Er is hier op het forum duidelijk geworden, en ook bevestigd door mensen van het NOP hier, dat voedingsproblemen en deel van de doodsoorzaken zijn.
Nu heb ik hier een mogelijke oplossing neergelegd, wat misschien problemen kan voorkomen en een aantal doden kan verminderen.
Ik begrijp, dat men voor sommige punten het onderzoek wil afwachten,
maar mijn mening is, dat het niet met alles kan.
Een papegaai heeft een geheugen vergelijkbaar met een kind van 3 tot 6 jaar.
Als ik het dan zo stel, dat wanneer uw kind mogelijk in de problemen kan komen, wilt u dan eerst een onderzoek afwachten, of wilt u dat er onmiddelijk ingegrepen wordt.
Het lijkt mij toch niet, dat medewerkers van het NOP hun mening alleen baseren op het aankomende ondersoekresultaat.
Men heeft toch een eigen mening, of mag die niet gegeven worden?
Ben ik toch nog een keer
Ik wil eigenlijk wel eens weten van de vrijwilligers van het NOP, of er nu meer verandert is, als alleen de informatiestroom.
Zo de paginas eens terug lezend, zijn er diverse oplossingen/veranderingen aangedragen over het verzorgen van papegaaien.
Ikzelf heb wat gezegdt over voeding.
Maar op al deze dingen, is eigenlijk nooit verder op in gegaan door de mensen hier, er zijn ook geen vragen gestelt.
Mij bekruipt nu een beetje het gevoel, dat men bij het NOP denkt, het is wij, tegen de rest van de wereld.
Terwijl ik weet van 4 mensen die hier goed bedoeld gereageert hebben met adviezen, dat die tesamen meer als 100 jaar ervaring hebben met het verzorgen van papegaaien.
Dit kan men toch niet negeren, of doet men dit ook niet?