Waarom is iedereen die tegen bepaalde behandelingen in de psychiatrie is automatisch lid van de Scientology?
Lieve Moeder,
Ik begrijp dat het moeilijk voor je is om deze discussie bij te houden.
Jij verkondigd dat Szasz een proffesor is die NIET in diens is van jouw sekte. Ik heb je al een paar keer bewijzen laten zien dat hij net als jij onder invloed is van de kwalijke sekte $cientology. Jij denkt dat iemand zoals Szasz een onafhankelijke bron is, zucht meissie toch. Het geeft niet, wij vergeven jou, maar het is wel ZIELUGGGGGGG. Je bent een sneu mensie dat gelooft in buitenaardse wezentjes die aan jou vast zitten en die kun je kwijt raken door "auditing". Xenu (de opper psychiater in de scientology cult) is de wortel van al het kwaad volgens jouw geloof. Maar je gaat vast ontkennen dat je bij de scientology club hoort. Ghehehe dat doen ze allemaal, er zijn maar weinig mensen die er voor uit komen dat ze bij die kneuzenclub horen. Whaaaa Tom Cruise doet het en hij wordt uitgelachen en ontslagen. En John Travolta, tsja, zucht, echt erg, zijn kind is doooooooood en waarom???????? ER mogen van Scientology geen medicijnen geslikt worden voor epileptische aanvallen (zie: http://nl.youtube.com/watch?v=D5Ed3nIwx ... annel_page). Als je mij niet gelooft lievemoeder, geloof dan een vrouw die 30 jaar in de $cientologyclub zat.
Lieve Moeder,
Doe nu niet net of je er niet bij hoort. Het is gewoon zieluggggg hoe sekte leden hier hun geloof ontkennen.
Doe maar niet alsof je er niet bij hoort, NIETS is er wat je kunt zeggen dat je mij kunt overtuigen. Jij hoort in de catagorie, Astrada (Astrid Jansen NCRM), Arjan Dokelaar etc etc. En dan verdwijn je weer en kom jij terug onder een andere nick.
Gr
Ingeting
Wou je mij daar ook van beschuldigen?,ik heb ook niet zulke beste ervaringen met de psychiatrie!
Kom maar....mijn verhaal leest ook als een roman!