LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Lucy-S
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:23

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Lucy-S »

trainer, Het is uitgekotst wordt en een belediging voor alle Amsterdammers die 3-hoog achter wonen

Klinkt t zelfde als die behaarde papegaai van jou die jij over zn vachtje streelt

YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door YvetteV »

@Diana

Ik heb alleen voorgelegd hoe het mij overkomt zo als ik naar die uitzending heb gekeken en dat ik geen uitspraken alleen maar veronderstelling
Bovendien ik geloof jullie wel maar ik zie het alleen heel anders dan jullie bij afstand van een dier ten opzichte van een opvang/asiel

Maar ik denk ook dat je ook mijn verhaal in twijfel brengt hoe ik als ik mijn vogel daarnaar toe zou brengen en mijn teksten uit zijn verband wordt gerukt

Diana-1
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 jan 2009 22:21

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Diana-1 »

@YvetteV,

Begrijp me alsjeblieft goed! Ik trek zeker niet je verhaal in twijfel.
Ieder heeft recht op zijn/haar mening. Maar begrijp ook dat ik wel voor mijzelf opkom, en hoe onze ervaring is met het NOP.
Daarom heb ik al eerder geschreven, dat we elkaar misschien verkeerd begrijpen. Misschien, als je de stukjes nog eens leest die ik geplaatst heb en waar jij in zijn algemeenheid op hebt gereageerd, je begrijpt hoe het over is gekomen.
Ik denk dat inmiddels nu wel duidelijk is hoe ik hierover denk, en het lijkt mij het verstandigste dat we het hierbij laten.

visstickII
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jan 2009 15:57

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door visstickII »

alsjeblieft Yvette,
wil je je laatste zin nog een keer lezen en aub vertalen zodat wij forumlezers ook begrijpen wat je wil schrijven??

YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door YvetteV »

Het ging erover hoe ik denk over het hele verhaal van het bellen als je papegaai komt te overlijden
Als ik iedere keer het reglement lees bij punt 15

jasper76
Berichten: 45
Lid geworden op: 12 jan 2009 18:57

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door jasper76 »

Een tijdje niet op dit forum geweest, veel moeten werken :( Net even bijgelezen.

Met name de bijdrage van trainer is echt geweldig *zeg ik sarcastisch*. Echt helemaal geweldig *nog sarastischer*, jammer dat we niet allemaal zoals trainer zijn *met een dikke knipoog*. Eigenlijk moeten we een kloonmachine uitvinden en cnog een paar miljoen trainers maken, de wereld zou er gelijk een stuk beter uit zien *zeg ik plassend in mijn broek van de lol*...

Wat een flauwekul, ik lijk nu wel een beetje op trainer :)

bourke
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:27

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door bourke »

@kelly,

ik heb er vogels bij die nu al leggen( parkieten) en dat zonder blok en eivoer, aangezien ik alleen maar pellets voer met fruit,

de papegaaien komen ook al wat in de stemming, ( 12 uur licht per dag) maar hebben nog geen blok ( op de lories na, want die slapen in het blok),

de meeste vogels worden wel agresiever in het voorjaar, en al helemaal als je er dan een vreemde bij doet

Carla-52
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2009 13:42

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Carla-52 »

Trainer, het zou me niks verbazen als jij degene bent die deze hele heisa hebt aangeslingerd tegen het NOP.... je zit zo te genieten!!!

Mensen please negeer hem nu echt.... observeer....

Lucy-S
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:23

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Lucy-S »

Carla52 ik ben het helemaal met je eens

OBSERVEER :?: en NEGEER :arrow:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door YvetteV »

@Carla

En ik denk ook zo over dat een hater die naar Radar heeft gestuurd rond deze hele kwestie
Tegelijkertijd denk ik ook wat bereik je daarmee om iemand of aantal mensen die iets verkeerds heeft gedaan om flink in de grond te boren

Carla-52
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2009 13:42

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Carla-52 »

Yvette, misschien om de aandacht van zichzelf af te halen...... denk maar goed na ;)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Henri42 »

Geplaatst op 22 Jan 2009 20:27 door Lucy-S
--------------------------------------------------------------------------------

Carla52 ik ben het helemaal met je eens OBSERVEER en NEGEER


Geplaatst op 22 Jan 2009 20:39 door YvetteV

-------------------------------------------------------------------------

@Carla

En ik denk ook zo over dat een hater die naar Radar heeft gestuurd rond deze hele kwestie
Tegelijkertijd denk ik ook wat bereik je daarmee om iemand of aantal mensen die iets verkeerds heeft gedaan om flink in de grond te boren

Geplaatst op 22 Jan 2009 20:42 door Carla-52

--------------------------------------------------------------------------------

Yvette, misschien om de aandacht van zichzelf af te halen...... denk maar goed na


Parrotlover Frans Patrick cs doen niets anders dan een doek over de foutieve handelingen te leggen, Carla schrijft zelf al :mensen die iets verkeerds gedaan hebben [22/i],


Lees ook de commerciele website van Jolanda ( Parrotlover) !!!!!
Laatst gewijzigd door Henri42 op 22 jan 2009 21:23, 2 keer totaal gewijzigd.

YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door YvetteV »

@Carla

Ik denk dat soort mensen totaal genegeerd moeten worden en als die figuur eens flinke ijskoude doche kan krijgen om in termen te spreken van een programma die bedrijven aanpakt

Lucy-S
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:23

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Lucy-S »

Henri42 zet je bril eens op, je haalt van alles door elkaar :roll:

perdu
Berichten: 47
Lid geworden op: 31 jul 2008 14:19

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door perdu »

Kunnen jullie niet een forum beginnen bij NOP ? Dit slaat nergens meer op :idea:

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ Henri42

[/quote]Parrotlover Frans Patrick cs doen niets anders dan een doek over de foutieve handelingen te leggen, Carla schrijft zelf al :mensen die iets verkeerds heeft gedaan ,

Wij leggen er geen doek overheen, dit is meteen weer zo'n opmerking van iemand die absoluut weer niet volgt waar het over gaat. Eerst willen ze openheid, nu die krijgen ze, en dan klaagt "het" daar weer over. Kun je het nog volgen of moet ik in braille typen?

Bij jou is niets goed dus kruip alsjeblieft weer onder je steen. En neem trainer mee.

YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door YvetteV »

@Patrick

Ik ben helemaal met je eens en je moet ook nog letterkunde gestudeerd hebben om zijn tekst te kunnen lezen

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ trainer

Wat je nu aan het doen bent is strafbaar !!!!

@ allemaal

Mensen reageer niet op deze lozer !!! Reageer niet op de e-mai links die hij plaatst en laat hem gewoon links liggen, wat een kwal zeg.
Laatst gewijzigd door Patrick en Sevda op 22 jan 2009 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

oma jenny
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 jan 2009 02:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door oma jenny »

Mensen mensen toch trap er toch niet in,
Denken jullie nou werkelijk dat dit email adres klopt! dat heeft die gewoon aan gemaakt voor hier
Stuur die jongen geen emaillll daar kickt die enkel op
Hij liegt met alles!!!!

Carla-52
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2009 13:42

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Carla-52 »

Oma Jenny, daar is ook een programma voor he? Zelfs ook nog van de tros... "Opgelicht" heet dat :lol:

Gesloten