LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Felix win een Wii of krabpaal

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
may20
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2009 18:24

Re: Felix win een Wii of krabpaal

Ongelezen bericht door may20 »

12,8 seconden zou misschien mogelijk kunnen zijn, aangezien ik zelf 16 seconden heb gehaald en ik had het idee dat het nog sneller kon. Maar waarom hebben ze deze persoon dan niet uit het bestand gehaald wegens 'hacken'. Ze hadden toch zoveel technische snufjes, waarmee ze konden zien wie er eerlijk had gespeeld? Dacht het dus niet.

En hoe kan het dan dat iemand met 60 seconden wel een prijs heeft en mensen die daar nog onder zitten niet? Er stond inderdaad dat de snelste mensen zouden winnen. [/i]

gameronline
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2009 09:04

Re: Felix win een Wii of krabpaal

Ongelezen bericht door gameronline »

heb het nagevraagd aan een wiskundige en computernerd. Hij zegt dat de kans om dit spel met die tijd op te lossen zonder hulpmiddelen nagenoeg onmogelijk is.

die persoon zal dus echt een supersonische nerd zijn met mega snelheid..

mouse-
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2009 22:36

Re: Felix win een Wii of krabpaal

Ongelezen bericht door mouse- »

ik heb zelf ook mee gedaan en ben gestopt toen 44 sec gehaald had omdat ik dat persoonlijk wel een snelle tijd vond.
Tot op heden heb ik nog steeds geen uitslag ontvangen of helemaal niets gehoord of ik iets gewonnen heb of niet.
Nu las ik allerlei dingen over hacken en vals spelen.
ik speel niet vals en zal een spel ook altijd EERLIJK spelen en met dit spel had ik niet eens het idee dat dit mogelijk was.
Maar ook ik vraag me af hoe het kan dat iemand met 60 sec wel iets heeft gewonnen terwijl jijzelf weet dat je eigen score lager is dan 60 sec.
ik heb al een mailtje gesuurd met de vraag waarom ik nog altijd geen uitslag heb mogen ontvangen maar nog geen antwoord terug mogen ontvangen.

Ik hoop dat de uitslagen geplubliceerd worden op de site samen met de naam van de winnaar en de behaalde tijd om zo duidelijkheid te scheppen en om op deze manier te laten zien dat er of iets niet klopt en dat de prijzen die gewonnen konden worden ook daad werkelijk uitgereikt worden.

gameronline
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2009 09:04

Re: Felix win een Wii of krabpaal

Ongelezen bericht door gameronline »

hoi

in een mail naar iemand hebben ze laten weten dat ze geen namen en tijden gaan vermelden (ondanks dat dit in de voorwaarden stond, je kon de prijswinnaars lijst schriftelijk opvragen)
alleen in een nieuwsbrief komen de snelste tijden te staan zonder verdere info.

KeesvdWetering
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:50

Re: Felix win een Wii of krabpaal

Ongelezen bericht door KeesvdWetering »

alleen in een nieuwsbrief komen de snelste tijden te staan zonder verdere info.
Lid van de nieuwsbrief worden dus......... :D

Gesloten