LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Planet naar KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Henk Haar
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2009 17:53

Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door Henk Haar »

Onderstaand mijn correspondentie met KPN. Ik wordt er stapelgek van en krijg maar geen inhoudelijke , niet standaard reactie op mijn vragen en argumenten.
Wat kan ik in hemelsnaam doen om een normale reactie van KPN te krijgen?
Iemand een suggestie?

m. vr gr.
Henk Haar

Beste Lia,
>
> Dat gaat fijn zo, heb ik nog geen antwoord op mijn vragen (ja een
standaard
> reactie: kan niet en zoek het maar uit via I-net) en bovendien blijken
> jullie je eigen voorwaarden niet te kennen.
> Ik citeer vanaf jullie eigen site:
> "Flexibel Internet van KPN
> Maandelijks gratis je abonnement bijstellen
> Er kunnen maanden zijn dat je minder intensief of juist intensiever
gebruik
> maakt van internet. Met Internet van KPN is dat geen enkel probleem. Na de
> eerste 3 maanden kun je elke maand gratis je Internet & Interactieve TV
> abonnement bijstellen naar een sneller (upgrade) of langzamer (downgrade)
> abonnement. Helemaal gratis en zonder een nieuw contract af te sluiten. Je
> betaalt dus nooit teveel en beschikt altijd over de juiste snelheid.
> Makkelijk toch?
>
> Hoe werkt het?
> Je sluit een Internet of InternetPlusBellen abonnement, al dan niet met
> Interactieve TV, abonnement af. Na drie maanden kan je wisselen van
snelheid
> van je abonnement. Als je van snelheid wilt wisselen, bel je
Klantenservice
> (0900-0244, ? 0,10 per minuut). De wijziging zal binnen enkele dagen
> doorgevoerd worden. Je kunt op 'Mijn KPN' kijken of je snelheidswijziging
al
> is doorgevoerd. Je krijgt geen nieuw jaarcontract en zowel up- als
> downgraden is gratis."
>
>
>
> Enfin, dat ik KPN klant ben is wel duidelijk lijkt me, krijg een factuur
van
> KPN, ik betaal aan KPN en moet gebruik maken van de helpdesk van KPN.
>
> Ergo, ik ben dus KPN klant (of betaal KPN aan AH terwijl je Lidl klant
> bent?)
>
> Daarnaast had ik de vraag :'Hoe hou ik mijn eigen e-mail adres" (oftewel
> [email protected]) >>> geen reactie op gehad.
>
> Overigens kan er nimmer sprake zijn van een downgrade, ik ga immers in
> snelheid omhoog! (dat is dus UP). Mocht KPN denken dat het gaat om prijs
dan
> is dat een mooie, ik verhoog mijn prijs en vervolgens is alles een
> downgrade. Zo werkt het niet, lijkt me dat Kassa, Radar enz. het hier snel
> mee eens zullen zijn.
>
> Maar goed, mijn Planet abonnement kost ? 34,95 per maand en het KPN basis
> abonnement ? 35,-- . Zelfs als zoiets volstrekt ontoelaatbaars als prijs
> gehanteerd zou worden blijft het dus een upgrade.(tenzij ik mij vergis dat
> 34,95 meer is dan 35,00 maar dan moet ik mijn shoolgeld terug halen)
>
> Het is toch wat, ben ik tegen wil en dank overgeleverd aan KPN en begint
het
> gedonder weer.
>
>
>
> Ik hoor graag van jullie,
>
> vriendelijke groet,
>
> Henk Haar
>
>
>
>
>
> ----- Original Message -----
>
> From: "KPN" <[email protected]>
> To: <[email protected]>
> Sent: Monday, January 12, 2009 6:15 PM
> Subject: Re: prive/vraag/ipb/ipbkpn/anders (ID5114)
(KMM18071752V80099L0KM)
>
>
> Geachte Heer Haar,
>
> Naar aanleiding van uw vraag over het wijzigen van uw abonnement kunnen
wij
> u het volgende informeren:
>
> Het downgraden van een abonnement is alleen mogelijk per einde van het
> contract. Het omzetten van uw huidige abonnement IPB Economy naar IPB
Basis
> is een downgrade van uw abonnement.
>
> - Ga naar http://csc.maranello.planet.nl/CSC en log in met uw
gebruikersnaam
> en bijbehorend wachtwoord (dit zijn tevens de inloggegevens van uw hoofd
> e-mailadres)
> - Klik op Pakketten Wijzigen
> - Nu verschijnt een nieuw scherm waarin het nieuwe abonnement gekozen kan
> worden.
> - Vul vervolgens de verdere vragen in en klik op de knop bestellen om uw
> order definitief te plaatsen.
>
> Ook is het mogelijk om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen
via
> het telefoonnummer 0900-0244 ( EUR 0,10 per minuut en dagelijks bereikbaar
> van 08.00 tot 22.00 uur )
>
> Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Lia Walravens
> KPN
>
>
> Original Message Follows:
> ------------------------
> vraag
> prive/vraag/ipb/ipbkpn/anders
>
> Beste mensen,
> Op dit moment heb ik IPB van Planet, de economy versie.IK overweeg om over
> te stappen naar KPN basis. Maar hoe gaat dat in zij werk Immers ik zit
> tegenwoordig dus eigenlijk bij KPN maar ben Planet klant. Mijnplanet abo
> heeft een lagere snelheid en hogere kosten. Datr wil ik dus graag omzetten
> naar het betere aanbod van KPN. Uiteraard wil ik mijn e-mail adres etc.
niet
> kwijt. Ik heb nu al een experiabox etc.
>
> Kortom wat kan/moet ik doen om het betere abo te krijgen tegen minder geld
> van dezelfde leverancier (ik lees wel op jullie site hoe ik naar en ander
> moet maar niet hoe ik van Planet naar echt KPN kan)
>
> Ik hoor graag van jullie,
>
> met vriendelijke groet,
> Henk Haar

pdaas
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:48

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door pdaas »

Hallo Henk,

Allereerst mijn excuses dat u niet de gevraagde informatie heeft gekregen die u graag zou willen hebben.

Ik begrijp dat u momenteel internetplusbellen economy van Planet heeft en dat u de overweging maakt om over te stappen naar internetplusbellen basis van KPN.

U wilt graag weten hoe dit in zijn werk gaat. Uw huidige pakket word dan omgezet naar internetplusbellen basis. U heeft al een experiabox in huis en zult daar dan ook geen andere voor ontvangen. Uw Planet e-mail adressen worden gewoon meegenomen. Daarnaast word er een kpn mailadres voor u aangemaakt wat u natuurlijk niet perse hoeft te gebruiken. U kunt dus gewoon uw e-mail adres van planet blijven gebruiken.

Het word gezien als een downgrade omdat u gebruik maakt van een "oud" internetplusbellen abonnement. Het Flexibel is alleen toepasbaar op de nieuwe internetplusbellen abonnementen van KPN. Ik kan momenteel niet zien tot wanneer uw huidige contract loopt. Daarvoor zou u mij een mail kunnen sturen ( [email protected] ) zodat ik kan nakijken voor u wat de mogelijkheid is.

Mocht uw contract niet bijna afgelopen zijn heeft u de mogelijkheid om uw abonnement te upgraden naar een Internetplusbellen Extra ( 50 Euro per maand, incl onbeperkt bellen en 8 Mb snelheid)
Dan maakt u dus wel gebruik van het Flexibel. Dit kunt u dan na 3 maanden terugzetten naar Internetplusbellen Basis. Zodat u alsnog het gewenste abonnement heeft.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Peter den Daas
KPN Webcare

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door D1RK »

Zal ik nu deze klant ADSL aanbieden wat nog sneller en goedkoper is?

KPN word blijkbaar bang!

st doe
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 mei 2008 20:45

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door st doe »


Geplaatst op 18 Jan 2009 11:14 door Verstuur mail D1RK
Zal ik nu deze klant ADSL aanbieden wat nog sneller en goedkoper is?

KPN word blijkbaar bang!
Van jou ?

Bied gerust aan wat je aan wil bieden, maar dat een bedrijf met miljoenen klanten bang zou worden van iemand die wat posts maakt op een forum vind ik beetje domme praatjes.

Henk Haar
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2009 17:53

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door Henk Haar »

Nou of KPN 'bang'' wordt? Lijkt me niet...

Maarrrr eerlijk is eerlijk:
Naar aanleiding van de klacht(en) ben ik gebeld door een KPN medewerker.

Deze nam mijn schrijven door en gaf aan "Tsja, het is moeilijk uit te leggen, maar we zien het wel zo. Hmm, ja, 34,95 is inderdaad minder dan 35,--. Hmmm enz."
Om een lang verhaal kort te maken, het eind van het gespek was dat mij werd toegezegd dat mijn Planet abonnement WEL omgezet kon worden naar het gewenste KPN abonnment , dat ik wel mijn e-mail adres kon behouden, dat ik geen nieuwe experiabox hoefde te instaleren. Mijn abonnement en snelheid zouden automatisch aangpast worden. De realisatie hiervan kon twee weken duren. Prima daar kon ik mee leven.
Nu nog geen week verder, bemerkte ik dat mijn downloads ineens veel sneller zijn. Dus maar even de snelheid getest met een aantal "downloadsnelheidsmeters"" en zowaar, ik heb het nieuwe abonnement en de hogere snelheid.

Kortom, het lijkt erop dat KPN eindelijk de klachten van hun klanten serieus neemet en deze ook naar redelijkheid wil oplossen.

Hoe dan ook, ik ben tevreden over deze actie van KPN.
En dat mag dan ook gezegd worden.

met vriendelijke groet,
Henk Haar

Pearl8
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2009 19:54

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door Pearl8 »

Als KPN inderdaad met redelijkheid willen oplossen, waarom hebben zij dan mijn probleem niet naar behoren opgelost?

Ik zit vanaf juli 2008 met een probleem dat tot op heden niet correct is afgehandeld conform hun actie aanbieding voor Planetklanten.
Ik betaal nog steeds teveel.

Ik heb geprobeerd via mail, via de klachtensite van KPN, via helpdesk en via een medewerker KPN om dit opgelost te krijgen. en ja het leek er inderdaad op dat het opgelost zou gaan worden, de meeste ellende heb ik gehad, maar vervolgens hebben zij niets meer van zich laten horen!

Het moet eerst zeker op de Radarsite geplaatst worden om geholpen te worden??? Wil het webcareteam dan wel in actie komen?????

Ik heb inmiddels maar weer een klacht via de site neergelegd, kan niet meer in mijn gegevens komen.....

Gesloten