Ik heb eind dec. 2005 een nieuw moederbord gekocht.
Een Asus P4C800E-Deluxe. Nu is het zo dat het moederbord kapot is gegaan. Ik ga ermee terug naar Salland Automatisering (internetwinkel maar je kunt ook bij ze afhalen). En zij maken een zgn RMA aan en 2 dagen later krijg ik mail dat ze het retour hebben gestuurd naar de importeur.
Tot zover niks aan de hand.
Nu krijg ik een mail van ze dat het niet meer gerepareerd kan worden.
En dat ik € 32,88 retour krijg.
Terwijl het destijds € 105,- heeft gekost.
Nu zit ik ook nog met het probleem dat een dergelijk moederbord (socket 478) nergens meer te koop is en dat ik dus (als ik een nieuw moederbord ga kopen) veel componenten ook moet vervangen o.a. processor.
Hierdoor wordt ik dus met zeer hoge kosten geconfronteerd.
Ik weet wel dat daar niks aan te doen is maar als je 3 jaar !! garantie geeft op je product, het binnen die periode kapot gaat en niet meer te repareren valt dan mag je toch meer verwachten dan € 32,88 ???
Daar komt nog bij dat ik die € 32,88 moet besteden bij Salland

Ik heb ze een mail gestuurd met het verzoek de correspondentie die ze met Asus hieromtrent hebben gevoerd mij te doen toekomen.
Dit is hun antwoord:"Hier is geen communicatie over geweest, enkel een credit factuur. Dit kan gezien worden als gedeeltelijke ontbinding van de verkoop."
Eenzijdige ontbinding ??
heb ik dan niet recht op het volledige bedrag ?