LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
daan007
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:10

Ongelezen bericht door daan007 »

Zo, zo

Volgens mij heeft de firma Wanders ongeveer 100% van de Nederlandse markt in handen.

1 topic is zeker niet genoeg.

enter
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mar 2008 15:47

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door enter »

Hallo Elwin,

Ook wij hebben in maart 2008 kunstofkozijnen en deuren laten plaatsen door de Peter Wanders in één woord perfect, onze achterburen hebben een maand geleden ook kunstofkozijnen en deuren laten plaatsen jawel door Peter Wanders en er volgen nog meer medebewoners iedereen in onze wijk is heel erg ingenomen met dit vakbekwame bedrijf.

Groetjes Jaco.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Ik hoop dat mijn verhaal iets bedraagt aan de zoektocht van anderen.
Er wordt zo vaak 'klef' over deze toko geschreven dat anderen zich meer en meer achter de oren zullen krabbelen of er geen sprake is van sluikreclame en/of medewerkers die hier positief zitten te krabbelen.

Persoonlijk zou ik Wanders links laten liggen vanwege het wantrouwen om al die positieve (getimede) reacties.

Hobbyistje
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 jan 2009 13:32

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door Hobbyistje »

Wij hebben onze kozijnen aan de nederlandse kant van de grens gekocht.

Dit was bij van Goethem in Ottersum en die hebben netjes werk geleverd.
We zijn daar normaal behandeld door de eigenaar (en hij had ook goede suggesties met bepaalde ramen) en ja, hij komt ook zelf inmeten.

Het plaatsen ging op de afgesproken datum.
Behalve de glas-in-lood in dubbel glas heeft wat langer geduurd door fout in de fabriek.

Maar daar kregen we ook netjes een telefoontje van waarin melding van hetgene wat gebeurd was, we hebben toen een tijdelijke ruit gekregen. Waarna het g.i.l. er keurig netjes is ingezet door eigen mederwerkers (die graag bakkie koffie lusten :lol:).

We gaan binnenkort aan een verbouwing beginnen en dan mag bovengenoemde (om te voorkomen dat het op reclame lijkt) weer de kozijnen komen plaatsen.

Als je op google de naam intoetst vind je hem vanzelf.

oja de plaats Ottersum ligt ca. 15km van Kleve.

enter
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mar 2008 15:47

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door enter »

Hallo New Dutchie,

Persoonlijk zou ik jou aan raden om zeer zeker met andere bedrijven in zee te gaan, alleen leveren ze jou alleen maar rotzooi en je bent een hoop geld kwijt voor iets waardeloos, ik wens je daar veel succes mee er zijn helaas teveel bedrijven die eerst het kaf van het koren gescheiden moeten worden in deze bedrijfstak.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr. Enter

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door felicitas »

he enter,

nu ligt het er wel heel erg dik bovenop dat dit de reclame zuil is voor wanders uit Kleve, kortom ik kan niet beoordelen vanuit een forum of wanders goed of slecht is, maar jij kan dat zeker wel, je hebt kozijnen daar gekocht en dat is je goed recht, maar hoe kun jij nu bepalen dat al het andere waardeloos is, alsof jij de nederlandse markt compleet kent, de meesrte duitse bedrijven monteren stomp en kitten alles af aan de buitenkant of duwen er een compri bandje in, wellicht doet wanders het beter, maar dan kun je toch niet alle duitse bedrijven over 1 kam scheren, heb ook nog nooit klanten mee gemaakt die zo hardnekkig een bedrijf lopen aan te prijzen en te verdedigen.

kortom wanders zal wel een goed en boanfide bedrijf zijn, maar dat zijn er vele ook in nederland , maar wat jij nu schrijft hiervoor slaat werkelijk nergens op en als dat de kreet is van wanders (wij zijn goed en de rest is waardeloos) geeft alleen maar weer wat voor bedrijf wanders is.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Nou nou enter, je maakt mijn 'wantrouwen' alleen maar duidelijker met je reactie.

Gelukkig hoef ik niet in zee met leveranciers, simpelweg omdat ik helemaal niet op zoek ben.

Mond-op-mond reclame is een fantastisch instrument voor een leverancier. Overdadig klef aanprijzen wekt wantrouwen op, hoe goed het produkt wellicht ook is.

enter
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mar 2008 15:47

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door enter »

Hallo Felicitas en New Dutchie,

Succes met jullie beiden, betweters kunnen hier op dit forum beter wegblijven en tenslotte als je niet in de markt bent om kunstofkozijnen of wat dan ook aan te schaffen wat hebbben forumbezoekers aan jullie reactie wees blij dat er nog van deze solide bedrijven zijn of dat nu in Nederland is of in Duitsland dat maakt niet uit toevallig ben ik op dit forum aan de Firma. Wanders gekomen ik had ook zes offertes bij Nederlandse bedrijven waarvan er één over bleef maar helaas ze waren wel vierduizend euro duurder dan Wanders, dus voor ons was de keus niet zo moeilijk meer,ik sluit deze topic af voor eens en voor altijd want helaas zijn er nog altijd negatieve forumbezoekers die om wat voor reden hun mening op deze manier te moeten ventileren.

Tot ziens, Enter

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door felicitas »

ja hoor enter, fijne klant, je zou een bonus moeten krijgen van wanders zoals je het allemaal aan het verdedigen ben, niemand zegt dat wanders slecht is, maar jij slaat echt alles en dat is best grappig, niemand zegt iets negatief over wanders, maar jij moet zo nodig in de verdediging om te roepen dat alle andere bedrijven waardeloos zijn en dan gaan gooien met de kozijnen zijn 4000 goedkoper, dat zegt toch helemaal niets een kale prijs, als je dan zo nodig de boel moet ophemelen vermeld dan is wat je hebt gekocht? maten ed, wat voor profiel, wat er allemaal bij zit, hoe het is gemonteerd (stelkozijnen en of gewoon stomp met kit of een compribandje) dus gewoon de details en ga dan is roepen dat je 4000 goedkoper bent, je kunt niet zomaar een prijs roepen als je niet weet wat je er exakt voor terug krijgt.

maar het is wel duidelijk dat soort vragen worden nooit beantwoord, alleen maar roepen dat jullie de beste zijn en de goedkoopste en de rest is waardeloos.

je maakt op deze manier en jij niet alleen de firma alleen maar ongeloofwaardig en belachelijk en als dat je bedoeling is dan ben je daar goed in geslaagd.

betweter
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 okt 2008 14:25

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door betweter »

Dag Peter Wanders,

Is de 'klad' er ook ingekomen in Duitsland? Ja joh, het zijn slechte tijden. Jammer dat je je nu zo laat kennen via dit forum. Ik heb al eerder aangegeven dat als Firma Wanders wat naar beneden verdwijnt op dit forum, .... floep... daar is ie weer!

Ik denk dat het forum personeel hier ook wel een slotje op wil doen. Met dank voor het vroige slotje! :wink:

Wanders, Peter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:11

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door Wanders, Peter »

Beste lezer,
dit forum heeft spelregels, o.a.
1)Consumenten kunnen negatief en positief schrijven over hun ervaringen met bedrijven.
Dit doen mensen als Elwin en Jaco (enter).
Als lezers en geinteresseerden hierover twijfels hebben, zo kan men via mijn email de adressen van deze heren en ook van een reeks andere klanten, welke in andere topics hebben geschreven, krijgen.
2)Ondernemers mogen geen reklame doen voor hun eigen zaak.
Dit respekteer ik.
Ik heb tot heden maar eenmaal geschreven op dit forum (in 2005), toen hierin verkeerde aannames en beweringen stonden.
3)In de gedragregels van trosradar staat o.a.
"Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren."
De conclusies en beweringen van betweter, felicitas en newdutchie vertonen weinig respekt voor elwin en jaco, welke als consumenten hebben geschreven.
Ikzelf zit hoofdschuddend voor de computer, als ik voor de zoveelste keer een betweter zie schrijven, dat topics door mij, mijn medewerkers of mensen welke ik motiveer te schrijven zouden zijn geplaatst.
Betweters reacties dragen niet bij aan de kwaliteit van dit forum. Deze vertonen vriendelijk geformuleerd nul respect voor de andere schrijvers.
Zijn Wanders-allergie is indrukwekkend.

Felicitas, je schreef altijd neutraal met goede adviezen voor de consumenten. Blijf dit bewaren en laat je niet meeslepen door de betweters.

Daadwerkelijk verbaasd het ook mij, met welke regelmaat klanten een positief bericht over het werk van ons team in dit forum plaatsen.
Maar het is leuk om te lezen, hoe klanten ons werk waarderen.
Hiermee zijn wij wel blij en ook een beetje trots.

Nog kort over het thema van dit topic:
Er zijn een reeks goede collegas in de markt.
Elwin heeft op een duidelijke manier geschetst, hoe men tot een goede besluitvorming bij het vinden van een betrouwbare kozijnleverancier kan komen. Als Consumenten dit zo doen zullen zij ook goede collegas vinden. Deze gun ik met alle respect een goed boterham.

Vriendelijke groeten,
Peter Wanders

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Beste heer Wanders,

U geeft aan dat ik weinig respect zou hebben voor elwin en jaco/enter. Wellicht dat ik een vorm van dyslexie heb maar ik ben me er niet van bewust dat dit respect niet aanwezig is bij mij. Het 1e antwoord van enter lijkt mij eerder getuigen van weinig respect.
Mijn punt is dat ik wantrouwig wordt als er op een kleffe manier telkens weer over een bedrijf wordt geschreven. De reactie van jaco/enter versterkt dat gevoel omdat ik schijnbaar geen wantrouwen mag aangeven.

Daarnaast heb ik aangegeven wat mijn mening is waarbij ik tevens heb aangegeven "... hoe goed het produkt wellicht ook is". Een ieder mag mijn mening beoordelen op zijn/haar normen en grondslagen!

daan007
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:10

Re: Hoe kunststof kozijnen gekozen?

Ongelezen bericht door daan007 »

Beste heer Wanders

Hieronder een bericht van de heer/mevrouw betweter.


Geplaatst op 27 Okt 2008 06:48 door betweter


--------------------------------------------------------------------------------

Ik kan er zeer best wel tegen. Sterker nog, ik heb zelf ook kozijnen van Wanders. Prettig zaken gedaan met Peter. Echter, de ophef die steeds hier op het forum aan de dag word gelegd bevreemd mij een beetje. Er zijn meer bedrijven die goed zijn.

Als Wanders op het forum iets te ver naar beneden is afgezakt. Floep... daar is er weer één die hem naar boven blaast of een nieuw topic opstart. Vandaaruit komt mijn reactie.

Groetjes en maak er geen kozijnen crises van.
------------------------------------------------------------------



De Wanders-Allergie valt volgens mij wel een beetje mee.

Weet niet hoe groot uw onderneming is natuurlijk, maar gezien het aantal mensen die hier elkaar vinden en uw zaak overladen met complimenten m.b.t. de kwaliteit en prijzen van uw kozijnen dan moet u verhoudingsgewijs wel een groot bedrijf (+/- 100 werknemers) hebben. Misschien is het in Duitsland wel anders maar positieve feedback ook al is het terecht wordt in Nederland in dergelijke mate niet vaak gegeven.

Gesloten