LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door queenfan »

@ Hucacim, dat het er niet opstond wil ik best geloven en aangezien ik de actie niet gezien heb kan ik ook niet anders zeggen dat ik jouw op je woord moet geloven.
En als het gaat om de actie zoals te lezen staat in onderstaande link moet ik Hucacim toch gelijk geven (waar ik ook niet aan getwi9jveld heb) en let vooral op de datum.

http://www.hetnet.nl/web/show/id=973242

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Queenfan,

Bedankt voor de link.
Mmm, de harde disk ziet er goed uit. Had ik hem maar alvast in mijn broekzak....
Ik zie verder geen datum. De datum die de link aangeeft is de datum van vandaag, 17 januari. Ik was op tijd met mijn aanmelding voor Snel Surfen en Bellen dus daar kan HetNet geen punt van maken.

Groeten, Hucacim

dirg64
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2009 19:13

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door dirg64 »

Het was voor mij bijna een opluchting om te lezen dat wij niet de enigen zijn die de beloofde externe harddisk nog steeds niet hebben ontvangen. Wij hebben eind oktober ons ADSL abonnement en KPN vaste telefoon, omgezet in snel surfen & bellenabonnement bij het net.

Ook wij hebben vanaf nov. 2008 in totaal 7x contact gehad met het net, deels per e-mail deels per telefoon en kregen ook te horen dat wij het cadeau zouden ontvangen na betaling van de eerste factuur en het inzenden van de antwoordkaart. Nu hadden wij bij onze bestelling helemaal geen antwoordkaart ontvangen.....en daar ben ik nu dus nog steeds voor aan het bellen en mailen. Steeds worden er mooie beloften gedaan......u wordt teruggebeld/ de antwoordkaart wordt opgestuurd, maar er is dus nog steeds niets gebeurd.....alhoewel...ik ben al meer dan € 10 euro aan telefoonkostenkwijt naar de servicenummers. Misschien moeten wij die harddisk wel eerst "bij elkaar sparen"met bellen ???!!!!!!!!!

Wel is het bij ons met de €10,- korting goed gegaan.

Misschien kunnen we inderdaad met elkaar een vuist maken...want dit is misleiding. En toevallig las ik daarstraks ergens dat er sinds eind oktober een wet is die misleiding en agressieve verkoop aanpakt.

dirg64
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2009 19:13

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door dirg64 »

Hier de link van de site waar ik dat las van die nieuwe wet die misleiding en agressieve verkoop aanpakt.

http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/We ... praktijken

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Dirg64,

Ook welkom bij deze fantastische Club van HetNet.
En heel hartelijk dank voor de link. Volgens mij kunnen wij hier zeker gebruik van maken om te klagen over de misleidende reclame van HetNet. Een maand geleden heb ik twee brieven gestuurd naar de Klantenadministratie van HetNet (een ivm dubbel abonnement en een ivm met de externe harde schijf). Nog steeds geen reactie :evil:
Deze week ga ik voor het laatst bellen (de 4ct/min lijn) en als er niet snel een oplossing geboden wordt ga ik andere methoden gebruiken. Dat kan het bellen van Radar zijn of de klacht via de link die jij aangaf.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten, Hucacim

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste medeleden van deze Club van HetNet,

Vandaag kreeg ik een brief van HetNet. Snel open gemaakt. Bleek het te gaan om een verdubbeling van de downloadsnelheid die ik gratis ging krijgen. Dat is mooi, maar nog mooier zou zijn als ik mijn externe harde schijf zou krijgen en niet meer aan een dubbel abonnement bij HetNet zou hangen. Dus toch maar weer eens de telefoon gepakt. Of men mij kon uitleggen waarom ik nog steeds geen antwoord had gekregen op mijn twee brieven naar de Klantenadministratie. Nee, dat konden ze niet. Wel kon ik bellen met de 45 ct/min lijn. Nee, daar bedankte ik voor. Ik wist dat dit alleen maar verkwisten van geld zou zijn. Zojuist heb ik een bericht gestuurd naar de Radar-Redactie om HetNet te nomineren voor een hele ijskoude douche :lol: of om dit onderwerp te gaan behandelen in hun programma. Als dit niets oplevert kunnen we alsnog de link van Dirg64 gaan gebruiken.

Groeten,Hucacim

systpro4
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:44

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door systpro4 »

En nog iemand met dezelfde klacht.

9-9-2008 overgestapt van Surfen&Bellen naar Snel Surfen&Bellen.
Alles goed gecheckt op voorwaarden maar geen addertjes gevonden.
Uiteindelijk wel de 6 x 10 euro abonnementskorting gekregen, maar de harddisk nooit ontvangen.
Volgens de helpdesk had ik daar wel recht op (staat echter niet in de call gelogd zeggen ze nu) en zouden ze hem alsnog opsturen.
Bij een vervolgtelefoontje ziet een andere medewerker dat er al twee keer een harddisk opgestuurd is en adviseert mij om maar een email naar hetnet te sturen.
HetNet belt een paar dagen later terug met de melding dat de actie nooit als zodang bestaan heeft.
Wel alleen de korting, en ook wel de harddisk, maar nooit samen, en ik heb het zeker 3 keer gecheckt. Ze kunnen wel 1 maand gratis abonnement bieden maar meer ook niet, en het was dit of niets, en onder protest akkoord gaan om er later op terug te komen kon ook niet.
Ik ben dus niet akkoord gegaan, en heb daarna weer met hetnet gebeld en van de volgende medewerker krijg ik te horen dat deze aktie alleen voor ANWB leden was, maar daar heb ik helemaal niets van gezien (ben overigens wel lid van de ANWB). Ook meldt hij dat ik sowieso niet in aanmerking kom voor de harddisk omdat ik het abonnement telefonisch heb afgeloten (duh, het script op de site was niet goed, want ik kwam nooit verder dan page 3, en in plaats van page 4 kreeg ik steeds een foutmelding).

Helaas heb ik geen hardcopies van de aanbieding, en ik heb de webpage ook niet gesaved. Heeft iemand dat toevallig wel gedaan? Dan staan we een stuk sterker. De medewerkster die mij teruggebeld heeft zei dat als ik aan kon tonen dat deze aanbieding toch op de site heeft gestaan dat het dan een ander verhaal was.

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Hallo Systpro4,

Ook van harte welkom bij deze Club van HetNet.
Heel goed dat je ook jouw ervaringen deelt met ons. Ik viel bijna van mijn stoel bij het lezen van jouw communicatie met HetNet vwb de externe harddisk. Hoezo heeft deze actie nooit in die trant bestaan?? Ik en alle andere gedupeerden weten heel goed dat de actie op de website zowel een korting van 10 euro gedurende de eerste 6 maanden PLUS de gratis externe harde schijf inhield. Op de link die Queenfan aangeeft is te lezen dat deze actie ook via de telefoon gold. En dan wordt er ineens gezegd dat deze actie alleen voor ANWB leden gold :roll: Het is mij allang duidelijk dat een groot deel van de mensen die bij de Helpdesk werken je niet echt verder kunnen helpen. Verder krijg ik nu de indruk dat ze de opdracht krijgen om mensen af te schepen met onzinverhalen. En waarom moeten wij aantonen dat deze actie op een website van HetNet heeft bestaan? Dat zou HetNet toch zelf kunnen nagaan want zij hebben deze website in september/oktober 2008 op het internet gezet. We moeten hier echt werk van maken. Als ik niet snel iets van de RadarRedactie hoor ga ik een officiele klacht indienen wegens misleidende reclame van HetNet.

Gegroet, Hucacim

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Goedemiddag allemaal,

Ik dacht ik ga eens kijken of er nog reacties van Hetnet zijn ontvangen.
Ik zie dat jullie de mooie brief ook ontvangen hebben met de opmerking dat bij andere internetaanbieders alleen nieuwe klanten voordeeltjes krijgen en bij Hetnet ook de bestaande klanten ?????!!!!!
Ik heb ook steeds nog geen reactie meer gehad van Hetnet op mijn brieven en mails, ik denk dat we gewoon opgeborgen zijn bij de zoekgeraakte stukken.
Wat ik wel nog even wil opmerken over het nieuwe en oude klanten gedoe is dat ik met de omschakeling naar surfen en bellen een nieuw klantnummer heb gekregen en derhalve ook een "nieuwe" klant ben.

Tot horens,
Cor

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Hoi Cor,

Ja, ook ik kreeg een nieuw abonneenummer voor Snel Surfen en Bellen. Daarvoor had ik ADSL Snel van HetNet en gewoon een vaste telefoonverbinding bij KPN. Wij zijn dus inderdaad nieuwe klanten vwb Surfen en Bellen. Maar omdat er nergens voorwaarden vermeld zijn over nieuwe en oude klanten kan HetNet dit ook niet hard maken voor de al bestaande klanten Surfen en Bellen die een upgrade hebben gedaan. Er stond alleen op de site dat deze actie alleen gold voor abonnementen van Surfen en Bellen en Snel Surfen en Bellen. Bovendien was het een tijdelijke actie maar alle mensen die hier een bericht hebben geplaatst hebben hun abonnement aangeschaft in de juiste periode. Kortom HetNet kan niet zeggen dat wij niet aan de voorwaarden voldoen.

Wordt vervolgd,

Hucacim

systpro4
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:44

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door systpro4 »

Nog even dit ter info:

In de actie was sprake van een Freecom Mobile Drive XXS 160GB twv 79.95.
Inmiddels is deze drive bij Dunnet.nl al te koop voor 45 euro.
Voor 79 euro heb je nu bij Pixmania.nl en bij RedCoon.nl een Freecom Mobile Drive XXS 320GB (dus 95 cent goedkoper, en twee keer zo groot)!

Ik wil de 160GB harddisk dus niet meer, laten ze me die 79,95 maar opsturen, of anders de 320GB variant, maar zo makkelijk zal dat wel niet gaan.

BAUKE43
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2009 16:30

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door BAUKE43 »

zijn er mensen die ondertussen wel de gratis harde schijf hebben ontvangen van het net?
Gaarne reaktie daarop.
bvd,
bauke

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Hoi Hucakim,

heb je nog iets gehoord van Hetnet op je brief?

ik vind het trouwens wel een goed idee van Bauke om te inventariseren hoeveel mensen WEL een drive hebben ontvangen, echter ik denk dat deze dit forum niet lezen omdat ze geen probleem hebben.

heb je trouwens nog iets gehoord van Trosradar in deze zaak ?

groet en sterkte aan allen!

Cor

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Cor,

Net weer meer dan 10 minuten voor niets gebeld met de 45ct "Help"desk :shock: van HetNep.
Ik wou even vragen waarom ik na meer dan 1 maand wachten nog steeds geen reactie heb op mijn twee brieven naar de Klantenadministratie. Van de Helpdesk-receptie (vanwege lang wachten) gesidelined naar KPN en vandaar via een vriendelijke dame teruggeloodst naar HetNep en daar na 5 minuten in de wachtstand de verbinding zelf verbroken. Resultaat: 5 Euro foetsie voor niets en nog steeds geen oplossing voor mijn dubbel abonnement en het niet krijgen van de externe harddisk.
Enough is enough. Ik ga nu de link over misleidende reclame aanklikken want Radar heeft ook niets meer laten horen :cry:

Volgende keer meer nieuws,

Groeten, Hucacim

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste mensen,

Daar ben ik weer.
Zojuist een officiele klacht ingediend over de misleidende reclame van HetNep bij Consuwijzer.nl. Hopelijk gaat dat iets opleveren.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten,Hucacim

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Goedeavond allemaal,

ik heb zojuist het voorbeeld van Hucakim gevolgd en ook een klacht ingediend bij Consuwijzer.

Tot de volgende keer ,

Cor

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Hoi Hucacim,

je raad het nooit, ik kreeg zojuist nog een antwoord van Hetnet, al stelt dit verder niets voor :

Geachte heer/mevrouw Linckens,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Wij hebben uw klacht gemeld aan de afdeling die dit verder op zal gaan lossen. Wij moeten u daarom verzoeken de behandeling van deze melding verder af te wachten. Wij begrijpen dat dit mogelijk overlast met zich meebrengt voor u maar wij kunnen de behandeling tot onze spijt niet bespoedigen.


Met vriendelijke groet,


Het Net

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Cor,

Goed dat je ook een klacht hebt ingediend bij Consuwijzer. Hopelijk worden we daar iets wijzer van....
Ja, de behandeling van HetNep kan een tijdje duren zoals uit de reacties op dit forumonderwerp blijkt. Uiteindelijk krijg je dan hoogstwaarschijnlijk het antwoord dat deze actie alleen gold voor nieuwe klanten, of dat dit een speciale ANWB-actie was, of ... of....
Het lijkt erop dat ze die harddisks niet meer kunnen krijgen. Nou dan geven ze toch die nieuwe van 320Mb die zelfs 95ct goedkoper is!

Groeten,Hucacim

systpro4
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:44

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door systpro4 »

GROOT NIEUWS

Ik heb net een medewerker bij hetnet gesproken die 100 euro op mijn rekening gaat overmaken om zelf elders een andere harddisk te kunnen kopen. Het geld zal ergens volgende week op mijn rekening moeten staan.

Ik heb hem verteld dat er nog 3 of 4 mensen met dezelfde klacht bij trosradar zich gemeld hadden. Hij heeft me gezegd dat die hem ook mogen bellen, en dat hij die ook wil helpen!

XXXX [Persoonsgegevens verwijderd door de redactie]

Succes![/u][/i]

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Hoi systpro,

ik heb zojuist even gebeld, hoefde niets uit te leggen, krijg volgende week de centen.....................................

NIET TE GELOVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus voor de anderen : nu bellen !

Bedankt,
Cor

Gesloten