Goed zo RADAR !! Ja hoor vooral negatief blijven daar trek je kijkcijfers mee!! Ben blij dat ik geen lid ben van de GROOTSTE TOKKIEFAMILIE VAN NL ,anders had ik het per direct opgezegd!! Dit zouden meer mensen moeten doen ! Mischien gaat dat TAKKE wijf dan eens van het scherm.
Sorry dat ik zo grof reageerde,maar ik kan het echt niet verkroppen dat dit programma vorige week het NOP de grond in boort en vervolgens vandaag alleen maar even terug komt bij het telefoonpanel met een acherlijke vraag of er nog mensen gereageerd hadden of hun vogel nog leefde ,natuurlijk zijn er altijd mensen die na de uitzending van vorige week reageerden ,over het feit dat hun vogel dood is.
Radar kom eens met bewijzen ,dat het echt zo slecht gesteld is met het NOP zoals jullie zeggen,
Zoals eerder verteld ik kom met regelmaat bij het NOP maar kan tot op heden geen verkeerd ding ontdekken in het park. Al die vrijwilligers die hun hart en ziel voor de dieren hebben ,zijn mede vorige week de grond ingeboord.Het zijn vrijwilligers !!! ze doen het voor de dieren en krijgen er geen cent voor! Ook dit laatste beetje liefde werd voor de ogen van duizenden nederlanders te niet gedaan. Bedankt Radar!!
NOP ga door met jullie werk ,mensen heb vertrouwen in hun kunnen .