LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welk merk en type hoogglans front??

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

welk merk en type hoogglans front??

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Graag heb ik jullie meningen over welk merk en type hoogglans front geschikt is. Even wat info: we hebben niet zo'n groot budget, maar ik verwacht met deze eerste keuken dan ook geen dertig jaar te doen. Ik heb nu een voorlopige offerte in handen, zodat jullie weten wat voor kasten en apparatuur er in moet komen. Ik hoor graag tips over welk soort of merk hoogglans een goede prijs/kwaliteitverhouding heeft, want acryl, hpl, lak, folie...ik weet het ondertussen nog steeds niet....het betreft een hoekopstelling met kunststof blad, vlak front met ingelegde greep

hoge ombouwkast tbv pelgrim mag694rvs 201.6 hoog 60 breed
hoge ombouwkast tbv koelvriescombi bauknecht kgik 3109 idem maat
onderkast met doorlopende deur 72 bij45
onderkast met 1 lade en 2 uittrekladen in volle breedte 72 bij 60
hoelonderkast met zwenkplateaus en doorlopende deur 72 115
spoelelement met doorlopende deur 72 bij 60
frontmeubeldeur tbv vaatwasser 71.7 bij 60 siemens sn65e001eu
Ik heb de plinten en zijbekleding even buiten beschouwing gelaten. De kookplaat wordt een atag hg7611mx Voor de apparatuur heb ik zo'n 3200 euro in gedachten (even gegoolged, als dit niet reeel is, dan hoor ik het wel) Ik wil maximaal zo'n 7500 euro uitgeven en houd voor de kasten dus nog iets van 4000 euro over.
In de offerte staat nu een foliedeur van rabe en meyer shine hg qf, maar na al die verhalen over folie te hebben gelezen.. :shock: Dus, kan ik voor 3000-4000 euro kwalitatief gezien redelijke hoogglans kasten kopen, zo ja welk merk en welk type (HPL, lak, acryl, toch folie??)

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: welk merk en type hoogglans front??

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Vergeet je de eventuele montagekosten niet in je budget?

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: welk merk en type hoogglans front??

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 09 feb 2009 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: welk merk en type hoogglans front??

Ongelezen bericht door Cleo81 »

werkblad heb ik een apart potje voor en de installatie doen we zelf, ik heb een handige familie en mijn vriend is elektricien...het gaat mij alleen even om het kastwerk.

Pffff: het hier omschreven budget is dus alleen voor de kasten en apparatuur, werkblad plinten montage valt hier dus buiten. En welke 'rest' ben ik hier dan vergeten? Waarom is dat zo onhaalbaar? Kijk, als ik ervan overtuigd dat je voor meer een veel betere keuken hebt, dan wil ik daar best een deel van de hypotheek voor gebruiken, maar ik wil eerst meer inzicht in wat zo'n kast nou kost en welk merk of materiaalsoort dan beter is.

Edwin van Ginkel
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2009 13:29

Re: welk merk en type hoogglans front??

Ongelezen bericht door Edwin van Ginkel »

Goede morgen,
Waar moet je naar toe , ik verkoop al een tijdje keukens, maar zo scherp als ze aangeboden worden op de KEUKEN-SITE heb ik nog niet mee gemaakt.
Ik zou daar is naar kijken , ze verkopen het merk Nolte niet de duurste maar zeker niet verkeerd.
Je kan de keuken ook nog bekijken, zij hebben een toonzaal in de ZUIDERSTER ook geen kleine , je kan je keuken via internet bestellen.

Nog een optie is het merk Nobilia lekker veel kasten voor je 4000 euro.
Tip !!!!
STAR KEUKENS in schiedam.

Bij Nolte prijsgroep 4 Chicago en bij Nobilia prijsgroep 4 Primo.

Heel veel (koop) kook genot.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: welk merk en type hoogglans front??

Ongelezen bericht door rayke »

@edwin > reclame is hier 'not done'op deze manier.
Wie weet komt deze klant wel uit Groningen.

Als alternatief zou Nobilia een goede keus zijn.
Nolte is wat duurder (en iets luxer qua afwerking)

Scherpe prijs voor een Nobilia krijg je o.a. bij Superkeukens (overal in NL).

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: welk merk en type hoogglans front??

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Allebei bedankt voor de tips...daar kan ik zeker wat mee!!! :wink:

Gesloten