Mijn dochter heeft op 8 dec tele2 aangevraagd.
Na MOEIZAAM contact,stond ze op wachten?? duhhhh.
Ze kon excuses krijgen(dank u wel!)..en haar aanvraag zou worden ontbonden.Werd diezelfde dag nog TERUG GEBELD(eerst ging dat maar niet)...Met de mededeling dat ze haar contract NIET opkon zeggen,en gewoon moest wachten!!
Wat een schande,dit is toch echt de tele2 die ik mij herriner! Wat moet dat meissie nu doen?? Ze is alleenstaand ouder,en daardoor heel afhankelijk van haar internet.Daar zitten bijna al haar sociale contacten!!
WIE WEET EEN OPLOSSING!
Mevrouw R
PS Ze heeft NIETS ONTVANGEN/GEEN CONTRACTNUMMER/GEENBRIEF NIETS.
Ja een band opname werd er gezegd,...........die is bindend??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 ellende
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 ellende
Geachte diaan46
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Webservice Tele2"
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Webservice Tele2"