Ik zou niet naar RWE gaan om middel van deze rede (zie link). En Essent vragen om even na te denken zo'n bedrijf hou je toch in eigen land. En Essent maakt zo veel reclame met groene energie en willen ze het verkopen naar de grootste vervuilers dit is helemaal niet waar ze altijd voor staan.
http://www.sp.nl/zezijnnuts/
Groetjes Heidi
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RWE en Essent!!
-
Heidi00000000000
Re: RWE en Essent!!
Ik zit zelf trouwens bij Energie Direct en ik moet zeggen naar alle tevredenheid. Duidelijke site. Altijd binnen een week een reactie terug als je een mailtje stuurd. En de meterstanden doorgeven is nog nooit zo makkelijk geweest.
Bij welk energie bedrijf zitten jullie?
Bij welk energie bedrijf zitten jullie?
jammer voor je. energie direct is een dochter van essent.
Klopt dit of leveren ze via Essent energie?
Vele kleine aanbieder doen dit via grote jongens en dit hoor je helaas na afloop.
Wel mogen ze zonder jou toestemming zomaar naar Nuon of zo overlopen!
Vele kleine aanbieder doen dit via grote jongens en dit hoor je helaas na afloop.
Wel mogen ze zonder jou toestemming zomaar naar Nuon of zo overlopen!
RWE en eneco zijn 1 geworden !!!!!!
-
Heidi00000000000
Hoe weet je dat Siemens
Heb je een link waar deze informatie staat.
Groetjes Heidi
Groetjes Heidi
Wat de media echter vergeten te melden is dat RWE met haar investeringsprogramma van miljarden euro’s één van de grootste investeerders van Europa is in duurzaamheid. Ik ga niet zeggen dat RWE milieuvriendelijk is, maar heb altijd zo'n hekel aan die eenzijdige journalistiek.