LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Front ontbreekt, hoe snel moet keukenleverancier leveren?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenbaler

Front ontbreekt, hoe snel moet keukenleverancier leveren?

Ongelezen bericht door keukenbaler »

Eind oktober is onze keuken geplaatst. Alleen het front van de vaatwasser en een plank ontbrak, kan gebeuren. We werden gebeld: binnen 2 weken wordt het opgelost.
Al snel werden we gebeld: het wordt later, vlak voor kerst.
Ook deze afspraak werd afgezegd: men had het front niet binnen.
Nu zou deze week het front geplaatst worden en wat ik al vreesde: het is weer afgezegd, het wordt waarschijnlijk eind februari. De reden: het front is afgekeurd; mijn voorstel was: zet eerst het afgekeurde front ervoor -> maar die was helaas al teruggestuurd.
Het is zo verschrikkelijk onhandig omdat de vaatwasser nu los staat en niet open kan blijven staan doordat het gewicht van het front ontbreekt.

Kunnen we al iets ondernemen? Alles helaas al betaald.
Ik vroeg vandaag of de leverancier tegen dit ongemakt iets tegenover ging zetten maar daar deden ze geen uitspraak over.

Als dit het enige was, deed ik waarschijnlijk niet zo moeilijk, al ben ik de vaatwasser wel zat.
Hiernaast waren nog meer problemen; o.a. het leidingschema wat niet klopte / er zat een groep te weinig waardoor de oven het niet deed. Dit moesten we n.b. zelf oplossen! De keuken stond er al en de vloer lag er al. Deze kosten worden deels vergoed maar tot op heden nog niet aan ons overgemaakt.

rayke

Re: Front ontbreekt, hoe snel moet keukenleverancier leveren?

Ongelezen bericht door rayke »

Even zoekfunctie gebruiken :D

Leverancier schriftelijk in gebreke stellen en een termijn van maximaal 4 weken om dit op te lossen. Alles schriftelijk vastleggen.

paulien68

Re: Front ontbreekt, hoe snel moet keukenleverancier leveren?

Ongelezen bericht door paulien68 »

Om welke keukendealer gaat het??????????????????????????

Gesloten