LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAS OP bij www.4Allclients.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
roelrip
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2008 13:24

PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door roelrip »

Mijn slechte ervaring met het internetbedrijf 4allclients.nl je besteld een artikel dat volgens de website op voorraad is, vervolgens hoor je dagen later dat het bij de importeur moet worden besteld en dat het nog eens een niet vooraf te noemen aantal dagen zal duren. Op mijn reactie dat het dan niet meer hoeft, kon ik na vele nietszeggende emails op hun voorstel annuleren.

De volgende dag komt het pakket alsnog. De helpdesk communiceerd bljkbaar niet met het magazijn. Retour gezonden en na vele emails en telefoontjes aan de zeer slecht bereikbare en dure helpdesk krijg je de toezegging dat het aankoopbedrag wordt geretourneerd.

Ruim een week later: bedrag MINUS EUR 15,65 teruggestort op mijn bank. Op mijn verzoek waarom dat is, verwijst men doodleuk naar de voorwaarden.

Conclusie: als je een artikel annuleert omdat 4allclients zelf zijn toezegging gewoon niet kan nakomen, laten ze je toch als klant nog EUR 15,65 betalen voor de door hun gemaakte fout.


Dat is pas service!

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door 4AllClients »

DELETED
Laatst gewijzigd door 4AllClients op 07 feb 2011 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

4AllOplichters
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2009 13:13

Re: PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door 4AllOplichters »

Zeer gewaarde klanten? Laat me niet lachen!

Ga maar van mijn woord uit dat 4AllClients door zal blijven gaan met hun malafide praktijken, oplichtingen en loze beloftes! Iedere week komen er tientallen nieuwe gedupeerde bij, wees niet de volgende!

Honderduizenden bestellingen goed afgerond vorig jaar? Hoeveel 'miljoenen' ontevreden klanten hebben jullie dan wel niet belazerd? En hoeveel mensen zijn nog steeds aan het wachten op hun bestelling..

Indien jullie echt een gerespecteerd bedrijf zouden willen opbouwen gaan jullie niet internationaal opereren terwijl jullie nog niet eens in staat zijn om de nationale bestellingen fatsoenlijk af te ronden!

Klachten zeer serieus? Ik heb afgelopen 7 dagen meerdere malen naar jullie klachten gestuurd... Telkens zonder enige reactie! Ik ben dit meer dan zat!

Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds aan het wachten op mijn bestelling. Deze heb ik al verscheidene keren laten annuleren, maar dit vertikken ze en blijven de levertijd telkens uitstellen tot het oneindige...

Ondertussen loopt het bij mij de spuigaten uit, en zal dan ook zeer spoedig stappen gaan ondernemen tegen 4AllClients en [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Indien u ook de dupe bent kunt u me een mail sturen zodat we onder krachten kunnen bundelen.

pieterbr
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2009 15:14

Re: PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door pieterbr »

Beste gedeputeerden,

Ikzelf ben ook (ex-)slachtoffer van de praktijken van de heren Rob en Tom Lundig en hun bedrijfje 4AllClients. Omdat ik dermate walg van de manier waarop ze mij (en velen met mij) behandeld hebben, heb ik een website & forum opgericht waar iedereen in de toekomst zijn klacht kan plaatsen. Zo komen alle klachten en eventuele oplossingen op één centrale plaats.

De website is http://www.4allclients.net . Daarnaast zoek ik nog mensen die mee willen helpen aan de inhoud van 4allclients.net. FAQ’s ( http://www.4allclients.net/faq ) aanvullen, een actieplan samenstellen en dergelijke.

JoRECHT
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2009 03:29

Re: PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door JoRECHT »

Ik heb op 24 januari een product besteld wat volgens de site binnen 2 a 3 dagen te lever was. Echter na 1 week toch maar eens een mail gestuurd (had immers meteen betaald) In de (standaard) mail die ik keeg stond dat ik 6 februari het product kreeg. Er kwam niets. Weer hetzelfde, ik weer mailen, zij weer standaard mail, maar nu kwam het 13 februari. Weer kwam er niets. Op 16 februari heb ik mijn bestelling geannuleerd. Dit werd bevestigd door 4allqlients met weer een standaard verhaal. Echter kreeg ik op 20 februari ineens een mail dat het product was verzonden naar mijn adres. Ik naar het dure 0900 nummer bellen, na lang wachten, een dame die mij nog weer in de wacht zette (ze moest het immers ff uitzoeken :shock: Ja het was goed ze annuleerde de bestelling en zou mij z.s.m. mijn bedrag overmaken. Ik zei maar dit was op 16 februari al vastgelegd middels e-mail. Nou dat wist ze niet. op 20 feb ik weer mailen, zij weer een standaard mail terug dat ik alleen geld terug kon krijgen als ik het product retour zond volgens hun voorwaarden bla bla bla....Ik weer bellen, dat ik helemaal niks had ontvangen en dus ook niets kon retouneren! ik zal het kort houden nu, want kan nog wel zo door gaan... Het komt er op neer dat men stug volhoud met standaard e-mails terug te sturen en totaal niet in gaat op de inhoud. Ik had 3 mails gezonden dat ik het product NIET MEER WILDE en ik mijn geld terug eiste! Echter kreeg ik nog meer mails met als inhoud wanneer ik mijn bestelling kon verwachten...nou ik dacht ze zijn daar of ontzettend DOM of zeer SLUW en ACHTERBAKS, want zo ga je niet met klanten om! Waardeloos! Service? Wat nou service, het interreseerd ze geen MOER! En dan ook nog een 0900 nr gebruiken...kassa! Ze zijn nog niet klaar met me!!! Bah dat je zo zaken wilt doen zeg...SCHAMEN moeten ze zich daar in Hengelo.

JoRECHT
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2009 03:29

Re: PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door JoRECHT »

Beste gedupeerden,

Ik was nog vergeten te zeggen dat ik de bestelling had geannuleerd, omdat ik op 20 feb een mail van hun kreeg, dat het product niet te leveren was. Niet dat ik meteen annuleer omdat ze hun beloftes niet nakomen, maar omdat ik er ook vanuit kon gaan dat men niet kon leveren. God wou dat ik hun site nooit had gezien!

Wat een ellende....zonde van m'n tijd en energie!

josephg
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2009 13:10

Re: PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door josephg »

@DavidDagobert:
In dit forum posten op zich helpt waarschijnlijk al, want 4AllClients probeert tegenwoordig van actieve klagers die hun naam nog verder naar beneden dreigen te halen af te komen. Naast dit forum is er bijvoorbeeld het forum www.internetoplichting.nl. Daar zien ze een thread/topic als een soort case die afgesloten wordt als het probleem met de klager in kwestie opgelost is. Of dit een goede benaderingswijze is is iets wat voor discussie vatbaar is omdat het natuurlijk niet zo is dat er niks meer aan de hand is als één individu geen problemen meer heeft. Niettemin kan het voor dit ene individu wel interessant zijn om zijn probleem opgelost te krijgen natuurlijk, vooral als je dit zelf bent ;) Ook omdat www.internetoplichting.nl lijkt te communiceren met 4AllClients raad ik je aan om daar eens te gaan kijken/je verhaal te doen.

Een eventueel ander forum: www.ikbengenaaid.net

PS: Het telnr. van 4AllClients is 074 2916245.

DavidDagobert
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2009 18:33

Re: PAS OP bij www.4Allclients.nl

Ongelezen bericht door DavidDagobert »

5-1-2009: Bestelling en betaling van Terratec Cinergy HTC USB XS HD voor de prijs van € 94.51.
Dit product zou volgens de webwinkel binnen 2-3 dagen geleverd worden. Na diverse dure telefoontjes en mails over en weer met [email protected] werd uiteindelijk op 27-1-2009 een doos geleverd . Mijn vreugde na zo lang te hebben gewacht was groot, maar het belangrijkste onderdeel (de USB stick tuner) ontbrak. Weer dure telefoontjes en mails en daarna de complete doos op 2-2-2009 teruggestuurd. De ontvangst werd bevestigd op 7-2-2009.
Intussen overgestapt naar de afdeling Klachtenafhandeling [[email protected]]. Diverse mails zonder resultaat. Tussentijds gevraagd het geld terug te storten. Is niet gebeurd!
Vandaag 9 maart 2009: 2 maanden na mijn bestelling en betaling zit ik nog altijd op mijn geld of op de levering te wachten.
Is er iemand in het forum die mij kan helpen?

Gesloten