LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lay’s Zonnebloemrace - JOIN THE JOY SPEL !!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nukke

Lay’s Zonnebloemrace - JOIN THE JOY SPEL !!!

Ongelezen bericht door nukke »

Er is nog al wat te winnen bij LAYS, liefst 10 Arke waardebonnen t.w.v € 1500,- per week en het houd in, dat je 6x per adres mag winnen.

Helaas zijn de scores extreem hoog en zonder hulpmiddel is die score onmogelijk te halen. Heb contact gehad met LAYS en ze weten er van, dat er valsgespeeld wordt, maar helaas doen ze er niets aan.
Dus de lui die de weg weten, hoe dit spel te spelen of te wel te manipuleren, komen wekelijks als winnaars uit de bus.

Helaas gebeurd dat wel vaker met 'n Flash - Game, omdat ze niet goed voor de hack of cheat beveiligd zijn.

Voor mij heeft LAYS afgedaan, dat ze de prijzen maar mooi uitkeren aan lui die oneerlijk aan de scores komen.

D1RK

Re: Lay’s Zonnebloemrace - JOIN THE JOY SPEL !!!

Ongelezen bericht door D1RK »

Als U het wilt opnemen tegen Hackers en ervaren spel computers spelers zoals ik....

Een tevreden winnaar!
Verder is dit reclame en dan krijg je dit, mag niet teveel kosten en moet veel klanten opleveren en dan zijn wij Hackers net iets slimmer.

Ik sta er dus onder 2 namen als winnaar vermeld!
D!RK ontbreekt dus in dit lijstje!

nukke

Re: Lay’s Zonnebloemrace - JOIN THE JOY SPEL !!!

Ongelezen bericht door nukke »

Droom lekker verder.

Gesloten