| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TEK TVshop
-
Hypatia_01
TEK TVshop
TEK TVshop verschijnt meestal op iedere ochtend om 10.00 uur op TV NET5.
Interessante webwinkel,maar ik vraag me af of die webwinkel wel erg betrouwbaar is?
Ik zie nergens een logo...bijvoorbeeld: thuiswinkel Waarborg of zo iets. Ook nergens in het register van Kamer van Koophandel Nederland vinden.
Als die webwinkel geen logo of zoiets heeft,vraag ik me af....waarom wordt toch TEK TVshop op TV NET5/SBS6 geplaatst?
Interessante webwinkel,maar ik vraag me af of die webwinkel wel erg betrouwbaar is?
Ik zie nergens een logo...bijvoorbeeld: thuiswinkel Waarborg of zo iets. Ook nergens in het register van Kamer van Koophandel Nederland vinden.
Als die webwinkel geen logo of zoiets heeft,vraag ik me af....waarom wordt toch TEK TVshop op TV NET5/SBS6 geplaatst?
Laatst gewijzigd door Hypatia_01 op 11 dec 2008 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ondernemer-
Re: TEK TVshop
U had al een onderwerp hierover.
Hallo,
Het is op eigen risico als je wat besteld!
Er zijn geen berichten dat mensen hun geld bij een retourzending!
Eerder mensen die hun geld niet terugkrijgen.
Ook is TEK TVShop niet aangemeld bij de Geschillen Commissie dus daar kan je ook niet terecht als je het bedrag niet terug krijgt.
Met Rechtsbijstand wordt ook een probleem want het bedrag moet tenminste een bedrag boven de 220,- als gedupeerde, wil je een advokaat toegewezen krijgen.
Met een laag inkomen kan je misschien wel een prodeo-advokaat krijgen,
tel.0900-8020 jur.loket.
TEK TVSHOP zal heus wel op de hoogte zijn waar mensen allemaal TEGEN aan lopen!!als ze hun geld niet terugkrijgen (van hun)en daar maken ze gebruik van.
Ze reageren gewoon niet meer.
Want wie heeft er nou zin in al die rompslomp,??
en dat weet TEK TVShop natuurlijk ook!
Het tel. 0900-3344772 daar kom altijd in de wacht, dus wat moet je dan doen???
Je hebt geen poot om op te staan, ja aangifte bij de politie en zeggen dat je het een vorm van diefstal vind?!
grtjs.M
Het is op eigen risico als je wat besteld!
Er zijn geen berichten dat mensen hun geld bij een retourzending!
Eerder mensen die hun geld niet terugkrijgen.
Ook is TEK TVShop niet aangemeld bij de Geschillen Commissie dus daar kan je ook niet terecht als je het bedrag niet terug krijgt.
Met Rechtsbijstand wordt ook een probleem want het bedrag moet tenminste een bedrag boven de 220,- als gedupeerde, wil je een advokaat toegewezen krijgen.
Met een laag inkomen kan je misschien wel een prodeo-advokaat krijgen,
tel.0900-8020 jur.loket.
TEK TVSHOP zal heus wel op de hoogte zijn waar mensen allemaal TEGEN aan lopen!!als ze hun geld niet terugkrijgen (van hun)en daar maken ze gebruik van.
Ze reageren gewoon niet meer.
Want wie heeft er nou zin in al die rompslomp,??
en dat weet TEK TVShop natuurlijk ook!
Het tel. 0900-3344772 daar kom altijd in de wacht, dus wat moet je dan doen???
Je hebt geen poot om op te staan, ja aangifte bij de politie en zeggen dat je het een vorm van diefstal vind?!
grtjs.M
-
Hypatia_01
Bij de KvK heb ik er naar goed geïnformeerd over de betreffende adres:
TEK Distriburion
Postbus 404
4560 AK Hulst.
Deze betreffende adres bestaat het wel,maar er bevatte geen bedrijfsnaam TEK Distrubution en ook niet nergens bij de kamer van Koophandel ingeschreven. ook niet bij de KvK in Hulst.
Ik zou zeggen dat het bedrijfje in Nederland niet bestond.
Telefoonnummer: 0900 - 3344772 is onvindbaar en wellicht dit nummer ook niet bestond. Die 0900 - 3344772 bestaat niet in Nederland!
Blijft verder speuren en nu naar het buitenland opsporen!
TEK Distriburion
Postbus 404
4560 AK Hulst.
Deze betreffende adres bestaat het wel,maar er bevatte geen bedrijfsnaam TEK Distrubution en ook niet nergens bij de kamer van Koophandel ingeschreven. ook niet bij de KvK in Hulst.
Ik zou zeggen dat het bedrijfje in Nederland niet bestond.
Telefoonnummer: 0900 - 3344772 is onvindbaar en wellicht dit nummer ook niet bestond. Die 0900 - 3344772 bestaat niet in Nederland!
Blijft verder speuren en nu naar het buitenland opsporen!
Ga niets bestellen bij hun. Ik ben al sinds November 2008 bezig geld terug te ontvangen van een terug gestuurd pakket.
Zelfs na 2 emails en een aangetekende brief heb ik niets terug.
Ik heb zelfs de afdeling fraude van de bank ingeschakeld.
Ze hebben alleen een postbusnummer dus je kunt nergens verhaal halen en de klantenservice kost 0,30 eurocent per inuut met een maximum van 15 euro, dus je begrijpt wel dat je lang aan de lijn zit.
Zelfs na 2 emails en een aangetekende brief heb ik niets terug.
Ik heb zelfs de afdeling fraude van de bank ingeschakeld.
Ze hebben alleen een postbusnummer dus je kunt nergens verhaal halen en de klantenservice kost 0,30 eurocent per inuut met een maximum van 15 euro, dus je begrijpt wel dat je lang aan de lijn zit.
-
gravedigger
Dus wel deelijk een inschrijving KvK.TEKTVSHOP is een uitgave van Tek Distribution N.V. die zijn maatschappelijke zetel heeft te : L-2453 Luxembourg, rue Eugène Ruppert n° 5 ( handelsregisternummer : 0477.184.471 ).
-
Hypatia_01
Ik bedank jullie voor info, Ik wacht nog even met mijn geduld. Als er niet goed uitgekomen is,dan zal ik met de gezamenlijke klachten naar een advocaat inschakelen om een schadevergoeding van TV-Net5 en RTL 5 te eisen. Misschien via Oplichterij TrosRadar bemiddelen. Maar,het is nu nog niet zo ver.
-
Hypatia_01
TEKTVSHOP heeft mij de bestelde goederen voortreffelijk bij mij thuis keurig afgeleverd. Er was niets aan de hand en ik was te veel ongeduld.
Omdat de afleveringstermijn onder de St. Nicolaas - en Kerstfeest wat te lang geduurd waren.
Ik sluit hierbij verder discussie bij TosRadar af.
Bedankt voor alles.
Omdat de afleveringstermijn onder de St. Nicolaas - en Kerstfeest wat te lang geduurd waren.
Ik sluit hierbij verder discussie bij TosRadar af.
Bedankt voor alles.
-
Henkklaassen
Na ongeveer een week geleden een zeer kritisch stuk te hebben geschreven over TEKTVshop, dit naar aanleiding van mijn ervaring met de oplichterspraktijken van TEKTVshop, heeft TRosradar dit blijkbaar nogal vroegtijdig verwijderd. Zeker aandelen in dat bedrijf.
Inmiddels kan ik U allen mededelen dat ik mijn bedrag van € 160,- heb terug gevangen van VisaCardservices en dat deze organistatie het gaat verhalen op TEKTVshop. Wellicht wordt het tijd dat de organisaties zoals VisaCard geen betalingen aan TEKTVshop meer toestaan. Ik denk dat dit zal bijdragen aan een vermindering van mensen die nu nog worden opgelicht.
Inmiddels kan ik U allen mededelen dat ik mijn bedrag van € 160,- heb terug gevangen van VisaCardservices en dat deze organistatie het gaat verhalen op TEKTVshop. Wellicht wordt het tijd dat de organisaties zoals VisaCard geen betalingen aan TEKTVshop meer toestaan. Ik denk dat dit zal bijdragen aan een vermindering van mensen die nu nog worden opgelicht.