door johannes02 op 28 dec 2008 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

Ik bel niet veel dus heb prepaid,maar heb sinds kort een vriendin en bel dus nu meer maar kost 30 c/pm
En ik was ook wel aan een nieuw toestel toe,maar ik verwacht niet dat ik meer dan 3 uur per maand bel ik heb mijn toestel meer om bereikbaar te zijn.
En dit is niet als reklame bedoelt,maar om mensen een keuze te geven in goedkope bel mogelijkheden.

En het orginele abonement is 24,95 per maand 200 minuten,en dat krijg je nu gewoon voor 7,25 de gehele looptijd.

nog meer vragen??

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door osseworst »

Je rekent jezelf iets te rijk. Je schrijft dat een abonnement normaal € 24,95 is, maar als je online besteld is het maar € 19,50.
Als je boven de 200 minuten uitkomt (en ik kan je garanderen dat dat gaat gebeuren), dan betaal je € 0,12 per minuut. En een SMS-je versturen kost je maar liefst € 0,25. Voor 100 SMS-jes (verstuur je toch wel gauw met een vriendin) ben je dus € 25,00 extra kwijt.

Als je een sim-only neemt, dan ben je € 7,50 per maand kwijt, maar een extra minuut kost hier slechts € 0,04. SMS nog steeds € 0,25.

Een sim-only 200 minuten kost bij telfort € 4,95, € 0,03 voor een extra minuut, en eventueel 100 sms-jes voor € 2,00 (dat is dus € 0,02 per SMS).

Stel, je belt gemiddeld 250 minuten en verstuurt 100 sms-jes.
Jouw aanbieding: 24*7,20 + 24*50*0,12 + 24*100*0,25 = € 341,80
Bij Telfort: 24*4,95 + 24*50*0,03 + 24*2,00 = 202,80
Je betaald dan eigenlijk € 139 voor het toestel, in de hoop dat je deze 2 jaar lang kan/wil gebruiken.

Ik zou zelf nooit een abonnement van 2 jaar nemen, ik wil er hooguit 1 jaar aan vastzitten. Misschien is je toestel wel stuk na 1 jaar, of wil je gewoon een ander toestel, of is je belgedrag heel erg veranderd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Johannes 2

Ik mag geen reclame maken en die link die hierboven stond mag daarom ook niet.
Even zoeken en je vind deze.

Verder is Tele2 Champion vaak een leuk alternatief voor twijfel gevallen.

Eerst neem je een leuke telefoon met prepaid en €20 beltegoed, en na enkele weken over zetten naar Champion, beltegoed gaat mee en alleen vaste nummers in weekend en avond worden iets duurder, de rest goedkoper...

Kijk online maar naar de prijzen en voorwaarden.

jolan51
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jan 2009 21:01

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door jolan51 »

Ruben, ik heb dit abonnement ook genomen + nog 25 smsjes voor 2,50 euro.
Ook alleen maar als we eens weg zijn we event naar huis oid kunnen bellen, moet te doen zijn binnen die minutenbundel.
Alleen ik heb een inlogcode opgevraagd en gekregen via mail (4 cijfers) maar kom niet ingelogd, want op die manier wil ik mijn belstatus kunnen overzien. Kom jij wel ingelogd?

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

Nee Jolan ik krijg mijn toestel pas de 19e geleverd via een leverancier.
Maar ik zou voorlopig gewoon je teller op je toestel in de gaten houden en dan aan het begin van je ingangsdatum weer resetten op 0

Knuffelbeer
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 jan 2005 17:09

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Op zich heb je best een leuk toestel uitgezocht, jammer alleen dat je weer 2 jaar aan je abonnement vastzit. En gezien de vele verhalen over T-Mobile hier .... maar evengoed veel plezier ermee!

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

hij
Laatst gewijzigd door RubenF op 13 jan 2009 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

jolan51
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jan 2009 21:01

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door jolan51 »

Nou luitjes, mn man heeft het alweer teruggebracht naar de T-mobilewinkel.
Geen bereik, althans hij was van tweekend zo'n 100 km verderop en belde naar huis, ik verstond hem niet en hij mij wel.
Na veel vijfen en zessen hebben ze hem (ter reparatie?) opgestuurd, kan wel 14 dagen duren.

astonmartijn
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2008 19:45

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door astonmartijn »

bundels zijn eigenlijk pure diefstal

zo'n bundel is leuk zolang je er precies in blijft maar o wee als je er over heen gaat. 25 cent per minuut is niet ongewoon terwijl je eigenlijk beloont zou moeten worden voor het meer bellen.
er zijn een paar oplossingen.... neem een fixed price abo van bv youfone of ga naar een van NL's beste, euphony. eerste 400 minuten 10 cent, volgende 400 8 ct en de rest 6 cent. ook youfone heeft goede deals maar zoals altijd zijn er altijd wel 1 of 2 kleine addertjes.... net zoals bij euphony trouwens! youfone kost 7 ct per minuut allen je moet een eenmalig voorschot betalen. voor de kleine sms er is youfone ook goed! 14 ct als ik het even goed gelezen heb terwijl euphony weer beter is voor de frequente sms-er... 800 sms nationaal + europa voor 8 euro
lijkt me SIMPEL!!

jolan51
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jan 2009 21:01

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door jolan51 »

Nu eens een positief bericht:
Afgelopen zaterdag de 17de gebeld van de T-mobile winkel en het toestel was weer terug!
Na thuis geprobeerd te hebben lijkt hij weer oke.
Dus dat is een snelle service!

coyote222
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:18

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door coyote222 »

Als je echt interesse hebt in de LG KC550 met een abonnement raad ik je aan op deze kc550 aanbiedingen pagina te kijken.
Daar staan meer aanbiedingen namelijk :)

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

Hoi coyote,
op de link die jij geeft voor de LG is het abonement veel duurder dan mijn link bovenaan daar betaal ik 7,25 incl. btw per maand voor 200 minuten

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

hier nog een link naar goedkope SIM ONLY stunts.

http://www.simstunts.nl/?utm_source=aff ... n=algemeen

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

Hier nog een leuke aanbieding,(Vodafone) ik weet niet of het bedrag inclusief btw is.
Dat staat er niet bij.

http://www.vodafone.nl/shop/handset/SIM ... &HBX_OU=50

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

Ja hoor ik krijg al weer spijt denk ik.
Mijn eerste rekening is 65,15 euro,terwijl ik duidelijk heb afgesproken dat ik 7,25 incl.btw per maand moest betalen,en de aansluitkosten waren gratis.

Ik klantenservice gebeld,de aansluitkosten zijn berekend en de korting is nog niet in het abonnement ingevoerd
Dus ik moet eerst betalen en dan word het met de volgende factuur verekend als het goed is,zo niet moet ik weer bellen en word het in orde gemaakt??????

Ik kan nu niet bellen ben afgesloten voor uitgaande gesprekken.
Ze kunnen het niet nu gelijk aanpassen.
Wat zijn dit voor praktijken????
Dus ik moet nu gewoon maar ff 65,15 ophoesten i.pv. 7,25 ??
Ik word hier echt een beetje pissig van

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door RubenF »

Ik heb ook even een klacht gemaild naar t-mobile.
Direct hierna werd ik opgebeld door een medewerkster,we hebben het één en ander doorgesproken en zijn tot een overeen stemming gekomen waarbij beide partijen zich in konden vinden.
Dus voorlopig ben ik weer tevreden met t-mobile

jos12345
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2009 13:07

Re: Goedkoop Bellen (Tips)

Ongelezen bericht door jos12345 »

Op http://www.simonlyou.nl heb ik een onafhankelijke vergelijker van Sim Only abonnementen gebruikt. Vul de gewenste looptijd in (12 maanden of 24 maanden) en het aantal minuten en smsjes dat je wilt. Automatisch komen de relevante abonnementen eruit rollen met de prijzen erbij. Succes!

Gesloten