LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fiets gestolen

Andere onderwerpen over auto en vervoer
yep1
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2008 13:47

fiets gestolen

Ongelezen bericht door yep1 »

Op 29sept 2008 is mijn fiets gestolen uit een bewaakte fietsenstalling op school in Terneuzen
De fiets is echter ontvreemd doormiddels van de originele fietssleutel.
Type: gazelle orange T7, kleur: paars/grijs damesfiets.
De fiets is voorzien van een chip.

Deze chip is mijn enige kans om mijn fiets terug te krijgen, maar tot mijn verbazing hoor ik dat de politiekorpsen niet uitgerust zijn met de scanners om deze chips te lezen.
De fietsverzekering niet uitbetaalt omdat ik niet meer de twee originele sleutels heb.
De met camerabewaakte fietsenstalling de beelden zo slecht zijn, dat je een damesfiets niet kan onderscheiden van een herenfiets.

Hoe krijg ik mijn fiets terwaarde van 800 euro!!! Terug.

Scholen uitrusten met scanners, alle politiekorpsen voorzien van scanners
De fietsdiefstalverzekeringen???? Hebben we niet meer nodig, die hebben naar mijn inziens hun zakken genoeg gevuld .

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: fiets gestolen

Ongelezen bericht door D1RK »

Als in de voorwaarden staat;
2 orginele sleutels inleveren...
dus helaas.....

Ik heb een imitatie sleutel omdat er 3 personen gebruik van maken, en als je de sleutel kwijt was mag je met toestemming verzekering als je tijdig melde er een bij laten maken, en anders niet!

Lees voor je een verzekering sluit eerst de lastig leesbare kleine letters!

leks20
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2009 22:02

Re: fiets gestolen

Ongelezen bericht door leks20 »

Het was geen orginele sleutel.... Er zijn veel lopers in omloop. Daar krijg je ieder slot (uit de betreffende serie) zo mee open.

Je had zelf moeten zorgen voor 2 sleuteld.

Kan je de bewaker niet aansprakelijk stellen?

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: fiets gestolen

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik vermoed dat iemand de sleutel heeft gestolen en de fiets enkele minuten later.

Dus de dief zou een bekende op school moeten zijn!

Heeft U al op marktplaats of bij speurders gezocht?

Vraag de beelden van de beveiliging en kijk of je vermoedelijk daders kunt herkennen.

Gesloten