LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paroxetine. Aanbeveling?

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
spamvanzanten
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2009 14:14

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door spamvanzanten »

Ik vind het ongelofelijk te lezen dat ik niet de enige ben! Het blijft mij verrassen hoeveel mensen er eigenlijk het zelfde meemaken.

Het kan toch bijna niet anders dan dat er in dit deel van de gezondheidszorg een serieuze weeffout zit, om het netjes te zeggen.

Ik wil jullie danken voor jullie reacties en ook HEEL VEEL succes wensen. Het blijft fijner om het zonder de pilletjes te kunnen.

Groet,

Peter van Zanten

Toolboy

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik heb hier nog een oude verpakking liggen.
20mg 1xdaags 2 tabletten. dus 40mg per dag
Heb ik idd gedaan .Had ik het maar nooit gedaan.
De schade die ik er aan overgehouden heb is onherstelbaar.

se6rena
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 jan 2009 18:39

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door se6rena »

Je maakt me wel nieuwsgierig Toolboy. Welke schade?? Of heb je daar al eerder iets over gezegd (dan moet ik het terug lezen) of wil je er niets over zeggen?
Als het goed is neem ik morgen mijn laatste halve, dus 10 mg. Zaterdag stop ik helemaal. Dan ben ik in een paar weken van 40 naar dertig naar tien en niks meer gegaan. Zonder problemen bij het afbouwen. Hopelijk..... :roll: De weken dat ik het gebruikte dacht ik dat ik gek aan het worden was (of zoiets)
Nooit, maar dan ook nooit meer krijgen ze mij aan deze rotzooi. Ik heb gisteren nog eens naar de uitzending van Zembla gekeken!!

Luka78nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jan 2009 21:23

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Luka78nl »

Ben ook nieuwsgierig, Toolboy. :oops:

Heel veel succes, Se6rena! :!:

Toolboy

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ben er al 3 jaar vanaf.
Van 40 naar 0 gegaan.
Tijdens gebruik merkte ik al dat er iets niet klopte.
Toen ik stopte.
Uitzonderlijk agressief,verlatings angst, hoogtevrees en emotioneel geworden.
Na het stoppen is dit gebleven.
Wat voor het gebruik nooit aan de orde was geweest.
T is een gevaarlijk spulletje

Maar wel het meest voorgeschreven door onze hulpverleners??
Waarschijnlijk weten ze niiet wat ze voorschrijven en willen het niet weten.
Money..........

se6rena
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 jan 2009 18:39

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door se6rena »

Heftig Toolboy. bedankt voor je antwoord. Ben je in één keer van 40 naar 0 gegaan of met stapjes? Ik denk zeker dat je gelijk hebt als je zegt dat ze niet weten wat ze voorschrijven. Toen ik mijn arts vertelde dat ik buitengewoon angstig werd en hem erop wees dat dat in de bijsluiter vermeld stond als één van de bijwerkingen en dus vroeg of dat bij mij ook de bijwerking kon zijn, zei hij dat ze alles maar dan ook alles moeten melden op de bijsluiter en dat als maar één iemand zoiets meldt dit er dus op komt te staan en dat dat dus bij mij zeker niet het geval was. Nee, ik moest maar naar een psycholoog om over die angst te praten. Een paar dagen daarna heb ik helemaal zelf besloten om te gaan minderen met die paroxetine omdat ik het toch niet echt vertrouwde. En zie. vanaf dat ik zelf dat besluit nam en ging minderen was de angst al voor een heel eind weg. En is die angst is nu ik helemaal gestopt ben gelukkig helemaal weg. Voor mij een bewijs dat de pillen de angst veroorzaakten.

Ik ben er nu drie dagen vanaf :D en voel de pluspunten al.
Sinds afgelopen zaterdag gelukkig weer zin in seks. (Dat was 0,0 tijdens het gebruik van die pillen) Klaarkomen? Met tien paarden nog niet zogezegd :roll: Nu heb ik gelukkig gewoon genoeg aan één man. :wink: Maar dat staat dus ook als zeer vaak voorkomende bijwerking vermeld. Ik vraag me af hoe de mensen die die pillen 6-7-8 of meer jaren gebruiken dat doen. Of horen die bij de gelukkigen die niet bij de groep van zeer vaak horen. Anders zou ik dat al een kwaliteitsvermindering van het leven vinden.
Sinds zondag, gisteren gemerkt dat ik weer bij mijn normale emoties kom. Ik moest huilen toen ik de berichtgeving over Dendermonde zag. En dit zou ik voor het gebruik van de pillen ook gedaan hebben. Tijdens het gebruik van de pillen was ik tamelijk vlak en emotieloos.
Ontwenningsverschijnselen heb ik nauwelijks gehad. Of het moeten de dromen zijn. Ik droom de laatste weken heel erg veel. Ik ben maar één keer duizelig geweest en een paar keer een licht misselijk gevoel gehad tijdens het afbouwen.
Luka bedankt! Zoals je ziet gaat het goed. En met jou?

Toolboy

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het gaat (goed)
Nimmer voor het gebruik van deze ..... heb ik gejankt voor de buis.
Nu nagenoeg veel te vaak,Ik weet hoe ik voor het gebruik was.
Ja ik ben van 40 naar 0 gegaan,en heb daar nog steeds geen spijt van.
En met die zakkenvullers ben ik al helemaal klaar.
Na een trauma opgelopen te hebben heb ik deze zooi een jaar geslikt.
In het begin heeft het me zeker geholpen,.Maar toen begon het pas na het stoppen.
Ik zal wel te horen krijgen dat ik het moeten afbouwen,maar daar ga ik niet in mee.
Ik begin nu sinds 2005 weer het leven op te pakken.
En geniet van elke dag die ik krijg.

T

Luka78nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jan 2009 21:23

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Luka78nl »

Luka bedankt! Zoals je ziet gaat het goed. En met jou?
Ach, gaat allemaal z'n gangetje. Ik ben vorige week ziek geweest (griep) en dan heb ik altijd veel meer last van die 'stroomschokjes' van de Seroxat. Vooral 's avonds en 's nachts.

Voor de rest veel last van spanningen en (hierdoor) psychische problemen en migraine. Wel lekker gekletst met een vriendin van me over de foon, daar knap ik altijd van op.

Luka78nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jan 2009 21:23

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Luka78nl »

Sinds afgelopen zaterdag gelukkig weer zin in seks. (Dat was 0,0 tijdens het gebruik van die pillen) Klaarkomen? Met tien paarden nog niet zogezegd Nu heb ik gelukkig gewoon genoeg aan één man. Maar dat staat dus ook als zeer vaak voorkomende bijwerking vermeld. Ik vraag me af hoe de mensen die die pillen 6-7-8 of meer jaren gebruiken dat doen. Of horen die bij de gelukkigen die niet bij de groep van zeer vaak horen.
Ik hoor bij de gelukkigen waarop Seroxat geen (of in elk geval nauwelijks) invloed heeft op seksualiteit. En ik slik het dus al een jaar of 7.

se6rena
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 jan 2009 18:39

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door se6rena »

Ik zal wel te horen krijgen dat ik het moeten afbouwen,maar daar ga ik niet in mee.
Toolboy je bedoelt hier waarschijnlijk dat je het had moeten afbouwen. Want ik begrijp dat je er al sinds 2005 vanaf bent. Ik vind het zelf wel vreemd dat de pillen na al die jaren dat je ze niet meer gebruikt nog zo een uitwerking op iemand kunnen hebben. Maar wat je schrijft over jezelf is wel een hele verandering.
Ineens van 40 mg naar 0 mg na één jaar gebruiken is wel een hele stap. Ik ben maar een leek natuurlijk, maar zou het toch niet kunnen dat die abrubte overgang iets in je hersenen heeft bewerkstelligd waardoor je die agressie, verlatingsangst hoogtevrees en heftige emoties kreeg die je voorheen niet had? Je gaat zelf niet mee in die gedachtegang, dus jij denkt dat de pillen sowieso gewoon een blijvende persoonsverandering bij je teweeg gebracht hebben. gewoon alleen al door ze gebruikt te hebben? Ik vraag me dan of of meerdere mensen last van zulke blijvende complicaties hebben, ook nadat ze het wel stapje voor stapje afgebouwd hebben.

Luka78nl Fijn dat je zoveel steun hebt aan praten met een vriendin en zeker ook dat jij tot de groep hoort waarbij de pillen geen bijwerking hebben op het seksuele vlak.
Maar als je ondanks de pillen nog veel last hebt van spanningen en problemen en migraine, helpen ze dan wel genoeg? Ik kan me herinneren dat je ergens schrijft dat je aan het overwegen was om misschien wat meer te gaan slikken, of aan de andere kant om juist te gaan afbouwen. Moeilijke keuze voor je lijkt me. Hopelijk kun je daar ook met iemand goed over praten. Ik wens je veel wijsheid toe in deze.

se6rena
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 jan 2009 18:39

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door se6rena »

Hier gaat het nog steeds goed. Behalve dan dat ik sinds maandag griep heb, met alle verschijnselen van dien, maar dat dicht ik toe aan de griepepidemie die heerst. Ik ben namelijk niet de enige hier.
Verder geen klachten. Ik kan gelukkig weer huilen om iets moois of iets ergs. Maar dat hoort gewoon bij mij. Had ik van tevoren ook. Nu misschien iets meer, maaar dat zakt wel weer weg denk ik.

Luka78nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jan 2009 21:23

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Luka78nl »

Hoi Se6rena,

Dat klinkt positief! Houden zo! :)
Maar als je ondanks de pillen nog veel last hebt van spanningen en problemen en migraine, helpen ze dan wel genoeg? Ik kan me herinneren dat je ergens schrijft dat je aan het overwegen was om misschien wat meer te gaan slikken, of aan de andere kant om juist te gaan afbouwen. Moeilijke keuze voor je lijkt me. Hopelijk kun je daar ook met iemand goed over praten. Ik wens je veel wijsheid toe in deze.
De pillen heb ik specifiek tegen mijn paniekstoornis gekregen en daar helpen ze wel goed tegen. Desondanks heb ik inderdaad last van spanningen en migraine, maar dat komt doordat ik nog een andere psychische stoornis heb. Bovendien ben ik sinds april aan het werk in een reintegratietraject (20 uur) en ben ik op zoek naar een reguliere baan. Ook dat geeft de nodige onrust. Soms voel ik me zo moedeloos... Gelukkig heb ik een aantal goede vriendinnen, mijn ouders en een therapeut om me heen.

Ik wil eigenlijk niet weer meer Seroxat gaan slikken, het liefste wil ik er helemaal vanaf. Of dat wijs is in mijn situatie weet ik niet, maar ik wil het toch proberen in de nabije toekomst.

Ik heb sinds vorige week zaterdag 1 Seroxat tablet van 30 mg. Eerst had ik anderhalve pil (20 + 10 mg.). Het is hetzelfde aantal mg., maar ik heb nu weer veel minder last van die stroomschokjes door mijn lichaam. Het lijkt wel of het allemaal zeer nauw luistert!

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door jermen2 »

hoi

Ik ben ook bezig met stoppen na 10 jaar gebruik en doe het nu heel erg langzaam zit nu op een kwart van 10 mg dus 2,5 mg. Gaat met vallen en opstaan beter, ben als de dood dat ik weer helemaal terugval maar na 10 jaar vond ik het wel eens genoeg.
Na diverse malen afbouwen is dit dus de remedie , steeds zorgen dat je weer in balans bent en dan weer verder gaan. Ik doe dit wel samen met hulp van een psycholoog om mijn paniek aanvallen te doen verminderen (want die komen dus gewoon weer terug als je stopt met de mediciatie) en het gekke is nu helpt het wel heel moeilijk en soms denk ik pfffffffffffff ik ga het gewoon weer slikken maar ik wil geen zombie meer zijn en mijn libido komt ook weer langzaam terug en dat vind ik ook belangrijk. ennuh het gewicht is weer bijna als voor ik met de seroxat begon en ik was toch 17 kg aangekomen.

herm
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 feb 2008 16:34

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door herm »

Fijn dat het bij jullie allemaal goed werkt met vallen en opstaan natuurlijk tijdens het afbouwen. Ik gebruik het middel nu 9 jaar en ga in het voorjaar weer terug van 40 mlg naar 20 mlg ben nu nog niet stabiel. in de wintermaanden krijg ik altijd een kleine terugval. Wat angstig en vooral in de ochtend hoop maar weer dat dit snel voorbij gaat.

Groeten Herm.

female43
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:42

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door female43 »

goedenmiddag, voor een ieder die gaat minderen met paroxetine en last heeft van dat vage gevoel in het hoofd heb ik een tip. ik heb zelf tijdens het afbouwen die duizeligheid opgevangen met niets meer dan het energiedrankje van de lidl, halve liter flesjes zijn dat die verkocht worden per 6. het heet power generation en is van freeway. ik gebruikte de oranje dus ik weet niet of die andere twee- blauw en rood- ook helpen. het hielp mij de ernstige duizelingen te verzwakken en daardoor beter door het afbouwen heen te komen. baat het niet, schaat het niet, dus probeer het eens! groetjes!!

herm
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 feb 2008 16:34

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door herm »

Hier wat tips om eerder van je depressie af te komen of sneller voorbij te laten gaan.

Vermijd zoveel mogelijk om te piekeren
Van piekeren wordt u alleen maar moe en somber, terwijl het niets oplost. Piekeren overkomt je. Het zijn indringende gedachten die door uw hoofd malen. Je kunt uzelf ook niet dwingen om er mee op te houden, want dat maakt het meestal nog erger. Realiseer u dat piekeren een manier is om te pijnlijke gedachten of gevoelens te vermijden. Bijvoorbeeld: gevoelens van krenking of gekwetstheid, van teleurstelling, schaamte, woede of verdriet. Dus verzet u niet tegen gedachten en gevoelens, laat ze er gewoon zijn en probeer intussen een van de volgende manieren om er minder last van te hebben: Een manier om het piekeren onder controle te krijgen is om de pijnlijke dingen onder ogen te zien en te verwerken. U zult de pijn toch moeten voelen! Het is beter om te huilen dan om te piekeren. Huilen klaart op, piekeren put uit. Rouwen en vervolgens een streep achter het verleden zetten is de beste manier om iets aan uw problemen te doen. Dat kost echter tijd. Een goede remedie tegen piekeren is bewust, opzettelijk, nadenken. Het verschil is dat u de beslissing neemt om na te denken en dat het niet iets is wat u overkomt. Plan elke dag een half uur op een rustig moment om na te denken over de onderwerpen die u bezig houden. Maak eventueel notities. Probeer beslissingen te nemen. Kan dat nog niet, spreek dan met uzelf een termijn af om er op terug te komen. Bijvoorbeeld: u kunt tegen uzelf zeggen dat u er nu niet uitkomt en dat u er over twee weken (of zonodig langer) nog eens over na zult denken. U kunt ook besluiten er met iemand over te gaan praten, er iets over te lezen of er hulp bij te vragen van een deskundige. Wat u nog meer kunt doen is uw aandacht afleiden van het piekeren door activiteiten, door u te ontspannen. Goed slapen, geen alcohol gebruiken en gezond eten (zie DEEL III van DEPRESSIE OVERWINNEN) verhoogt uw geestelijke weerstand.

Neem besluiten zonder meteen een oplossing te willen hebben
U kent waarschijnlijk dat machteloze gevoel wel dat men krijgt wanneer men iets wil terwijl men niet weet hoe het aantepakken. U bent dan even vergeten dat u iemand bent die iets kan leren en die al veel geleerd heeft. De kennis die u hebt is niet altijd meteen beschikbaar, maar moet eerst gemobiliseerd worden. Het belangrijkste is dat u weet wat u wilt en wat u nodig hebt. Geef uw wensen niet prijs alleen maar omdat u op dit moment niet weet hoe u kunt bereiken wat u wilt. Waar een wil is is een weg! Neem een besluit, dat is voldoende. Zeg tegen jezelf:"Ik wil (vul in wat je wilt) bereiken. Ik weet nog niet precies hoe, maar dat komt nog wel". Uzult na verloop van tijd merken dat u onbewust druk doende bent geweest om een antwoord te vinden of een oplossing.

U kunt uzelf een handje helpen door informatie over dat wat u wilt te verzamelen. Maak een plan en noteer dat ergens waar je het makkelijk kunt terugvinden. Bijvoorbeeld in een aparte file op uw computer. Voorbeelden van besluiten: Ik wil stoppen met roken/ met drinken. Ik wil minder onzeker zijn. Ik wil meer tijd voor mezelf. Ik wil niet meer snauwen tegen mijn kinderen of mijn partner. Ik wil rustiger en ontspannen leven. Ik wil minder bang zijn voor andere mensen. Ik wil tevreden zijn over mezelf. Ik wil verhuizen. Ik wil eindelijk gaan doen waar ik al lang zin in heb, namelijk....................

Een besluit moet wel een echt besluit zijn en niet een:"ik zou eigenlijk wel.." -besluit. Het kan zijn dat u iets wilt dat echt niet kan. Zoals een verloren geliefde terug willen hebben. Vervang die wens dan door een wens die realistischer is. Bijvoorbeeld door de wens om te leren het goed met jezelf te hebben.

ADVIES: Probeer nooit onoplosbare problemen op te lossen. Vaak lossen die zich vanzelf op wanneer u de oplosbare problemen hebt opgelost. Dus: begin eerst aan de oplosbare problemen.

Stap uit de slachtofferrol
Voel uzelf niet het hulpeloze slachtoffer van de omstandigheden. Zie uzelf als iemand die actief iets kan doen om uit de depressie of overspannenheid te komen. Kwaad worden is bijvoorbeeld al beter dan zich een slachtoffer voelen.

Probeer goed te eten en te drinken, ook als je weinig eetlust hebt
Het is erg belangrijk om er voor te zorgen dat u een goede lichamelijke conditie hebt. Depressief en/of overspannen zijn is vergelijkbaar met hard werken. U hebt dus een daarmee overeenstemmend dieet nodig (zie DEPRESSIE OVERWINNEN, DEEL III, eten en drinken, en NUTTIGE INFORMATIE EN TIPS op deze website). U hoeft niet veel te eten, als u maar gezond eet. Eet wat u lust. Neem bijvoorbeeld vloeibaar fruitontbijt o.i.d. wanneer u moeite heeft met eten. Eet vaker op de dag kleine beetjes. Vraag eventueel advies van een diëtist of van uw huisarts. Het kan soms zinnig zijn om wat extra vitamines en/of mineralen te slikken, zoals vitamine B6. Vermijd suiker, wit meel, cafeïne, nicotine, alcohol. Kunt u helemaal niet eten of hebt u last van oncontroleerbare eetbuien dan is het wijs om hulp te vragen via uw huisarts. Zie ook de website van Johan Bolhuis, Orthomoleculair arts over voeding, vitaminen en mineralen

Goed slapen is belangrijk
Voldoende goede slaap is om verschillende redenen belangrijk. U hebt de rust nodig, al is het alleen maar om even van uzelf verlost te zijn en niet te hoeven piekeren. En een goede slaap helpt om bepaalde dingen te verwerken. Een goede slaap moet lang genoeg duren. De slaapduur is voor ieder anders. Ongeveer acht uur goede slaap moet voldoende zijn. Slaap niet langer (af en toe mag wel) dat heeft meestal een negatief effect. Veel mensen kunnen met minder slaap toe. Als het niet, of slecht lukt om te slapen vraag dan een kortwerkend slaapmiddel aan uw huisarts. Gebruik een slaapmiddel niet langer dan twee weken. Eventueel kunt u eerst plantaardige middelen proberen die bij een drogist verkrijgbaar zijn. Ze hebben minder bijwerkingen dan de op recept verkrijgbare middelen. Een antidepressivum zoals prozac of seroxat heeft in principe ook een gunstige invloed op uw slaappatroon. Zie DEEL III van DEPRESSIE OVERWINNEN voor tips om beter te slapen

Probeer u te ontspannen
Ontspanning heeft meestal een heilzame invloed op lichaam en geest. U zult merken dat een van de voorwaarden om u te kunnen ontspannen is dat u zich losmaakt van de problemen waar u mee worstelde. Probeer ze voorlopig van u af te zetten. Laat het vinden van oplossingen aan het onbewuste deel van uw verstand over en richt u eerst op het beter worden. Ontspannen zijn maakt heel veel energie vrij voor de genezing. Gespannen zijn is als hard werken zonder iets te doen. Men wordt er doodmoe van. Gespannen zijn heeft een functie. U bent niet voor niets gespannen. Het is een vorm van zelfverdediging. Uw lichaam houdt op die manier moeilijke en pijnlijke gevoelens uit uw bewustzijn. Wanneer u ontspannen bent voelt u meer, maar dat kan soms erg verontrustend zijn. Wanneer u gespannen bent kun u niet veel voelen. Het is meestal beter om uw gevoel wel toe te laten, dan kunt u er iets mee. Het kan dus zijn dat wanneer u zich ontspant u zich eerst heel onrustig gaat voelen. Er kan dan van alles naar boven komen. Maar, u bent niet verplicht om iets met die gevoelens te doen. Het is goed dat ze er zijn, maar belast uzelf er niet mee. Zie gevoelens als een vorm van informatie over uzelf en uw omgeving op dit moment. Gevoelens hebben een tijdelijke betekenis, u zit er niet aan vast. De ene mens ontspant zich door nietsdoen, een ander ontspant zich makkelijker door actief te zijn. Ontspan u op de manier die het best bij u past. Hoe deed u het vroeger? Ging u lekker met een boek in de zon zitten of bent u meer iemand om te gaan tennissen of voetballen? Er zijn allerlei manieren om te leren jezelf beter te ontspannen. Zie DEEL III van DEPRESSIE OVERWINNEN: Houding, ademhaling,ontspanning.

DaisyS
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 nov 2008 19:45

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door DaisyS »

hallo,

k gebruik nu sinds 4 maand 20 mg paroxetine per dag tegen angstenI
Ik voel mij er veel beter mee. Kan terug dingen doen die ik vroeger niet kon. Maar nu heb ik sinds ongeveer een maand veel last van hoofdpijn en migraine. Heeft iemand hier soms nog ervaring mee?

Groetjes Daisy

herm
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 feb 2008 16:34

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door herm »

Hoi Daisy,

Dit hoort vast bij de bijwerkingen van dit medicijn en zal vanzelf weer verdwijnen.

Sterkte Herm.

Luka78nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jan 2009 21:23

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door Luka78nl »

Het kan inderdaad bij de bijwerkingen horen. Ik hoop voor je dat het snel af zal nemen. Weet uit eigen ervaring hoe irritant en beperkend hoofdpijn en migraine zijn.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Paroxetine. Aanbeveling?

Ongelezen bericht door jermen2 »

Het lijkt mij dat dit geen gewone bijwerking meer kan zijn als je het al vier maanden gebruikt.
Zou toch even langs de huisarts gaan, of je moet zelf al bekend zijn met migraine

groetjes geralda

Gesloten