LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
korientje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 21:31

Telfort

Ongelezen bericht door korientje »

Na al 87 euro verbeld te hebben naar de klatenservice ivm een onterechte afssluiting voor de 6de keer in 4 maanden ben ik wederom afgesloten terwijl mijn factuur gewoon netjes betaald is.
tevens heb ik van begin af aan al problemen met het toestel dat ik gekozen heb die niet gerepareerd word omdat ik geen kassabon heb lijkt me logisch als je via internet hebt besteld !!
vervolgens komen ze met het verhaal dat ik op mijn doos een bon had die ik had moeten bewaren ( wat niet duidelijk aangegeven is
) dus zit ik met een contract van 2 jaar en kan ik na 5 maanden op eigen kosten een nieuw toestel gaan aanschaffen omdat telfort ook maar enige medewerking weigert.
heb al van alles ondernomen en krijg steeds een ander smoesje te horen ben ik nu ten einde raad !!!!!
is er een mogelijkheid om mijn contract te beeindigen ?
zijn er meer mensen met deze ervaringen?
Wat kan ik nu het beste doen?

groeten ,

Korientje

willempje
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2007 15:41

Re: Telfort

Ongelezen bericht door willempje »

Ook ik heb problemen met Telfort.
Ik heb al 6 weken geen telefoon en de klantenservice zegt met een staalhard gezicht steeds iets anders.

Weet iemand aan een telefoonnummer van Telfort te komen waar ik wel iets mee bespreken kan???????????????

korientje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 21:31

Re: Telfort

Ongelezen bericht door korientje »

vandaag weer aangesloten maar het bedrag is nog steeds niet weggeboekt daar dus als het even tegenzit dan wordt ik morgen of in de loop van de week weer afgesloten :(

krijg zojuist het bericht dat mijn abbo volgende week word opgeheven

Gesloten