LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (www.)4allclients(.nl)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ronbrdebr
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2008 10:43

(www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door ronbrdebr »

Gisteren heb ik aangifte gedaan bij de politie wegens oplichting door 4allclients. Zij hebben mij geadviseerd iedereen die door 4allclients gedupeerd is aangifte te laten doen zodat de politie dan landelijk een onderzoek kan opstarten, met 1 klacht sta je niet zo sterk. Dus als je nog wat terug wilt zien van je geld doe dan aangifte, Ronbrdebr.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Nou heeft u al 3 verschillende topics gemaakt.
Er staat al zoveel over dit bedrijf, hou het dan bij 1

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

djdumas
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2009 10:13

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door djdumas »

Ik heb een tijdje geleden een bepaale type Creative X-FI kaart bij hun besteld omdat volgens hun site ze deze nog op voorraad hadden. Vond het al merkwaardig omdat ik zelf in de IT werk en wij ze zelf niet meer konden bestellen via onze eigen leveranciers, vandaar dat ik dacht nou dat is mooi, 4allclients heeft ze dus nog wel. Achteraf is het idd allemaal kant en klare onzin dat ze iets op voorraad hebben, is gewoon hun manier op mensen te lokken, wel slim van ze, maar voor mij super irritant en je hebt er achteraf helemaal niks aan en je zit alleen met een hoop ellende.

Nu zag ik dat meneer van 4allclients zelf iets had gepost over dat alles niet zo verloopt zoals het zou moeten, en dat ze er alles aan deden het te verhelpen. Ik dus een mail gestuurd naar [email protected] dat ik het geld zsm terug wil, want ook ik ja had natuurlijk al geld gestort voor de "virtuele geluisdkaart". Een mail terug gekregen:

Hierbij bevestigen wij u dat wij het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode hebben terugbetaald.

Het betreft terugbetalingsnummer: 1008963
Ordernummer: 1133443989
Datum van terugbetaling: 08-01-2009
Terugbetalingsbedrag: €175.69
Afhankelijk van uw bank en land waarin de betaling heeft plaatsgevonden kan het 1-5 dagen duren voordat u het terugbetaalde bedrag ontvangt.
Hierbij bevestigen wij u dat wij het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode hebben terugbetaald.

Die 1-5 dagen zijn nu dus voorbij, maar er staat nog geen stuiver bijgeschreven. Heb wederom een mail naar [email protected] gestuurd, ben benieuwd wat we nu weer krijgen.

4AllOplichters
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2009 13:13

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door 4AllOplichters »

4AllClients doet niet meer dan loze beloftes! Lees ook andere fora en je zult zien dat er deze week weer tientallen nieuwe slachtoffers bij zijn gekomen... Niets meer dan loze beloftes die ze niet waarmaken!

Ook ik ben nog steeds aan het wachten tot ik mijn bedrag twv €372.39 eindelijk terug op mijn rekening krijg. Op de vraag of ze mijn bestelling willen annuleren krijg ik keer op keer geen gehoor, maar als ik vraag waar mijn bestelling blijft word hij wel netjes iedere keer weer uitgesteld. Maar annuleren of geld terug ho maar! Na tientallen mailtjes ben ik het meer dan zat en ga zeer spoedig verdere stappen ondernemen.

Wat is uw reactie hierop [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]? Vast weer een van uw vele loze beloftes.. Hoe gaat u het in mijn geval afhandelen (ordernmr: 1133449994)?

Koop NOOIT iets bij deze oplichters! Als je dit leest is het waarschijnlijk al te laat...

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Namens de directie van 4AllClients

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

H665
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2009 00:59

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door H665 »

Ook even een meer positief bericht. Ik hoop dat dit een teken is dat het de goede kant op gaat.

Ik had een bestelling gedaan bij 4allclients. Levertijd netbook 2 dagen. Pas naderhand heb ik wat onderzoek gedaan en kwam nogal wat verontrustende reacties tegen over het bedrijf waaronder op dit forum. Met name over te late of geen levering en niet (tijdig) teruggestort krijgen van geld van geannuleerde bestellingen. Goed de twee dagen hebben ze niet gehaald. Ook niet de opeggeven leverdatum die een week later was. Ik had een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Antwoord was een standaard verhaaltje over te weinig voorrraad door teveel bestellingen en dat de daadwerkelijke levertijd nog niet bekend was (komt bij wel meer bedrijven voor). Ik kon de bestelling evt. annuleren. Ik dacht daar gaan we dan...

Wat schetst mijn verbazing. De volgende dag een mailtje met track en trace nummer. Mijn bestelling is binnen 9 dagen geleverd wat ik op zich best acceptabel vind. Als ik niet over alle ellende had gelezen dan had ik het een normaal internetbedrijf gevonden. OK, de communicatie kan beter want het is slordig dat de klantenservice niet weet dat je bestelling al verzendgereed gemaakt is. En de website zou gebruiksvriendelijker kunnen. Je kan sinds kort wel annuleren via de site. Maar dan is natuurlijk de vraag wanneer je je geld terug krijgt.

Ik hoop i.i.g. voor iedereen dat de problemen snel opgelost worden.

DavidDagobert
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2009 18:33

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door DavidDagobert »

5-1-2009: Bestelling en betaling van Terratec Cinergy HTC USB XS HD voor de prijs van € 94.51.
Dit product zou volgens de webwinkel binnen 2-3 dagen geleverd worden. Na diverse dure telefoontjes en mails over en weer met [email protected] werd uiteindelijk op 27-1-2009 een doos geleverd . Mijn vreugde na zo lang te hebben gewacht was groot, maar het belangrijkste onderdeel (de USB stick tuner) ontbrak. Weer dure telefoontjes en mails en daarna de complete doos op 2-2-2009 teruggestuurd. De ontvangst werd bevestigd op 7-2-2009.
Intussen overgestapt naar de afdeling Klachtenafhandeling [[email protected]]. Diverse mails zonder resultaat. Tussentijds gevraagd het geld terug te storten. Is niet gebeurd!
Vandaag 9 maart 2009: 2 maanden na mijn bestelling en betaling zit ik nog altijd op mijn geld of op de levering te wachten.
Is er iemand in het forum die mij kan helpen?

MartijnMSI
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2009 16:54

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door MartijnMSI »

@ 4allclients/Tom Mulder

*** niet zo. Jullie bedrijf is gewoon bagger. Hieronder mijn ervaring met jullie leugenachtige manier van zakendoen! Hou op met die leugens over enorme groei, drukte en meer geneuzel. Al jaren 'verkopen' jullie met artikelen die zogenaamd op voorraad zijn en binnen 1 tot 3 werkdagen worden geleverd, terwijl dat niet waar is. Stelletje bedriegers. Ook al moet ik jullie persoonlijk door negatieve reclame compleet kapot krijgen en is 't het laatste wat ik doe, ik ga ervoor.

IK WIL MIJN GELD TERUG PER DIRECT. Nederlandse mafia zijn jullie. Ik hoop werkelijk waar dat nadat wij allemaal ons geld terug hebben jullie zo enorm hard failliet gaan!



Hier ook een negatief verhaal over 4AllClients.nl

Deze 'verkopers' zetten alle artikelen gewoon op status: op voorraad - binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd, terwijl ze helemaal geen voorraad hebben.

Als goedgelovige koper (niet slim, had eerst moeten googlen) maakte ik op 19 maart jl. per iDeal het geld over. Omdat ik een MSI Wind U100 netbook graag heel spoedig wilde ontvangen.

Geld overgemaakt en bevestiging gevraagd van leverdatum. Men gaf aan dinsdag 24 maart. Hele dag thuis gebleven maar niks. Weer gemaild. Het zou nu donderdag 26 maart komen. Niks. Weer gemaild, het kwam 27 maart, toen 28 maart... Niks dus. Het frapante, men gaf aan niet te kunnen leveren omdat er teveel besteld zou zijn. Ofwel: dan sta je in 'nabestelling' terwijl hun website wel elke dag op voorraad had staan!

Het zijn gewoon oplichters, want ze laten je als koper opzettelijk dwalen. Dwaling is in de wet beschreven, je kan per ongeluk iemand laten dwalen. Echter het opzettelijk weten dat je niks op voorraad hebt en afhankelijk bent wat een externe leverancier kan leveren, riekt naar misleiding en zelfs bedrog.

Overigens reageren er maar 2 personen op de emaiil, ene Hanane en ene Rachida. Gezien het taalgebruik én standaardantwoorden denk ik dat het gaat om Duitsers, gezien 4allclients ook daar bedrijven heeft, mogelijk doen ze via Duitsland de inkoop.

Hoe dan ook, ik heb nu alsnog besteld bij Salland Automatisering. Mijn bankrekening is nu in totaal (340 Euro van 4Allclients + ong. zelfde bedrag voor Salland maar nu wel 2GB intern tov 1 GB bij 4allclients en een 6 cell batterij tov de standaard 3 cell batterij) bijna 700 Euro minder en ik heb de netbook nog niet in huis, maar van Salland weet ik in ieder geval dat ze normaal zaken doen heb er al vaker besteld.

ZORG DUS DAT JE NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT EN TE NIMMER BESTELD BIJ 4ALLCLIENTS. HET ZIJN OPLICHTERS EN HET DUURT EEUWEN VOORDAT JE JE EIGEN ZUURVERDIENDE CENTEN TERUG HEBT. VERTEL HET VOORT: DAT NIEMAND OOIT MEER MOGE BESTELLEN BIJ 4ALLCLIENTS!!!

Vertel het op verjaardagsfeestjes, op fora, waarschuw iedereen die je maar kent!

MartijnMSI
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2009 16:54

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door MartijnMSI »

Oh ik was nog bijna vergeten hun slagzin te herschrijven:

"4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™"

moet zijn

4AllClients.com® - Stealing other peoples money so we can live better lives.™


Uit ervaring met eerdere websites in het vervolg kies ik uit dit lijstje betrouwbare leveranciers en ook goedkoop:

Max-ICT
Salland Automatisering
Zercom
Central Point Europe

MartijnMSI
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2009 16:54

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door MartijnMSI »

ik check zojuist mijn bankrekening en het geld is bijgeschreven. Iedereen die nog wachtende is: succes. Veel mailtjes sturen, dreigen met politie, aangeven dat dwaling strafbaar is indien het opzettelijk is, op alle fora berichten zetten die je tegenkomt helpt klaarblijkelijk...

@ DavidDagobert

Dat is dus hoe het werkt, zet vooral je klacht ook in dit forum. Ik heb het idee dat 4AllClients met name daar meeleest en die klachten met spoed behandeld:

http://www.ikbengenaaid.net/component/o ... 347/#49347

Ik heb echt alle fora helemaal kapot gespamd met negatieve reclame, ik denk dat ze geschrokken zijn dat ik me aan m'n woord heb gehouden dit te doen in mijn laatste directe e-mails aan hen. Dus dat is de weg om te bewandelen.

En nu hoop ik dat ze, als iedereen hun geld terug heeft natuurlijk niet ervoor, totaal failliet gaan!

gerrit jan
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2009 10:19

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door gerrit jan »

Ook ik ben er in gestonken met het aangeven dat de labtop op voorraad was.
Helaas heb ik ook veel gebeld en steeds de belofte dat het geld over 30 dagen terug was. Ik heb het niet afgewacht een frequent contact gehouden op mijn kosten maar gelukkig wel teruggekregen, maar dit nooit weer met die webwinkel.

ovantoor
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mei 2009 22:32

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door ovantoor »

Ik heb ook de stomme fout gemaakt om bij 4allcliants te bestellen

Bestelling is op 16-02-2009 gedaan.

De aflever datum werd alsmaar verschoven .

FF bellen tussen door 45cent per minuut
Standaart 2 minuten in de wacht, tel uit je winst

Na een korte tijd bestelling geannuleerd.
Respons hierop was dat ik binnen een aantel weken geld terug zou krijgen van de finaciele afdeling................

Het is nu 5 Mei.........

Net weer een e-mail gestuurd BLA BLA BLA
We kennen allemaal het verhaal.
Ben benieuwd wat ze nu zeggen.........Natuurlijk heb ik een verwijzing naar deze site gedaan .
Waarschijnlijk moet ik nu nog langer op me geld wachten door de verwijzing............

ovantoor
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mei 2009 22:32

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door ovantoor »

OOOOhhhhhhhh Wat zij ik aantal weken in mijn reactie............

Ik had het geld binnen 1 tot 3 werkdagen terug moeten krijgen op me bank rekening.........

Dit is inmiddels al 2 maanden

MVG
Olaf van Toor

railz
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2009 12:48

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door railz »

Vandaag wederom gemaild naar [email protected]. Op mijn vorige klachtenbrief geen enkele reactie. Geld ook nog niet teruggestort. Dus dan helaas maar de noodzakelijk acties ondernemen. Morgen aangifte bij politie. De mail naar al mijn zakelijke en persoonlijke relaties is uiteraard al verstuurd. Ben nu met de bank bezig om de creditcard betaling ongedaan te maken. Als dit niet lukt moet m'n incassobureau er maar eens achteraan. Gedoe allemaal. Maja.... ik laat me toch ook echt niet bestelen door zo'n ballentent.

Marc


------

4 All Clients
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo


20 mei 2009


Geachte [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],

Op 7 mei 2009 heb ik besteld 1x HP ProCurve Switch 1800-24G. Deze is tot op heden nog niet geleverd, ondanks de levertijd die werd gemeld van 2 tot 3 werkdagen. De leverdatum werd telkens verlengd bij het volgen van de bestelling. Meerdere malen bellen leverde slechts het resultaat van in de wachtrij te worden geplaatst voor minstens 5 minuten en na doorschakelen werd de verbinding verbroken. Dit is 3 keer gebeurd. En dat met een gesprekskosten van 0,45 euro per minuut.

Na gegoogled te hebben op klantervaringen kwam ik bij direct op de websites van Tros Radar en Vara’s Kassa. De ervaringen waren helaas voor mij helaas herkenbaar. Gezien de handelswijze van jouw bedrijf heb ik besloten geen zaken te willen doen met clients4all. Ik vind jouw werkwijze verwerpelijk. Jouw bedrijf komt afspraken niet na en je maakt opzettelijk gebruik van strafbare methoden zoals “dwaling”. Ik ben zelf ondernemer en ik heb geen enkele tolerantie voor dit soort praktijken van “collega’s” en ben bereid deze met alle mij beschikbare middelen aan te pakken.

Ik annuleer de bestelling bij deze en eis per direct mijn betaling teruggestort te krijgen. De betaling is verricht met mijn persoonlijke creditcard. Zie voor de details de bijlage op de volgende pagina. Indien de betaling maandag 25 mei 2009 niet is teruggestort op mijn rekening @@@ tnv @@@ te @@@ zal ik het volgende in werking zetten :

- Ik schakel de rechtsbijstandsverzekering van mijn bedrijf Modelspoorland B.V. in om juridische stappen te ondernemen.
- Ik schakel ons vaste incassobureau in.
- Ik doe 25 mei 2009 aangifte bij de politie inzake oplichting (het opzettelijk toepassen van dwaling).
- Een kopie van deze brief wordt verstuurd naar Tros Radar, Vara’s Kassa, al mijn zakelijke relaties en al mijn persoonlijke relaties.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik verwacht directe actie van Clients4all.

Met vriendelijke groet,
Marc van Buren
Directeur Railz Miniworld

mattijs1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2009 14:06

Re: (www.)4allclients(.nl)

Ongelezen bericht door mattijs1982 »

Helaas heb ik ook besteld zonder eerst het internet raad gepleegd te hebben.
Ik heb een adapter voor mijn laptop besteld(en helaas al betaald met ideal :( ).
4allclients heeft natuurlijk helemaal niks geleverd en op de vele emails nooit gereageerd. Het bedrag is zo'n 90 euro en ik heb sinds 10 oktober nog geen

Als er iemand een aktie wil organiseren om deze club aan te pakken doe ik graag mee!

En bovenstaande emails over [email protected] is onzin er is nog nooit gereageerd. Daarnaast zijn ze telefonisch nooit te bereiken zelf niet tussen 9 en 12.

Ik zou iedereen willen adviseren weg te blijven bij deze website en alleen onder rembours of creditcard te bestellen.

Gesloten