Ik zal een lang verhaal kort houden, maar: ik ben er nog ongeveer 15 keer geweest, gedurende drie maanden. De banden zijn op verschillende vestigingen onder handen genomen (ivm verschillende apparatuur), er zijn nieuwe banden opgelegd, de banden zijn uitgelijnd bij een bedrijf dat uitsluitend in dat soort zaken gespecialiseerd is. Uiteraard alles op kosten van Kwikfit. De regiomanager heeft zich er mee bemoeid, het hoofdkantoor, de Michelin-importeur; iedereen heeft welwillend, en blijvend vriendelijk, geprobeerd om het probleem op te lossen. Toen uiteindelijk niets bleek te helpen heeft Kwikfit mij aangeboden om de banden volledig aan me terug te betalen. Dat aanbod heb ik niet aangenomen (want een auto zonder banden rijdt nog steeds erg vervelend
Conclusie: je moet ze zoeken met een vergrootglas, maar er zijn nog wel degelijk bedrijven die "service¨ niet alleen gebruiken als loze presaleskreet, maar er ook achteraf zijn als er iets problematisch blijkt te zijn. Ik kan niet spreken voor alle Kwikfitvestigingen in het land, maar die in Roosendaal en het customer service department op het hoofdkantoor: dat zit wel snor
Kortom: hulde aan Kwikfit; een voorbeeld voor veel, heel veel, andere ondernemers¨.
