LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stuntkraker

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Richardk71

stuntkraker

Ongelezen bericht door Richardk71 »

Via de website van “stuntkraker.nl” heb ik een mobiele telefoon in combinatie met een Telfort abonnement besteld. Op de site stond vermeld dat het een abonnement zou zijn van
230 min/sms per maand met een korting van 50%. Dit zou neer komen op een bedrag van €12,50 per maand. Meteen deze aanbieding besteld met een Samsung U900 soul. Na ongeveer anderhalve week alles heel keurig thuis geleverd gekregen. Helemaal niets aan de hand. Nu komt het echter. Na een korte tijd heb ik me geregistreerd op de site van Telfort. Hierdoor kreeg ik ook inzicht in mijn factuur en abonnement.
Daar blijkt nu dus het probleem te zitten. Ten tijde van mijn bestelling stond er op de site van stuntkraker dat ik dus 230 min/sms zou krijgen. Nu lees ik in mijn persoonlijke instellingen (bij telfort) dat ik dus een abonnement heb van alleen maar 230 min en daarboven nog eens een sms 30 bundel voor €3,50. Ik gezocht op mijn contract, die in mijn pakket zat vanaf de stuntkraker, daar staat dat ik een contract heb van alleen maar 230 min (dus zonder de 230 sms-jes en zonder de sms 30 bundel).
Toen ik dit verschil opmerkte direct weer op de site van stuntkraker gekeken. Daar staat dus nu vermeld dat ze een aanbieding hebben met een abonnement van Telfort met alleen maar 230 belminuten, dus zonder de sms-jes.
Gebeld met klantenservice van telfort. Deze zeggen niets te kunnen doen en dat ik contact moet hebben met stuntkraker, wel hebben ze aangegeven dat er meer klachten zijn binnen gekomen.
Mijn vraag is dus. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik zit dus nu met drie verhalen. De allereerste beloofde aanbieding van 230 min/sms. In contract van stuntkraker staan alleen de 230 min. En op de site van telfort blijk ik een contract te hebben van 230 min en daarnaast nog een sms 30 bundel.
Voor mij is dit niet acceptabel. Ik heb gekozen voor de 230 min/sms. Nu blijk ik een totaal ander abonnement te hebben, namelijk 230 min en een sms30 bundel. Ik denk erover om op basis hiervan mijn contract te laten ontbinden. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit mogelijk?

alfatrion

Re: stuntkraker

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik vind "230 min/sms" eigenlijk wat te vaag, dus ik zou zeggen dat je dit zelf iets actiever op onderzoek had moeten gaan. Daarom geef je geen goede kansen om de overeenkomst te ontbinden.

Richardk71

Mijn vraag is ook niet om alleen op basis hiervan ontbinding aan te vragen. Het gaat erom dat ik dus nu eigenlijk 3 verschillende bundels toegezegd heb gekregen. Feit is dat op het contract, dat bij de telefoon in zat, stond dat het een abonnement zou zijn met 230 minuten. En bij registratie bij Telfort blijk ik een contract van 230 belminuten plus nog eens een bundel van 30 sms-jes te hebben. En dit terwijl er geadverteerd werd met een bundel van 230 min/sms.

MarcelW2

Ongelezen bericht door MarcelW2 »

Beste Richard,
Ik heb exact dezelfde ervaring met Stuntkraker. Na een lange speurtocht langs alle telecomaanbieders viel mijn keus op de aanbieding van Stuntkraker. De informatie op de website van Stuntkraker bevatte een zeer sumiere informatie over het abonnement. De website van Telfort vermeld het abonnement niet eens. Ik heb derhalve kontakt opgenomen met Stuntkraker. Daar werd mij bevestigd dat het abonnement bestond uit 230 belminuten of sms-jes voor € 12,50 per maand. Ik heb expliciet gevraagd of 230 sms-jes van het maandelijkse tegoed werden afgeschreven. Dit werd door Stuntkraker bevestigd. Juist omdat ik deze telefoon voor mijn 12-jarige zoon heb aangeschaft ging mijn voorkeur uit naar een dergelijk abonnement.
Er blijken nu echter extra maandelijkse kosten in rekening te zijn gebracht. De specificatie van de factuur wijst uit dat dit sms-jes zijn die tegen het reguliere tarief in rekening zijn gebracht. De bundel blijkt nagenoeg niet gebruikt.
De website van Stuntkraker blijkt ondertussen te zijn aangepast en vermeld nu wel duidelijk dat het enkel om 230 belminuten gaat. Men is dus slimmer geworden bij Stuntkraker.
Ik vind dat Telfort/Stuntkraker verwijtbaar tekort is geschoten in haar informatieplicht. Word vervolgd....

Richardk71

Hallo Marcel,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb inmiddels zelf ook al een klacht ingedient bij Telfort. Ook heb ik een mail gestuurd naar stuntkraker met het verzoek contact met mij op te nemen. Deze zijn helaas alleen maar via de mail te bereiken. Liever had ik ze gebeld. Voorlopig heb ik nog niets van stuntkraker gehoord. Heb ook e.e.a. voorgelegd aan consuwijzer. Hoop daar binnenkort iets van te horen. Heb jij ook al verdere stappen ondernomen en al een succes of oplossing gevonden?

linda67

Ongelezen bericht door linda67 »

Hoi allemaal
OOk hier hebben ze mij bedonderd.
Ik had de telefoon afgesloten voor mijn zoon van 25 euro voor 12,50 per maand (ook bij stuntkraker).
Ik vond de factuur erg hoog dus heb vandaag dus ook met Telfort gebeld, en kreeg dus ook te horen dat Stuntkraker de korting niet heeft doorgegeven aan Telfort en ook een sms bundel heeft gerekend terwijl ik dit niet aangegeven heb, maar wel voor moet betalen.
Erg triest voor een jongen die morgen 15 jaar word en nu een hoge rekening :cry: heeft door een misleidende fout van Stuntkraker/Telfort .
Wie weet hier raad op , weet het ff niet meer .
Vind dit erg misleidend allemaal, heb ook via stuntkraker een mail gestuurd, maar verwacht er heel weinig van
Iemand al een oplossing :?:

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik vind "230 min/sms" eigenlijk wat te vaag, dus ik zou zeggen dat je dit zelf iets actiever op onderzoek had moeten gaan. Daarom geef je geen goede kansen om de overeenkomst te ontbinden.
Op wat voor manier vind je dit vaag? Duidelijker kan bijna niet, naar mijn idee.

linda67

fbroecks

Ongelezen bericht door fbroecks »

Is er nog iemand die nieuws heeft omtrent de gedupeerden van stuntkraker.
Ik ben zelf ook een van de gedupeerden

vanwestenheteren

Ongelezen bericht door vanwestenheteren »

Ook ik sloot dit SMS abonnement af voor mijn dochter.
De eerste factuur was gelijk al bijna 100 euro door de dure SMSjes, die niet uit de bundel betaald worden. Daar had je een Samsung Soul voor kunnen kopen met een goedkoop abonnement.
Ik heb vooraf zeker drie keer telefonisch contact gehad met de verkoopafdeling van Stuntkraker en kreeg steeds bevestigd dat 1 SMS verrekend zou worden als 1 belminuut.
Toen bij levering geen SMS in het contract van Telfort bleek te staan, ging ik er vanuit dat dat niet hoefde, want 1 SMS staat gelijk aan 1 belminuut, een aparte SMS bundel is niet nodig was mij verzekerd.

Helaas vindt de consumentenbond het aantal klachten te klein voor actie. Ik hoop dat Radar wel iets voor ons kan doen, desnoods ontbinden.

linda67

Het is bij mij bijna opgelost, heb bericht terug van Telfort.
Misschien een idee om alle naar Telfort te mailen :!: :!:
Blijf net zolang mailen totdat het 100% in orde is :twisted: :twisted:

Volgens ons systeem heeft u op dit moment een belbundel abonnement van 230 minuten, met een sms bundel van 30 smsjes.
Voor deze belbundel betaald u 12,50 euro per maand. Voor de sms bundel betaald u 3,50 euro per maand.

De korting op uw belbundel is dus inmiddels goed in het systeem gezet. Echter is de korting niet op uw factuur aangegeven, onze excuses hiervoor.
Wij hebben hiervoor een rekeningklacht aangemaakt. Deze rekening klacht wordt behandeld door de klachten afdeling.
De klachten afdeling zal de korting voortaan goed op uw facturen aangeven, en het teveel betaalde bedrag laten crediteren.

Wat betreft de sms bundel.. U dient op uw contract na te kijken of hier wel of geen sms bundel bij staat vermeld.
Wanneer hier geen sms bundel bij staat vermeld, maar wel in ons systeem, staat dit verkeerd in het systeem.
U dient uw contract dan via de post op te sturen, zodat we dit kunnen nakijken.

U kunt het contract naar het volgende adres sturen:
Klantenservice van Telfort
t.a.v administratie
Postbus 512
2400AM Alphen a/d Rijn

Verder kunt u er ook voor kiezen om de sms bundel eventueel op te zeggen. Echter dient u er dan wel rekening mee te houden, dat Telfort hiermee een opzegtermijn van 3 maanden hanteert.
Mocht er op uw contract ook staan aangegeven dat u een sms bundel heeft, dan dient u contact op te nemen met Stuntkraker.
Stuntkraker heeft namelijk dan het contract verkeerd aangesloten en hiervoor zullen zij het bedrag moeten laten crediteren.
Wij vinden het erg vervelend voor u dat het mis is gegaan met het aansluiten hiervan en hopen ook dat dit opgelost kan worden.
Op de volgende rekening ontvangt u in ieder geval van ons het bedrag terug, van wat u deze maand teveel heeft betaald aan abonnementskosten. Ook wordt er op de volgende rekening de abonnementskosten juist in rekening gebracht.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,

Jet
Telfort B.V.

simone1308

Ongelezen bericht door simone1308 »

Ik heb bij Stuntkraker (via een advertentie in de Televizier) een telefoon voor mijn zoon besteld met abonnement van Telfort. Verjaardagskado, net zoals de meeste hier voor 12,50 - 230 min. Na 2 weken viel de Nokia 6500 zomaar uit als hij een filmpje wilde afspelen. Zijn geluid was ook direct niet meer om aan te horen, alsof de telefoon "schor" was. (en de Nokia is NIET gevallen) Ik heb direct gebeld, krijg een dame van één of ander callcenter die mij niet echt verder kan helpen maar mij vriendelijk verwijst naar Telfort. Zo gezegd, zo gedaan. Ik naar een Telfort winkel in Amsterdam Noord. De "dame" die mij daar hielp zei dat de telefoon niet bij Telfort vandaan kwam, waarop ik zei, maar ik heb wel een abonnement bij jullie afgesloten met aanschaf van dit toestel. Waarop er bij mij meteen de gedachte door mijn hoofd schoot "Dus wel iedere maand incasseren maar geen service verlenen"? Zij kon (wilde?) mij niet helpen. Ik opnieuw Stuntkraker gebeld en gevraagd of ik iemand aan de telefoon kon krijgen die mij daadwerkelijk kon helpen. Dit was niet mogelijk. Wat ik wel kon doen was een email sturen naar Stunkraker.nl/contact, zo zei de callcenter medewerker. Ook goed, ik een mail geschreven. Uiteindelijk heb ik 3x een mail gestuurd, 4x gebeld (callcenter maakte er een melding van voor Stuntkraker) en nooit een reactie terug gehad. Naar veel doorvragen heb ik het toestel opgestuurd naar een adres in Den Bosch ter reparatie op aanraden van weer een callcenter medewerker van Stuntkraker. Krijg ik het toestel na 10 dagen retour met een brief dat zij mij niet konden helpen en dat ik het weer ergens anders naar toe moest sturen. Ik ben er maar mee opgehouden maar zeer teleurgesteld in deze manier van verkopen/zaken doen. Heb zelfs nog 2x een mail naar Telfort gestuurd maar ook daar nooit een reactie op gehad. Mijn zoon heeft nog steeds een telefoon die het niet goed doet... jammer... helemaal omdat ik het voor zijn verjaardag heb gekocht en niet meer van het abonnement af kan komen.. want dat zou ik het liefst doen.. Wat moet ik nu? Help!

Simone..

boosboos

Ongelezen bericht door boosboos »

Het staat er allemaal wel, maar onder een dubbel uitklapmenu! Wel gemeen ja.
Rechts staat INFO, dan
>TELFORT 230 abo
>BEZORGING
>OVERSTAPPEN
Onder ieder kopje moet je dus twee keer op een pijltje klikken om ook het onderste deel info te zien.

stuntkraker heeft een topaanbieding voor jou. Je ontvangt gratis de LG Cookie in combinatie met Telfort 230 belminuten voor slechts €12,50 per maand. Normaal kost dit abonnement €25,- maar via Stuntkraker krijg je exclusief 50% korting gedurende 24 maanden. Dat is €300 goedkoper ! Dus leuker.

Met Telfort Belbundel bel je tegen uitzonderlijk lage minuutprijzen. Bovendien maakt Telfort gebruik van het hoogwaardige KPN-netwerk. Telfort biedt daarmee de beste keuze in prijs en kwaliteit.

Met een Telfort Belbundel heb je per maand een vast aantal minuten, die twee maanden geldig blijven. Je betaalt geen starttarief en kan je huidige 06-nummer makkelijk meenemen naar Telfort. Je betaalt geen aansluitkosten en de bezorging is gratis.

Je ontvangt met deze actie een maandelijkse bundel met 230 gratis minuten. Als je veel sms verstuurt kun je later via Telfort ook nog je standaard sms tarief (25 ct per bericht) omzetten in een voordeligere sms-bundel. Een mms kost 30 cent per bericht, de grootte van het bericht maakt niet uit. Internet op je mobiel voor 50 cent per 100 kb (staat gelijk aan het bekijken van enkele internetpagina's)

------------
Lees trouwens ook de veelgestelde vragen(FAQ). Hier staat bijv:
Je hebt het recht de koop te ontbinden binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling. Dit kan alleen door het aangetekend terugsturen van het product . Dit recht vervalt als je binnen deze periode gebruik hebt gemaakt van de diensten van Telfort. Daarnaast moet de verpakking ongeopend zijn en het zegel van de simkaart niet verbroken.

Dit laatste gedeelte staat dan weer niet zo precies onder CONTACT.

------------
En de DISCLAIMER doet eigenlijk al het voorgaande weer teniet:

Uitsluiting aansprakelijkheid
Hoewel de informatie op deze website met uiterste zorg is samengesteld en Stuntkraker.nl deze informatie steeds zo actueel, volledig en nauwkeurig mogelijk tracht te houden, kunnen aan deze website geen rechten worden ontleend. Tarieven en voorwaarden kunnen aan verandering onderhevig zijn. De gebruiker stemt toe Stuntkraker.nl dan ook niet aansprakelijk te stellen voor eventueel negatieve gevolgen door het gebruik hiervan.

Auteursrechten en intellectuele eigendomsrechten
Alle auteursrechten en andere intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de inhoud en de vormgeving van deze website komen toe aan Stuntkraker of aan haar licentiegevers en worden uitdrukkelijk voorbehouden

Informatie van derden
Stuntkraker is niet verantwoordelijk voor de inhoud en/of juistheid van de op deze website of www.stuntkraker.nl door derden geplaatste teksten afbeeldingen of hyperlinks.

Alle genoemde prijzen onder voorbehoud.

------------

Totdat ik dit laatste las was ik ook van plan er te bestellen. Het wordt hoog tijd dat de overheid iets gaat doen aan dit soort belachelijke INTERNET-JURIDISCHE OMSLUIPERIJ!

Maar wat ik me toch wel afvraag:
ZIJN ER OOK MENSEN MET GOEDE ERVARINGEN?

boosboos

Ongelezen bericht door boosboos »

ps: als mensen nog op zoek zijn naar meerdere contactmogelijkheden (of een baan bij Stuntkraker :oops: ):
Ze lijken gekoppeld aan Brands2C:
http://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=640176

Zeer opvallend in deze vacature:
Standplaats: (tijdelijk) Den Bosch :shock:

Degene die hierop serieus solliciteert kom ik persoonlijk in elkaar tremmen. Tenzij je het bedrijf (en daarmee weer een stukje wereld) beter/eerlijker kunt maken.

Miep-aniet

Ongelezen bericht door Miep-aniet »

:( Hoi
Ik had voor mijn zoon ook een abonnement van 230 min-230 sms afgesloten bij Stuntkraker en de provider Telfort.
Ik ben ondertussen flink aan het mailen met Stuntkraker. Ik heb voor wie het nodig heeft een afbeelding van de destijds zijnde aanbieding waar duidelijk opstaat 230 min-230 sms.
groeten Aniet

christao

Ongelezen bericht door christao »

Hoi Aniet,
Ik loop ook tegen hetzelfde probleem aan. heb inderdaad ook uitdrukkelijk gebeld met stuntkraker met de vraag of sms inbegrepen zat en ook mij werd dit verzekerd. 1 sms-1belminuut. ik heb nu maandelijks een rekening van meer dan 20 euro. Teven krijg ik ongevraagde premiumsms-jes t.w.v 50 per stuk waar ik niet om gevraagd had. Afzender telffort, maar als je dit navraagt geven ze aan dat dit via een ander bedrijf gaat en dat je dat via via zelf maar moet afmelden.
Ben nu ook aan het bellen met stuntkraker maar die afbeelding zou wel erg handig zijn.
Zou ik die van je kunnen krijgen?

Groetjes Christa.

MarcelW2

Ongelezen bericht door MarcelW2 »

telfort heeft mij verzocht de klacht op papier te zetten. Hierop volgde een voorstel van telfort dat mij een sms-bundel werd aangeboden. Wel erkende telfort dat bij de eerste advertenties van Stuntkraker de benodigde informatie ontbrak.
Ik heb vervolgens een tegenvoorstel gedaan waarmee zij hebben ingestemd. De ten onrechte in rekening gebrachte kosten worden bovendien gecrediteerd!
Telfort heeft mij de volgende oplossing geboden:
Telfort 230 abonnement is omgezet in Telfort 150 Belminuten tegen een maandelijks tarief van € 9,45 en een sms bundel van 100 sms-jes tegen een tarief van € 1,98. Alles bij elkaar dus € 11,43.

Al met al prima opgelost door Telfort. Compliment is dan ook op zijn plaats.

Groeten,

marcel

linda67

Ook hier de complimenten voor Telfort.
Ik kreeg dinsdag een brief van Telfort dat het een en ander was fout gegaan bij Stuntkraker.
Het teveel betaalde abonnements geld word in de volgende maanden verrekend .

Dus het blijkt wel weer dat veel mailen wel helpt, zijn er nog mensen die willen mailen hier het emailadres van Telfort klantenservice

[email protected]

Miep-aniet

Ongelezen bericht door Miep-aniet »

Hoi Crista
Geef even je mailadres door dan zal ik de afbeelding naar je mailen.
Ik ben met de eerste rekening opgezadeld van 116 euro. Mijn zoon had zich mooi aan de 230 sms gehouden, maar ik werd dus opscheept met de rekening die de sms niet verrekende in de 230 minuten en sms.
Ik ben in onderhandeling met Telfort. Laat het reseltaat nog weten. Mvg Aniet
Kun je me niet mailen dan vraag ik even aan mijn dochter of ze hem op photobucket ofzo kan zetten.

element

Ongelezen bericht door element »

ik wil via stuntkraker een LG cookie bestellen met een telfort 230 bel min voor 12.50 in de maand. ik lees dat er verschillende klachten zijn maar wat krijg je nu precies?

het is toch mogelijk op via de site van telfort een sms bundel te kopen bovenop het maandlijks bedrag van 12.50?

mvg Laurens

Gesloten