LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PlayStation 3
Re: PlayStation 3
Deze mail kreeg ik 10 seconden terug :
Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation bestelling verzonden is.
dus hij is onder weg naar mij
had ik bovenstaande mail maar eerder geplaatst ( grapje )
eens kijken wat we retour krijgen
Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation bestelling verzonden is.
dus hij is onder weg naar mij
had ik bovenstaande mail maar eerder geplaatst ( grapje )
eens kijken wat we retour krijgen
Re: PlayStation 3
Ik snap het nu echt niet meer, wanneer de playstaion3 kapot gaat naar anderhalf jaar dan is de winkelier waar ik de playstation gekocht heb toch verantwoordelijk en heb ik als klant verder niets met Sony te maken. Ik doe zaken met de winkelier niet met Sony.
Re: PlayStation 3
ik heb mijn ps3 terug, en het ziet er allemaal wel goed uit, lijkt wel helemaal nieuw, ben nu een paar dagen aan het spelen en volgens mij word hij ook niet meer zo warm na een tijdje spelen, dus nog maar eens een tijdje verder spelen en kijken of hij het blijft doen
Re: PlayStation 3
heb sony net gebeld en ze willen geen uitspraken doen over het terug geven van het geld als je ps3 kapot was gegaan en je betaald had. ze zouden contact met mij opnemen als ze meer weten.
Re: PlayStation 3
Ik heb € 200.- betaald voor mijn Ps3 reparatie.
Vervolgens Media Markt Middelburg benaderd met de brief van Radar.
Na wat heen en weer gemail kreeg ik antwoord dat ik het maar met Sony uit moet zoeken.
Sony moet nu nog terugbellen, want mijn COD4 disc heb ik ook nog steeds niet terug.
Ze beloven terug te bellen van Sony, maar ik hoor steeds niks.
Bij de Media Markt koop ik in ieder geval nooit meer iets; dit heb ik dan ook meegedeeld.
Schande hoe die met hun klanten omgaan.
Het officiële antwoord was dat na 3 weken omruilgarantie je het maar uit moet zoeken met de maker van het product.
Bah, wat een walgelijke winkelketen:-(
Vervolgens Media Markt Middelburg benaderd met de brief van Radar.
Na wat heen en weer gemail kreeg ik antwoord dat ik het maar met Sony uit moet zoeken.
Sony moet nu nog terugbellen, want mijn COD4 disc heb ik ook nog steeds niet terug.
Ze beloven terug te bellen van Sony, maar ik hoor steeds niks.
Bij de Media Markt koop ik in ieder geval nooit meer iets; dit heb ik dan ook meegedeeld.
Schande hoe die met hun klanten omgaan.
Het officiële antwoord was dat na 3 weken omruilgarantie je het maar uit moet zoeken met de maker van het product.
Bah, wat een walgelijke winkelketen:-(
Re: PlayStation 3
Ik heb 19 januari een brief naar de directie verzonden na aanleiding van mijn kapot console. Helaas heb ik nog geen reactie terug mogen ontvangen. Is dat gebruikelijk dat het zo lang duurt ? heeft iemand daar meer verstand van? moet ik ze op een andere manier gaan benaderen?
Re: PlayStation 3
Gisteren, 29 januari weer maar eens gebeld met de Sony helpdesk.
Mijn COD4 disc is deze week eindelijk gearriveerd.
Op de vraag of ik mijn € 200.- reparatiekosten terug kon krijgen werd mij verteld dat ik
alle gegevens moest doorgeven en dan zou het geregeld worden.
Ik ben benieuwd...
Mijn COD4 disc is deze week eindelijk gearriveerd.
Op de vraag of ik mijn € 200.- reparatiekosten terug kon krijgen werd mij verteld dat ik
alle gegevens moest doorgeven en dan zou het geregeld worden.
Ik ben benieuwd...
Re: PlayStation 3
hmmm ook ik heb een ps3 60gig en vooral omdat die ook de ps2 spellen speelt
mijne doet het ( gelukkig) nog goed maar ik hou mijn hart vast omdat hij net 1 jaar oud is,ik heb ook geen bon omdat hij bij de bravia actie zat(bij aankoop van een lcd tv, 200euro retour of een ps3 60gig)
er zit wel een garantiebewijs bij overigens
waarom ik reageer is het volgende, ik heb wel goede ervaringen met de service van sony tot nu toe, ik heb ook een sony camcorder die opeens alleen maar geluid opnam en buiten de garantieperiode was, aangezien ik dicht bij Badhoevedorp woon ben ik langsgeweest bij sony en na een week kon ik hem weer ophalen, ccd chip vervangen en nog wat kleine onderdelen, zoals wat knopjes, preventief vervangen. kosten niets!!!
mijn zwager die dezelfde camcorder heeft( en veel lol had dat zijne het wel goed deed) kon 4 weken later dezelfde actie ondernemen, ook hij is goed geholpen
ik hoop maar dat mijn ps3 het volhoud
mijne doet het ( gelukkig) nog goed maar ik hou mijn hart vast omdat hij net 1 jaar oud is,ik heb ook geen bon omdat hij bij de bravia actie zat(bij aankoop van een lcd tv, 200euro retour of een ps3 60gig)
er zit wel een garantiebewijs bij overigens
waarom ik reageer is het volgende, ik heb wel goede ervaringen met de service van sony tot nu toe, ik heb ook een sony camcorder die opeens alleen maar geluid opnam en buiten de garantieperiode was, aangezien ik dicht bij Badhoevedorp woon ben ik langsgeweest bij sony en na een week kon ik hem weer ophalen, ccd chip vervangen en nog wat kleine onderdelen, zoals wat knopjes, preventief vervangen. kosten niets!!!
mijn zwager die dezelfde camcorder heeft( en veel lol had dat zijne het wel goed deed) kon 4 weken later dezelfde actie ondernemen, ook hij is goed geholpen
ik hoop maar dat mijn ps3 het volhoud
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 feb 2009 12:46
Re: PlayStation 3
Wij hebben sinds begin januari dit jaar een playstation 3. HIj is deze week 2 keer vastgelopen. Ik ga dus gauw terug naar de winkel!
Iris Andriessen
Iris Andriessen
Re: PlayStation 3
@ iris & rene
Kijk ook maar eens bij "speelgoed" op dit forum; dan zie je hoe "goed" de service van Sony is..........
Sterkte voor de toekomst.........
Kijk ook maar eens bij "speelgoed" op dit forum; dan zie je hoe "goed" de service van Sony is..........
Sterkte voor de toekomst.........
Re: PlayStation 3
Toenet heb ik Sony gebeld n.a.v. mijn kapotte playstation. Nu beginnen ze erover dat ik een garantiebewijs moeten hebben. Anders kunnen ze niks meer voor mij betekenen. Maar ze kunnen hem dan wel maken voor 200 euro. Belachelijk ! wat moet ik nu doen ? wie kan mij helpen?
Stelletje tuig dat het zijn. Nooit meer dat ik iets bij Sony koop.
Stelletje tuig dat het zijn. Nooit meer dat ik iets bij Sony koop.
Re: PlayStation 3
Hmm , wat een *****zooi daar bij sony ! Voor ik mijn PS3 4weken geleden opstuurde (ylod) , heb ik naar Sony gebeld met de vraag of er geen Stock-problemen waren met de 60 gig versie .(na al die verhalen gelezen te hebben op inet)Toen verzekerde ze mij dat dat zeker niet het geval was en dat ik niet alles moest geloven wat ik op inet lees . "Duh" Daarnet eens naar sony gebeld om mee te delen dat de 15 werkdagen tog al een paar dagen verstreken waren, (ja ben ongeduldig) kreeg ik als 1ste antwoord -"Er zijn wel stock problemen he meneer , een beetje geduld , de termijn is nog niet zo heel lang verstreken ."-
Dit is dus de laatste keer dat ik een sony produkt koop ! Heb ondertussen al een Xdoos360 gekocht , voor mijn part houden ze mijne Ps3!!!
Dit is dus de laatste keer dat ik een sony produkt koop ! Heb ondertussen al een Xdoos360 gekocht , voor mijn part houden ze mijne Ps3!!!
Re: PlayStation 3
Hallo ik heb op dit forum heel veel verschillende reacties gelezen van ontevreden PS3 gebruikers, net nu ik op het punt sta om er een aan te schaffen.
Het is me wel duidelijk geworden dat de nieuwere versie dus de 80gig er geen of nauwelijks last van heeft.
maar dan denk ik bij mezelf dat deze er ook nog niet zo lang zijn.
het zou dus zomaar kunnen dat het zelfde probleem zich dan ook voor kan gaan doen.
wie kan mij een goed advies geven ?
ik was van plan om er een via wehkamp te bestellen maar als er dan iets mis is met het apparaat word het waarschijnlijk erg moeilijk om het apparaat gerepareerd terug te krijgen.
Het is me wel duidelijk geworden dat de nieuwere versie dus de 80gig er geen of nauwelijks last van heeft.
maar dan denk ik bij mezelf dat deze er ook nog niet zo lang zijn.
het zou dus zomaar kunnen dat het zelfde probleem zich dan ook voor kan gaan doen.
wie kan mij een goed advies geven ?
ik was van plan om er een via wehkamp te bestellen maar als er dan iets mis is met het apparaat word het waarschijnlijk erg moeilijk om het apparaat gerepareerd terug te krijgen.
Re: PlayStation 3
ik wil graag een playstation 3 kopen van 40gb. ik vraag me af of het probleem met die bleu ray speler is opgelost.
graag reacties
graag reacties
Re: PlayStation 3
Mijn playstation is al sinds december kapot , maar ik heb geen garantiebewijs meer .. is het dan per definitie al zo dat ik 200 euro moet betalen ?
Re: PlayStation 3
Ook de Playstation 3 van mijn zoon heeft het van het eene op het andere moment begeven.
Gekocht als kerstcadeau 2007, dus amper 15 maanden oud en niet overdreven vaak gebruikt.
Zijn er inmiddels meer dan die vermelde 68 kachten ?
Ik denk van wel, want ik hoor steeds mer mensen klagen over dit product.
Mocht SONY dit niet netjes afhandelen, komt er nies meer van SONY in mijn huis.
Heef iemand ervaringmet het goede afhandelen van dit probleem ?
Gekocht als kerstcadeau 2007, dus amper 15 maanden oud en niet overdreven vaak gebruikt.
Zijn er inmiddels meer dan die vermelde 68 kachten ?
Ik denk van wel, want ik hoor steeds mer mensen klagen over dit product.
Mocht SONY dit niet netjes afhandelen, komt er nies meer van SONY in mijn huis.
Heef iemand ervaringmet het goede afhandelen van dit probleem ?
Re: PlayStation 3
hallo allemaal ik ben een trotse bezitter van de playstation-3 60GB lanceer versie die ook wel playstation-2 games speelt ik heb jullie problemen gelezen maar wat ik me afvraag is hebben alle playstation-3 bezitters ook alle update's voldaan van playstation-3 die sony onlangs heeft verstuurt nu heb ik mijn playstation-3 60GB al bijna 3jaar en ik heb daar nog geen problemen mee gehad bij mij staat hij verticaal op een blauwe neon stand ik zeg er wel bij dat ik zo'n 71 game's heb waar ik geen problemen mee heb zelfs bij de game dead space niet mischien dat bij sommige mensen die de console niet op ethernet hebben aangesloten kan het zijn dat de nieuwe firmware voor de blu-ray niet geinstalleert hebben dan ziet hij geen schijfje heb ik ondervonden bij mijn blu-ray speler zelf van sony de firmware voor de ps-3 is ook voor het moederbordt van de ps-3 zelf als dus de oude verie op jullie ps-3 zit steek dan gerust de ethernet kabel achter in de console en laat hem update'n ik wens iedereen heel veel succes met het updaten van jullie console werk bij mij ook
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 mei 2009 14:04
Re: PlayStation 3
kwalijke zaak wacht al 2 maanden op me ps3, ze kunnen me niets geen indicatie geven over hoe lang het nog gaat duren, terwijl het eerst maar 10 tot 15 werkdagen zou zijn, die klantenservice daar is net zoals de ps3 zelf, WAARDELOOS!!!
Re: PlayStation 3
Zelf heb ik meegewerkt aan het programma van Radar. Onze ps3 is van maart 2007 en ging kapot in november 2008. In december 2008 heb ik een aangetekende brief verstuurd naar Game Mania in onze woonplaats. (omdat ik de ps3 daar ter reparatie had gebracht kon ik niet rechtstreeks met naar Sony toe). Herhaaldelijke keren ben ik persoonlijk langs geweest. Brief doorgestuurd naar hoofdkantoor, sony gebeld geen contact, brief naar Sony. Maar inmiddels zijn meer dan 4 maanden verstreken en nog niets. Terwijl er al verschillende mensen zijn die hun geld hebben teruggekregen. Nu zelf mail gestuurd naar hoofdkantoor Game Mania ben benieuwd. EN MAAR WACHTEN.
Re: PlayStation 3
kijk eens op deze site het is daar veel goedkoper om je console te laten repareren: http://www.hjconsoletuning.eu/index.html