@patrick en sevda
Ik wilde mijn mening niet eerder geven omdat er hier teveel haat en nijd op het forum heerste.
En u hoeft zich zekers niet tegenover mij te verdedigen, ik neem u helemaal niets kwalijk.
De discussiepunten die ik hier aangegeven heb, zijn ook bijna allemaal punten die niet in het programma zijn voor gekomen van Kassa.
Het zijn bijna allemaal punten die ik uit eigen ervaring heb opgedaan, of van betrokkenen bij het park.
Ik heb mijn eigen mening, daar heb ik Kassa niet voor nodig.
En u moet uw eigen mening hebben, en die hoeft u niet tegen over mij te verdedigen.
Er was in het programma van Kassa maar 1 punt wat ik van belang vond, en dat was dat Mevr Low het park had aangeschreven met adviezen, na een bezoek aan het park.
Dit is trouwens al jaren geleden gebeurt, en is niet iets recents.
Ik hoop werkelijk dat de beleidsmakers bij het NOP nog eens met haar willen praten.
Ik kweek al tientallen jaren met papegaaien, en ik heb heel de wereld rondgereist met bezoeken aan kwekers, overal ervaringen opgedaan, maar ik bezit nog geen 10% van de kennis die zij heeft.
Er gaat werkelijk een wereld voor je open als je met haar praat, alles valt ineens op zijn plaats.
Maar nogmaals, verdedig je niet tegenover mij, ik hoor liever uw eigen mening.
Ik heb er alleen maar respect voor als u dat doet.
Ik ben blij dat ook jij nu je mening geeft, ik ga niet weer volgas in de verdediging, maar ik wil wel een klein opmerkinkje plaatsen, een standpunt van de NOP is tegen het kweken van vogels die vervolgens naar particulieren gaan.
Ik weet zeker als de NOP een vergunning van dierenpark(tuin) krijgt, dat de deuren ook voor enkele (erkende) kwekers zullen opengaan, daarom ben ik ook van mening dat een landelijke registratie van papegaaien voor zowel de serieuze kwekers als voor de dierentuinen en opvangcentra de ideale oplossing zou kunnen zijn.
Ik denk in iedergeval dat het veel mensen goed doet dat ook jullie erkennen dat publiciteit goed is maar deze van Radar afkeuren.