LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Pasta
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2009 09:11

Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door Pasta »

Hoi,

Ik ben al jaren gek van metalen of ijzeren bedden.
Een 5-tal jaren terug kocht ik voor ons en de kinderen enkele metalen bedden van Ikea. Goedkoop, maar een echte miskoop. Die bedden kraken en piepen dat het lief is. Hier en daar komen er verbindingen (lassen) los.
We hebben al veel gekocht bij Ikea, maar hier houd het voor ons op.

Een collega van me kocht onlangs een bed van de FerroBellissimo Classic-line. Ze is er erg tevreden over en wist me te vertellen dat dit uitermate stevige bedden zijn. Maar ze heeft dit bed nog maar 4 maanden in haar bezit en kan me dus niet vertellen of het ook op lange termijn nog stevig blijft.

De bedden zijn wel wat duurder (begint vanaf 500 Euro), daarom wil ik toch zeker zijn dat ook dit geen miskoop gaat worden.
Je kan hen trouwens vinden op www.ferrobed.be

bedankt voor jullie advies

Mark VV
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2009 16:39

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door Mark VV »

Hallo P,

Ik ga je een anekdote vertellen.
In 2007 kochten wij een model Wendy van Ferrobelissimo.
Omdat we tijdens de leveringuren niet thuis waren heb ik het bij men ouders laten leveren, die enkele straten verderop wonen.
Het bed was nogal zwaar, dus hebben we het bij mijn ouders uitgepakt om dan per onderdeel naar ons appartement te dragen.
Mijn vrouw en schoonzus hebben een bedpaneel van de trap laten donderen (betonnen trap).
Dat ding is een ganse verdieping naar beneden gevallen.
Ik dacht, dit is compleet stuk. Maar nee.
Aan het ijzerwerk was niets te zien, zelfs geen deukje. Oersterk materiaal.
Er was enkel wat verf af op 1 van de hoeken.
We hebben dan naar Ferrobed gebeld en hun laten weten dat het bed in de doos zat met verfbeschadeging.
2 weken later kregen we van hun een nieuw paneel, hahaha.

We slapen ondertussen 20 maanden in dit bed. Ik kan je verzekeren, dit bed is niet stuk te krijgen.

gr
M

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door Dragoon »

We hebben dan naar Ferrobed gebeld en hun laten weten dat het bed in de doos zat met verfbeschadeging.
2 weken later kregen we van hun een nieuw paneel, hahaha.
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik best aso

wilby2
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2009 08:54

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door wilby2 »

wij hebben een ijzeren bed van keltische bedden gekocht en zijn hier erg tevreden mee. veel keuze en snelle levering. www.celticbeds.nl

Bonjour
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2009 20:25

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door Bonjour »

Hallo,

Wij hebben in hotel B&B in de Ardennen (Vresse-sur-semois) en gebruiken al jaren bedden van Ferrobellissimo.
We vonden metalen bedden altijd al mooi, maar bijna alle leveranciers maken gebruik van holle buizen constructies. Voor een hotel is dat gewoon niet goed genoeg, want die gaan stuk na enkele jaren.
Die van Ferro denk ik dat we nooit zullen moeten vervangen. Die zijn gewoon degelijk en massief. Echt waar voor je geld.
Ik hoop dat we je hiermee geholpen hebben, mocht je al geen bed aangekocht hebben.

vriendelijke groet

Mineke VaSa
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2012 03:19

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door Mineke VaSa »

Hoi,

Wij hebben een model Otranto van Ferrobed gekocht via droombedden.com
Echt een pareltje in onze slaapkamer. Voor we dit bed aankochten hadden we goed rondgekeken naar diverse metalen bedden. De bedframes van de meeste metalen bedden zijn echter zeer ligt gebouwd. Toen we de bedden van FerroBellissimo gezien hadden in de toonzaal van Droombedden wisten we meteen wat het verschil was. Dit bed krijgen we echt nooit stuk. We hebben het gekocht met een inbouw boxspring. We liggen dus op modern slaapcomfort in een oer romantisch bedje :D

groetjes

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door crazyme »

Mineke VaSa schreef:Hoi,

Wij hebben een model Otranto van Ferrobed gekocht via http://www.droombedden.com
Echt een pareltje in onze slaapkamer. Voor we dit bed aankochten hadden we goed rondgekeken naar diverse metalen bedden. De bedframes van de meeste metalen bedden zijn echter zeer ligt gebouwd. Toen we de bedden van FerroBellissimo gezien hadden in de toonzaal van Droombedden wisten we meteen wat het verschil was. Dit bed krijgen we echt nooit stuk. We hebben het gekocht met een inbouw boxspring. We liggen dus op modern slaapcomfort in een oer romantisch bedje :D

groetjes
Wel een apart tijdstip om te registreren wanneer je als een roosje slaapt.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door kokka »

Dragoon schreef:
We hebben dan naar Ferrobed gebeld en hun laten weten dat het bed in de doos zat met verfbeschadeging.
2 weken later kregen we van hun een nieuw paneel, hahaha.
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik best aso
ja behoorlijk asociaal..en er dan nog trots op zijn ook.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ijzeren bedden van FerroBellissimo stevig?

Ongelezen bericht door crazyme »

kokka schreef:
Dragoon schreef:
We hebben dan naar Ferrobed gebeld en hun laten weten dat het bed in de doos zat met verfbeschadeging.
2 weken later kregen we van hun een nieuw paneel, hahaha.
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik best aso
ja behoorlijk asociaal..en er dan nog trots op zijn ook.
Na drie jaar zullen ze het wel vergeven hebben....

Gesloten