LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eetkamerstoelen bij de Casba

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
a.cox

eetkamerstoelen bij de Casba

Ongelezen bericht door a.cox »

Maart 2006 heb ik 4 eetkamerstoelen ad € 169,- per stuk gekocht. Eind 2008 laat de rugleuning met achterpoten los van het zitgedeelte. Er wordt gewoon mee omgaan. Ik heb Casba aangeschreven. Zij willen het wel repareren maar ik moet zelf de stoelen daarheen brengen (en ophalen) en per stoel € 45,00 reparatie kosten betalen. Het is tenslotte buiten de garantietijd. Nu is mij bekend dat bij dit merk stoel dit probleem vaak voorkomt.
Is het redelijk dat ik dan nu moet betalen? Ik moet toch kunnen verwachten dat een eetkamerstoel van deze prijs langer meegaat dan 3 jaar bij normaal gebruik.
Wat zijn mijn rechten?

16again

Re: eetkamerstoelen bij de Casba

Ongelezen bericht door 16again »

Casba Zoeterwoude is aangesloten bij het CBW.
Dit houdt in dat je in het 3e jaar nog garantie hebt, en reparatie/transport voor 33% vergoed behoort te krijgen.

Mogelijk kan je succesvol een beroep doen op de conformiteitseis, dan zou je een groter deel vergoed kunnen krijgen.

a.cox

Re: eetkamerstoelen bij de Casba

Ongelezen bericht door a.cox »

Ja het klopt ongeveer dan wel dat de prijs per stoel € 45,- dan is voor reparatie. Dank voor je reactie.

Gesloten