LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PRANGER DEURWAARDER uit Assen

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
een ANTI PRANGER
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2004 17:06

PRANGER DEURWAARDER uit Assen

Ongelezen bericht door een ANTI PRANGER »

Hallo,

Wij zijn eigenlijk zonder een echte reden en/of bewijs gedagvaard door Pranger uit Assen. Inmiddels hebben wij dan ook een klacht ingediend tegen Pranger bij de kamer voor gerechtsdeurwaarders in Amsterdam.

Samen staan we uiteraard veel sterker. Dus wie ook klachten heeft of heeft gehad met de duistere incassozaken van J.Pranger meld het ons even. Met name bedoelen we hier dan ook de heer J. Pranger.

Uiteraard kunnen wij u alle adressen geven waar u met uw klacht terecht kunt.

Gast

Re: PRANGER DEURWAARDER uit Assen

Ongelezen bericht door Gast »

He he eindelijk iemand die mijn frustratie deelt, wat een verschrikkelijk bureau. Ik ben Mary en vorig jaar juni 2003 heb ik mijn frustratie afgeschreven kijk maar eens bij incasso onder de naam Mary.

Er valt geen recht woord met dit kantoor te wisselen, in mijn geval trachte ik een afbetalingsregeling te treffen. En als je dan aangeeft dat je in 2 of 3 termijnen wil betalen, immers bij mij gaan de kosten van het levensonderhoud ook door en er was geen ruimte om het bedrag in één maal te betalen , dan zeggen ze ronduit " nou mevrouw als we beslag leggen krijgen we ons geld ook" Stelletje :twisted: :twisted:

En toen ik nog een een beetje aan het pleiten was inzake mijn zaak. Gaf de vriendelijke mevrouw (not) aan de telefoon aan mevrouw "dat is de wet en daarom mogen wij dat "en toen ik weer met een argument kwam weer het zelfde riedeltje mevrouw dat is de wet.

Nee Pranger krijgt zeker geen schoonheidsprijs.


Heel veel sterkte ik hoop dat ze het kantoor opdoeken er gaat namelijk niks verloren..........

andre66
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2009 15:39

Re: PRANGER DEURWAARDER uit Assen

Ongelezen bericht door andre66 »

[/b]IK MOEST EEN LEUK BEDRAG INNEN VAN EEN PERSOON , DEZE ZOU KOSTELOOS WORDEN GEINCASSEERD EN ALLE KOSTEN ZOUDEN VOOR REKENING ZIJN VOOR DE TEGENPARTIJ . EINDE VAN DE RIT NOG STEEDS EEN OPENSTAANDE INCASSO VAN 8000,= EURO . MAAR WEL EEN REKENING VAN BIJNA 1000,= EURO OP DE MAT OF WE DEZE WEL EVEN BINNEN ENKELE DAGEN WILDEN BETALEN . TERWIJL ER GEEN EUROCENT IS GEINCASSEERD WEL TOT 3X TOE ZWARE DREIGEMENTEN EN BRIEVEN WAAR DE HONDEN GEEN BROOD VAN LUSTEN. MAAR VAN HET VERHAAL DAT DE KOSTEN VOOR DE TEGENPARTIJ WAREN DAAR WISTEN ZE NU HELEMAAL NIETS MEER VAN!! HAD DUIDELIJK VERMELD DAT HET MIJ GEEN EXTRA GELD MOCHT KOSTEN !! EIND VAN DIT VERHAAL ZIT NU MET EEN TE INNEN BEDRAG VAN 9000,= I.P.V. VAN DE 8000,= EURO. LEKKERE KATER! HEB NOG NOOIT Z'ON STELLETJE SMERIGE OPLICHTERS TE WERK ZIEN GAAN. ! LIJKENPIKKERS EERSTE KLAS !!!! ZOALS U LEEST ZIJN WIJ DE PARTIJ DIE EEN INCASSO UIT HANDEN GEEFT OM TE INNEN MAAR ZELF DAN NOG ZIJN HET GROTE SCHURKEN. FA. SPRANGER OPLICHTERS & CO ZIJN NIET VAN MIJ AF !
:evil: :evil:

Cootje40
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2009 21:56

Re: PRANGER DEURWAARDER uit Assen

Ongelezen bericht door Cootje40 »

Zo'n 3 jaar geleden was er door de ib-groep onterecht deurwaarderskantoor Pranger op ons afgestuurd. Wij hebben toen met de ib-groep gebeld en die kwamen tot de conclusie dat niet wij hun geld moesten betalen maar dat wij nog geld kregen van de ib-groep. Ik heb toen aan ze gevraagd of zij contact met Pranger op wilden nemen omdat dat niet terecht was. Twee dagen daarna stond er iemand bij mijn man op zijn werk om loonbeslag te leggen. Ik heb toen zelf gebeld met deurwaarderskantoor Pranger en kreeg toen een heel onaardige mevrouw aan de telefoon die mij vertelden dat ik het loonbeslag terug zou krijgen maar dat de incasso kosten van 431 euro wel moest betalen.
Ik ben toen zo uit mijn plaat gegaan aan de telefoon en heb gezegd dat ze die kosten maar bij hun opdrachtgever moesten gaan halen.
Op hun eigen site staat dat als de opdrachtgever het bedrag accepteert wat jij moet betalen dat de opdrachtgever dan ook de incasso terug moet trekken en dat de incassokosten voor de opdrachtgever zijn.
Ik heb toen gedreigd met een advocaat en brieven gestuurd waarin hun eigen voorwaarde in stond en binnen een week hadden wij ons geld terug.

Ik heb nog nooit zo'n onbeschoft iemand aan de telefoon gehad, die mevrouw zou mij wel even op mijn nummer zetten helaas voor die mevrouw was ik iets meer gebekt. Het is jammer dat zulke bedrijven denken dat ze alles mogen doen zelfs dreigen....................

dippy
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 11:11

Re: PRANGER DEURWAARDER uit Assen

Ongelezen bericht door dippy »

Wij hebben nu ook problemen met Pranger. Ze willen onterecht executeren ondanks alle betaalbewijzen. We hebben het geld dat ze eisen overgemaakt onder protest en gaan nu een klacht indienen. We willen ons geld terug dat is duidelijk. Ik vraag me af wat de anderen hier voor stappen hebben ondernomen en bij welke instanties? Is het gelukt om je gelijk te krijgen? Of komt Pranger overal mee weg?

Gesloten