LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sebje-80

T-Mobile service

Ongelezen bericht door Sebje-80 »

Hoi,

ik heb op 3 januari 2009 een nieuw mobiel gehaalt bij T-mobile Shop in eindhoven (rechtestraat).

Echter bij thuis komst bleek na 2 dagen het display niet meer te werken. direct klantenservice gebelt en die rade mij aan om terug te gaan naar shop, omdat het binnen 8 dagen was. Dus wij vrijdags 9 januari weer terug naar eindhoven, speciaal daarvoor. In de shop werd verteld dat het toestel opgestuurd moest worden dat was de normale procedure. Ondanks dat onder de bon staat dat het binnen 8 dagen geruild mag worden en volgens klantenservice zou ik direct een nieuwe toestel mee krijgen, echter niet het geval.

Echter valt er in eens een offerte voor de reparatie in de bus van 107,93 omdat het toestel val/drukschade zou hebben.
Dit kan echt niet omdat het gewoon de hele tijd in de doos in de kast heeft gelegen. Het is alleen aangeweest om contacten te instaleren en verder was het nog niet nodig geweest. Weer contact met Aftersales t-mobile opgenomen en die heeft mij verteld dat de shop manager contact met mij ging opnemen op maandag. Niks gehoord!!

Je wordt gewoon bij t-mobile van de kast naar de muur gestuurd en niemand kan je iets vertellen wat je moet doen om toch aanspraak op garantie te hebben. Ik heb niet eens met het toestel 1 gesprek kunnen voeren, met display zichtbaar. Het toestel is nog altijd bij Solid Vision.

Wie heeft hier ervaring mee? of wie kan mij helpen? ik zou nu 2 jaar met de defekt toestel moeten bellen

gerbou

Re: T-Mobile service

Ongelezen bericht door gerbou »

Hallo, ik ben benieuwd of er net als ik nog meer mensen zijn die hun mobiele telefoon binnen de garantie termijn inleveren met een mankement en vervolgens naar een aantal weken bericht krijgen dat hun mobiel total loss is ivm val-stoot-druk of vochtschade en dan maar een nieuwe aan moeten schaffen.Dit heb ik namelijk te horen gekregen (het reparatie bedrijf was Solid Vision en werkte in opdracht van T-Mobile).Standaart procedure van T-mobile is om in geval van een second opinion de mobiel terug te sturen naar hetzelfde bedrijf (Solid Vision),de uitslag laat zich dan natuurlijk wel raden. Een second opinion bij een ander bedrijf (Nokia servicepoint) wees uit dat er geen sprake was van val-stoot-druk of vochtschade maar het betrof namelijk een productiefout. Na mijn idee komt dit alles doordat ik bij inlevering van het toestel voor reparatie duidelijk heb aangegeven en op de bon heb laten zetten dat ik alleen genoegen neem met mijn gerepareerde toestel of een gelijkwaardig nieuw toestel en dus niet met een SWAP-toestel (oftewel een gereviseerd toestel wat ooit van een ander is geweest)
Ik vraag mij dus af hoeveel mensen op deze manier bedondert/opgelicht zijn door het reparatie bedrijf/aanbieder.(Solid Vision-T-MOBILE)
Laat je niet afschepen door T-MOBILE zij handelen volgens hun eigen regels en niet volgens de wet. Neem contact op met het Juridisch loket (09008020) heb ik ook gedaan. Het wordt tijd om deze praktijken aan te pakken.

Razend

Ongelezen bericht door Razend »

hoi,
ik had 1 nieuw abonnement afgesloten met toestel. dat toestel werkte meteen al niet toen ik het kreeg, ook display wat maar half zichtbaar was. moest het terugsturen en zou binnen 2 weken 1 ander krijgen. Moest maanden wachten en uiteindelijk zou ik ander toestel krijgen of mijn abonnement mogen opzeggen. Ik koos voor dat laatste want met zo'n bedrijf wil ik niet 2 jaar in zee. Mijn eigen nummer zou ik dan binnen 5 werkdagen weer krijgen, dat duurt nu ook al weken.
Die nemen hun klanten gewoon niet serieus en service kennen ze niet in hun woordenlijst. Je wordt er gewoon afgescheept of aan het lijntje gehouden.
Gewoon overal op internet posten, daarom belden ze mij op omdat ik het op internet had gezet! Ook dom dat ze dat zelf nog zeggen, met andere woorden anders hadden ze je niet gebeld.
Weiger om je zo door die bende te laten behandelen, meteen korte metten mee maken, want dat doen ze bij iedereen over die drukschade, heb het al elders ook gelezen.
Ze leveren fluttoestellen en dan heb jij het uiteindelijk zelf gedaan.
Leuker kunnen we het niet maken....
erg he?
succes Jack

Gwen1986

Ongelezen bericht door Gwen1986 »

Ik heb 2 ervaringen met T-Mobile en die zijn allebei slecht, zeer beneden peil.
T-Mobile en Solid Vision is één grote monopoly.

Ervaring 1:
Via orange kreeg ik bij mijn abbo een toestel. Na +- 3 maanden deed deze het niet meer en gaf enorm veel ruis tijdens het bellen.
Op dat moment ging Orange over naar T-mobile, ik heb dus nooit contact op kunnen nemen met Orange.
T-Mobile gaf aan dat de telefoon opgestuurd kon worden en dat deed ik dan ook.
Echter om het verhaal wat korter te houden. Na 5 keer de telefoon opgestuurd te hebben deed hij het nog niet en ik moest me niet zo aanstellen.
Nadat wij met het desbetreffende toestel belde werd toch wel duidelijk dat er iets niet goed zat.
De telefoon zou gemaakt worden (ja voor de 5de keer alweer).
En nog deed hij het niet.
Na lang aandringen is er een nieuw toestel opgestuurd, althans nieuw... iemand die de telefoon heeft terug gestuurd. En achteraf blijkt ook wel waarom. Want dit toestel was constant verlamd. De toetsen werkten niet. Weer T Mobile gebeld en weer kon het toestel opgestuurd worden.

NEE T-MOBILE, WEES NU EENS MANS GENOEG EN STUUR EEN WERKENDE TELEFOON OP!

Ervaring 2:
Via T-Mobile kon ik mijn abbo verlengen. Het was een mooi aanbod met een leuke telefoon dus die heb ik geaccepteerd.
Niet lang daarna heeft de telefoon kuren.
Ik belde T-Mobile, Samsung en een service pont.
Bij het opladen gaf de telefoon steeds aan "Media-opslag, Massa-opslag" Alsof de telefoon door middel van USB kabel verbonden was met de computer. Dit was alleen niet het geval.
In de tijden dat hij het deed, kon ik gewoon bellen en andere dingen doen op de telefoon.
Hij gaf dit overigens vaker wel dan niet aan.
In eerste instantie werd er aangegeven dat het een software probleem zou zijn.
De telefoon is op aanraden opgestuurd naar Solid Vision (hetzelfde bedrijf als ervaring 1 die de telefoon 5 keer terug stuurde zonder dat er wat aan gedaan werd).
Solid Vision stuurt vervolgens de telefoon terug met de mededeling dat er vocht in het toestel zou zitten en daarom doet hij het niet meer.
Na telefonisch contact hoe die vocht er dan in is gekomen, dit wisten ze niet!?
Ik heb de telefoon opgestuurd zonder vocht of waterschade. Maar de telefoon komt bij mij aan en werkt gewoon helemaal niet meer!
Erkennen dat de vocht er bij hun in is gekomen zullen ze natuurlijk niet, maar hoe het er dan is ingekomen... Dat weten ze ook niet.
Solid Vision is één grote oplichterij, een bedrijf vol met leugens waar ze zelf nog intrappen ook.
Bedankt Solid Vision voor het nog grotere probleem met mijn telefoon!
Één tip aan diegene die hun telefoon ook opsturen, Solid Vision is echt niet aan te raden!

Gesloten