ik gebruik het nu vanaf vorig jaar mei 75 mgr.vanwege een depressie
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
dit ging een tijdje goed,wel last van moe,lusteloos,geen libido,geen huilbuien meer.terwijl ik wel wil huilen,alles was en is om te huilen.
maargoed in november vond ik het slechter gaan,meer deressieve gevoelens .de psychiater heeft het verhoogd naar 150 mgr.geen resultaat ,nu opgehoogd naar 225 mgr.ik begin nu wel heel erg bang te worden,is de dosering niet te hoog,ze krijgen me toch niet rustig,al ben ik nu wel wat suffer aan het worden.de depressieve klachten zijn nog steeds niet weg,ik ben wel wat vlakker geworden,het kan me allemaal niet meer zo schelen.maar ik hoop toch niet dat de dosering nog een keer wordt opgehoogd,hebben jullie hier ervaring mee.ik wil toch nog wel meeleven in het gezinsleven,blijven werken,.het enige wat ik wil is rust en warmte.de psychiater en psycholoog vragen steeds wat ik wil ,omdat ik nog steeds mijn eigen grenzen overschrijdt.alles wat je tegen hun zegt ,wordt tegen je gebruikt.maar zo ervaar ik efexor een beetje ,ik mag er voorlopig niet mee stoppen.
ik ben sinds het gebruik niet aangekomen,ook niet afgevallen,ik sport ondanks alles wel zoveelmogelijk,ondanks de net beginnende hernia.