LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bkr codering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stmr
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2009 12:51

bkr codering

Ongelezen bericht door stmr »

hallo een vraagje t-mobile heeft zonder schriftelijke mededelingen een a2 codering gemeld bij het bkr nu het zit zo ik heb in januarie van 2008 mijn contract bij t-mobile opgezegd door stom toeval kwam ik er achter dat zij nog steeds geld van een rekening probeerde te incasseren ik was hier stomverbaasd over contact gezocht met de klantenservice en gevraagd hoe dat kon zij konden mij niet helpen wat mijn contract was over gezet naar een prepaid toch verder gaan vragen en na heel veel moeite een telefoon nummer gekregen van incasso burau lindorff daar naar toegebeld en gevraagd hoe het zat na twee dagen terug gebeld met de mededeling dat er nog een bedrag van €70openstond daar heb iknooit een specificatie van gekregen alleen na veel zeuren een brief dat ik €125 over moest maken dat hebben wij gedaan met bij schrift of zij ons per telefoon wilden laten weten of het binnen was gekomen ook met de mededeling is dat wij geen dossier nummer hadden nu mijn vraag mag t-mobile zonder kennisgeving mij een a2 codering geven en wat kan ik hier aan doen help alvast bedankt

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: bkr codering

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Je krijgt niet zomaar een A2 codering, voordat het zover is ben je ook nog op de hoogte gesteld, door stichting Preventel.
Tegenwoordig zijn ze er wel snel bij , dit door de vele wanbetalers en mensen die eigenlijk niet eens een tel mogen bezitten, gezien qua inkomen..
Eer je er vanaf bent, is ongeveer 5jaar na de laatste betaling, tot die tijd geen of moeilijk een financiering of hypotheek,en een ander telabonnement is ook heel moeilijk, want nieuwe aanvragen woren eerst weer in het Bkr register gechecked.

stmr
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2009 12:51

Re: bkr codering

Ongelezen bericht door stmr »

hallo ik ben door niemand op de hoogte gesteld ik wist nog niet eens dat t-mobile nog van een rekening afschreef daar kwam ik per toeval achter toen ik die rekening wilde gaan gebruiken voor de pgb voor mijn zoon ik heb toen zelf de nodige moeite moeten doen om er achter te komen of ik t-mobile nog kosten verschuldigd was mijn contract was immers afgelopen deze had ik in januarie 2008 beeindigd t-mobile heeft zelf zijn administratie niet op orde ik ben in die tijd ook nog verhuisd en mijn post is door gestuurd t/m augustus en ook de nieuwe bewoners van mijn vorige huis hebben nooit iets ontvangen ik heb t-mobile ook een verhuisbericht gestuurd zij maken een fout en ze weigeren het te veranderen en helaas ben ik niet het enige slachttoffer van het beleid van t-mobile zelfs het zogenaamde incasso bedrijf lindorff heeft mij geen mededeling gedaan over een openstaande rekening die hebben mij ook geen enkele brief verstuurd

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: bkr codering

Ongelezen bericht door D1RK »

Zonder duidelijke rekening had U niet moeten betalen!

Als je betaal geeft je toe dat je fout zat.
Daarom nooit betalen als je niet weet waarvoor en je kunt een schade claim indienen als zij deze rekening niet geven.

Wel had U moeten vragen waarvoor dit bedrag was, en dan pas terug halen indien er nog tijd over bleef.

Gesloten