![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik kreeg een mailtje van Mevr. Dijksma, Afdeling Klantenservice ziggo
met de mededeling dat ze de klacht van mij van Trosrader hadden ontvangen. Dus ik dacht "toch niet alles voor niets gedaan". Mijn internet snelheid zou aangepast worden en ik zou een vergoeding voor de telefoon gesprekken krijgen en mijn betalingen voor iets wat ik niet heb gekregen zouden vergoed worden.
Na een paar dagen was inderdaad mijn internet sneller, eidelijk na maanden toch gekregen wat ik betaal.
De E-mail van Mevr. Dijksma, Afdeling Klantenservice ziggo kreeg ik op 10 november 2008 en zoals ze aangaf zou ik 85 euro terug krijgen.
Ik weet dat het bij ziggo niet zo snel gaat dus heb ik maar effe gewacht met mijn rekening te controleren. In begin december heb ik maar eens gekeken of ik die 85 euro al ontvangen had.
EN WAT DENK JE HAHAHAHA natuurlijk NIETS
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Aangezien ik geen zin meer had om in mijn vrije avond uren te bellen met ZIGGO "laten we geduldig afwachten en in mijn kerst vakantie zien we het wel).
Nu heb ik kerst vakantie en dacht laat me eens kijken of ik die 85 euro al heb....EN WAT DENK JE HAHAHAH Noppes HELEMAAL NIETS.
Dus maar weer bellen"en wat hoor je dan "ONZE WACHT TIJDEN ZIJN LANGER DAN NORMAAL" en dat vroeg in de ochtend om 8.35 ..drukke boel daar haha.
Na een tijdje eindelijk iemand aan de lijn en ik vertel mijn verhaal,en wat denk je "meneer heeft U een momentje" tuurlijk ik heb toch niets te doen ik heb toch vakantie.
Het antwoord van de toch vriendelijke dame was "er is hier inderdaad een notitie over die 85 euro maar ik weet niet waarom het nog niet betaald is, maar ik zal er spoed achter zetten" Dus ik andwoord "ik zal maar weer geduldig afwachten" maar achteraf vraag ik me af waar ze spoed achter zal zetten, gaat ze spoed achter de notitie zetten "NOTITIE SPOED" af gaan ze me die 85 euro snel overmaken.
Hier ook de mail die ik gekregen heb:
Geachte heer/mevrouw Weusten,
Via het klachtenteam van Radar hebben wij uw mail ontvangen, en kunnen u hierover het volgende melden.
Het is inderdaad het geval dat wij u de gewenste snelheid van 8 MB niet hebben kunnen leveren. Onze excuses hiervoor. Wij zulllen u de kosten verrekenen voor het niet leveren van de snelheid.
Wel kunnen we u melden dat we binnenkort u de 8.000 kbit/s gaan leveren.
De creditering is opgebouwd uit, 5 x € 15 = € 75 voor het niet hebben van de juiste snelheid vanaf 19.07.2008 tot eind november 2008, en € 10 voor de telefoonkosten. Binnenkort wordt er dus € 85 gestort op uw rekening.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Mevr. Dijksma,
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Ik wil me in mijn vakantie en net voor de feestdagen niet meer druk maken over de ... service van Ziggo en wacht maar weer tot volgend jaar.
Ik hoop dat het op 2-01-2009 allemaal geregeld is .
En dat we dan ook eens een positief bericht over ziggo kunnen schrijven.
Zo niet ga ik toch andere wegen bewandelen en zal er dan ook alles aan doen om te krijgen waar ik recht op heb en wat ZIGGO belooft in mijn Mail....
Ik snap niet dat een berijf zoals ziggo zomaar door kan gaan met hun beloftes en niets doen. En dat kan allemaal in dit land ....waar is ons recht........Of hebben we geen recht meer
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Groetjes een Ziggo klant
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)