LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedankt Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Liliana
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2003 00:01

Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Liliana »

Hierbij wil ik Dexia hartelijk bedanken. Zij maken mijn leven tot een hel. Heb ik mijn droomhuis gevonden, krijg ik de hypotheek niet door. Juist ja, vanwege de WV3D. De hypotheekverstrekker vindt het bedrag te hoog en is bang dat wij de maandelijkse lasten niet kunnen dragen. Sorry, maar ben nu in alle staten. Zit door dit hele euvel al lange tijd depressief thuis. Sorry, mede door dit euvel en dit maakt het er niet beter op. Nog meer reden om te vechten voor onze rechten.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Natasja,

Dat vind ik heel spijtig voor jullie. Misschien een iets goedkopere woning proberen. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel.

Succes en doorgaan met zoeken.

Albert

Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Uitvinder »

Kijk dat is de praktijk van Dexia succes jullie.

uitvinder

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Yvo »

Hier is Dexia dus meebezig. Mensen kunnen hun idealen niet meer verwezenlijken. Misleiding, bedrog, diefstal dat zijn de praktijken van Dexia.

Goed op een rijtje gezet dus door uitvinder.

En voor deze slachtoffers hoop ik dat Dexia elke serieuse zaak verliest.

Yvo

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Mario »

Contributie betalen voor stichtingen en ellende ontmoeten.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Annet »

Na drie dreigbrieven van Dexia (die opvallend snel achter elkaar in de bus vielen trouwens) toch maar gezwicht en begonnen met betalen. Moet 20 maandtermijnen doen van elk 476 euro. Ik heb een lening kunnen krijgen bij mijn bank maar dat was niet makkelijk.
Als ik niet betaal pleeg ik contractbreuk en heb ik helemaal geen poot meer om op te staan.
Mijn fondsen waarin ik beleg worden binnenkort opgeheven dus ik hoop dat het dan voor mij afgelopen is.Ik heb ze uiteraard wel een gepeperde brief gestuurd met de rode kaart "Intrekking machtiging". Want die schoften hadden dezelfde termijn van mijn rekening gehaald waarvoor ze ook nog een acceptgiro stuurden. Als ik niet opgelet had zou ik dus twee keer dezelfde termijn hebben betaald. Direct bij de bank teruggeboekt.
Verder zijn ze erg slordig met hun post. Door het venster is te lezen (leuk voor de postbode!) dat ik in gebreke ben gebleven met betalen. De betaaldatum klopt van geen kant (50-82-2003??moet zijn 05-08-2003).
Vanmorgen kreeg ik wel mijn opgevraagde gegevens WBP. Staat niets over mijn financiele situatie. Alleen NAW en algemene gegevens.
Als 12 november positief uitvalt dan is het afgelopen. Krijgen ze niets meer.
Ik ben er al meer dan ziek van geweest, ik ga eraan onderdoor zo.

Annet

keprosa
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:53

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door keprosa »

Waar worden tekorrt schieten: dexia is in mijn ogen een van de asociaalste instellingen die ik ken. Met ons geld betalen ze advocaten die ons bestrijden. Waar 2 vechten, hebben 2 schuld. Ook wij zullen niet helemaal vrijuit gaan maar om ons voor de volle 100% te laten opdraaien voor onze zogenaamde "restschuld" is ronduit belachelijk. We moeten nooit vergeten dat we met z'n allen al vreselijk veel geld aan dat tuig hebben overgemaakt. De vette winsten daarvan verdwenen in de zakken van die wibocri's. Wat er ook voor een uitspraak komt, ik zal de rest van mijn leven al het mogelijke doen om deze smeerlapperij uit te dragen. Het woord dexia is wat mij betreft een synoniem geworden van bedrog, afpersing, intimidatie etc etc.

Kees

carrie
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2003 13:25

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door carrie »

Hoi Liliana,
Ik vind het heel spijtig dat je niet je droom huis kan kopen, maar je kan nog kopen.
Toen ik aan Legio Lease begon had ik een bijstandsuitkering, het beetje spaargeld van mijn dochter heb ik er ingestoken. Arno (Zijderdam) :twisted: verzekerde mij dat ik geen verlies kon maken.
Nou het vervolg hoef ik niet uit te leggen. Nu heb ik een ID-baan,
dus terug betalen van de schuld is voor mij onmogelijk.
Ik wens jou en alle anderen heel veel sterkte.

Carla :(

gast3

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door gast3 »

Albert, werk jij soms bij Dexia omdat je mailt
"dat het je spijt over Annets situatie ?"

ik kan aan je reacties geen touw aan vast knopen, erg verwarrend en zinloos.

gast3

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door gast3 »

Liana, sterkte, ik weet wat er bij je leeft en hoe je je voel, je staat niet alleen en we blijven vechten en hoop houden, jij toch ook?.

Gast

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Luc denkt dat Albert bij Dexia werkt ?? Moet nodig eens het forum gaan lezen.

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Andrea »

weg
Laatst gewijzigd door Andrea op 01 apr 2004 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Zie hier het Dexia resultaat denk je te gaan sparen hou je een grote schuld over huis kopen ? Welnee hoe kom je er bij.

Gast

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

up

anthe

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door anthe »

Mijn vraag is waarom deed iedereen mee aan dat Legiolease?

Toch alleen maar om snel veel geld te verdienen, iedereen die goed kan lezen, had kunnen weten dat als het slecht gaat met de beurs, je pakket niets meer waard zou zijn.

Gast

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Omdat we wisten dat we met een grote restschuld bleven zitten, daarom en nergens anders om. :shock:

Gast

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Anthe heeft zeker mee gewerkt aan de interne vidoe van Legio Lease
waar de vorige voorzitter het L Team leide als hanibal en later de een pop die de een klant voorstelde van een flat gebouw afstorte.

Als ze deze video ook aan haar klanten met het reclame materiaal mee gestuurd hadden, lieten ze precies zien wat voor een product en bedrijf het was

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ha Gast,

Ik begrijp dat je wat misleid bent door de wijze waarop Radar dat filmpje toonde. Het plak en knipwerk en de voice over maakten het geheel ogenschijnlijk anders dan het waarschijnlijk bedoeld was.

Het filmpje toont het Legio TEAM dat naar een klant gaat. De klant doet stralend de deur open en geeft een van de L-TEAM leden een (bijna?)lege geldzak om vervolgens enkele volle geldzakken terug te krijgen. Klant blij.

Dan is er wat geknipt kennelijk en volgt een beeld van iemand die van een gebouw valt met een akte tas vol legio documenten. Oogt niet als de klant. Is het misschien de concurrent? De Radar voice over impliceert klant. Maar uit het eerdere gedeelte van het filmpje, waar de voice over enkel zegt dat er veel geld omgaat in de Legio handel, komt het beeld van weinig investeren en veel daarmee winnen naar voren. En niet het bestelen van klanten. Integendeel.

Dat in werkelijkheid de volle zakken door klant aan Legio gegevens werden en er een lege zak, op zijn best terug kwam staat los van het feit dat het getoonde filmpje, op basis van wat Radar toonde niet aan te merken valt als bewijs voor slecht gedrag tegen klanten. Toch?

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Geen commentaar op hetgeen ik schreef omtrent het door Radar verknipt getoonde filmpje? Verrassend.

Scheveninger
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 aug 2003 02:30

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Scheveninger »

(Anthe probeert ons uit onze tent te lokken...)

Gááááááááááááápp

------------------------------

Liliana,

Heel veel sterkte ermee maar zoals je leest het kan nog schrijnender. Ikzelf hoor ook niet echt bij de meest erge gevallen. Heb € 12.000,- schuld maar betaal gewoon niet. Heb het geld al op zij gezet en zelfs al zo'n 20% extra voor als ik eventueel ook nog incassokosten moet betalen.

Ik ben niet arm maar ik betaal pas zodra de rechter zegt dat ik dat moet doen uit support voor de andere gedupeerden. Ik heb heel bewust wel mijn termijnen afbetaald om geen contractbreuk te plegen en nu ziet Dexia maar dat ze 'hun' geld krijgen; ik wacht tot het allerlaatste moment, totdat de executeur voor mijn deur staat en dat trek ik voor die man zijn neus mijn portemonnee open en betaal ik hem contant.

Dit alleen maar om Dexia te naaien. Ben ook niet bang voor deurwaarders e.d. want ik zit zelf in dat wereldje, dus ik weet precies wanneer het echt link wordt en dat duurt nog wel even een maand of vijf in mijn geval.

Ja, ik wist dat ik mijn inleg kwijt kon raken maar absoluut niet dat ik een restschuld over kon houden bij dalende koersen. Ieder van ons moet helaas zijn eigen plan trekken maar ik wens u mede-gedupeerden allen veel wijsheid. Dat het recht moge zegenvieren.

De Radar-uitzending biedt volgens mij wel enige hoop.
Allen sterkte.

M.v.g.
Scheveninger.

Gesloten